Show simple item record

An initial investigation of international tourism marketing services to hospitality and tourism.

Dublin Core metadata

dc.creatorΕφεντάκη, Δώραel
dc.creatorEfentaki, Doraen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:16:44Z
dc.date.available2016-03-15T17:16:44Z
dc.date.issued2008-2-28T16:44:49Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7144
dc.description.abstractΑυτή η εργασία στοχεύει στο να συνενώσει τη θεωρία και την πρακτική της φιλοξενίας και του τουριστικού marketing από την άποψη της κατανόησης, εξήγησης και πλήρωσης των αναγκών των καταναλωτών. Η προσέγγιση απ' άκρη σ' άκρη είναι να επανεξετάσουμε και να εφαρμόσουμε εμπειρική απόδειξη και να προσφωνήσουμε τις μεθοδολογικές επιπτώσεις του εγχειρήματος καταναλωτικής έρευνας, με αναφορά σε παραδείγματα και επεξηγήσεις περιπτώσεων μελέτης αντλούμενες από εθνικούς και διεθνείς οργανισμούς φιλοξενίας/ τουρισμού. Ειδικότερα, η εργασία διαιρείται σε 3 μέρη, καθ' ένα απ τα οποία παρέχει μια περιεκτική ανάλυση και αναθεώρηση των τεσσάρων σημείων-κλειδιά του marketing τα οποία είναι αυξανόμενου ενδιαφέροντος και σημασίας για επαγγελματίες, βιομηχάνους και εκπαιδευτικούς φιλοξενίας και τουρισμού. Αυτά είναι δημιουργία καταναλωτικής απόφασης, κατάτμηση αγοράς, ανάπτυξη προϊόντος και επικοινωνία . Συνολικά, παρέχουν ένα πλαίσιο πάνω στο οποίο πρέπει να βασιστούν οι οργανισμοί που επιθυμούν να διατηρήσουν μια καταναλωτική μερίδα στην αγορά.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜια πρώτη διερεύνηση διεθνώς του τουριστικού μάρκετινγκ στις υπηρεσίες φιλοξενίας και τουρισμού.el
dc.titleAn initial investigation of international tourism marketing services to hospitality and tourism.en

healMeta

heal.creatorNameΕφεντάκη, Δώραel
heal.creatorNameEfentaki, Doraen
heal.publicationDate2008-2-28T16:44:49Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7144
heal.abstractΑυτή η εργασία στοχεύει στο να συνενώσει τη θεωρία και την πρακτική της φιλοξενίας και του τουριστικού marketing από την άποψη της κατανόησης, εξήγησης και πλήρωσης των αναγκών των καταναλωτών. Η προσέγγιση απ' άκρη σ' άκρη είναι να επανεξετάσουμε και να εφαρμόσουμε εμπειρική απόδειξη και να προσφωνήσουμε τις μεθοδολογικές επιπτώσεις του εγχειρήματος καταναλωτικής έρευνας, με αναφορά σε παραδείγματα και επεξηγήσεις περιπτώσεων μελέτης αντλούμενες από εθνικούς και διεθνείς οργανισμούς φιλοξενίας/ τουρισμού. Ειδικότερα, η εργασία διαιρείται σε 3 μέρη, καθ' ένα απ τα οποία παρέχει μια περιεκτική ανάλυση και αναθεώρηση των τεσσάρων σημείων-κλειδιά του marketing τα οποία είναι αυξανόμενου ενδιαφέροντος και σημασίας για επαγγελματίες, βιομηχάνους και εκπαιδευτικούς φιλοξενίας και τουρισμού. Αυτά είναι δημιουργία καταναλωτικής απόφασης, κατάτμηση αγοράς, ανάπτυξη προϊόντος και επικοινωνία . Συνολικά, παρέχουν ένα πλαίσιο πάνω στο οποίο πρέπει να βασιστούν οι οργανισμοί που επιθυμούν να διατηρήσουν μια καταναλωτική μερίδα στην αγορά.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΜια πρώτη διερεύνηση διεθνώς του τουριστικού μάρκετινγκ στις υπηρεσίες φιλοξενίας και τουρισμού.el
heal.titleAn initial investigation of international tourism marketing services to hospitality and tourism.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordφιλοξενία, τουριστικό μάρκετινγκ, τουριστικές υπηρεσίεςel
heal.keywordhospitality, tourism marketing, tourism servicesen
heal.advisorNameΚαραγιάννης, Στέφανοςel
heal.advisorNameKaragiannis, Stefanosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)