Δημόσιες σχέσεις στο τουρισμό και ειδικότερα στις ξενοδοχειακές μονάδες.
Public relations in tourisms and especially in hotels.
View/ Open
Date
2008-05-13Author
Βερνάδος, Παντελής
Vernados, Pantelis
Metadata
Show full item recordAbstract
Η πρώτη επίσημη και επώνυμη εφαρμογή των Δ.Σ. στη χώρα μας έγινε το 1951, όταν ο Ε.Ο.Τ. προκήρυξε διαγωνισμό για την ανάθεση ενός εξαμηνιαίου προγράμματος διαφημίσεων και Δ.Σ. Πέρασαν 55 χρόνια από την εισαγωγή του θεσμού των Δ.Σ. στη χώρα μας. Παρά το ώριμο της ηλικίας τους όμως, δυστυχώς, παρουσιάζει έντονα ακόμη τα συμπτώματα παιδικών ασθενειών. Βέβαια η κατάσταση δεν είναι απελπιστική, αν μάλιστα συγκρίνει κανείς την Ελλάδα με τις άλλες χώρες της Ευρώπης, όπου λόγω ευνοϊκότερων αντικειμενικών, οικονομικοκοινωνικών συνθηκών και μακρότερης παράδοσης, η ανάπτυξη του θεσμού έπρεπε να είναι πολύ μεγαλύτερη. Δεν είναι βέβαια καθόλου τυχαίο που ο τουρισμός είναι εκείνος που κατανόησε την αναγκαιότητα τους, πριν απ’ όλους τους κρατικούς οργανισμός σε μια στιγμή που η Ελλάδα μετά τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου και του εμφυλίου, αντιμετωπίζει σωρεία οικονομικών προβλημάτων και επομένως η εισροή συναλλάγματος είναι απαραίτητη.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info