Show simple item record

Strategic marketing plan design: the case of Minoan Lines.

Dublin Core metadata

dc.creatorΠαντερή, Μαρίαel
dc.creatorΟρφανού, Μαρίαel
dc.creatorPanteri, Mariaen
dc.creatorOrfanou, Mariaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:17:45Z
dc.date.available2016-03-15T17:17:45Z
dc.date.issued2012-03-22T11:13:24Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7198
dc.description.abstractΤο σύγχρονο Μάρκετινγκ εμφανίστηκε για πρώτη φορά στις αρχές του εικοστού αιώνα. Η δημιουργία αυτού που ονομάζουμε "επιστήμη του Μάρκετινγκ" αναπτύχθηκε μέσα από μία σειρά ενεργειών και σε διάφορες χρονικές περιόδους, οι οποίες διακρίνονται σε τρεις διαφορετικές εποχές. Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1920, επικρατούσε η αντίληψη, ότι οι επιχειρήσεις μπορούσαν να λειτουργήσουν μέσα σε ένα οποιαδήποτε δεδομένο όριο της καμπύλης παραγωγής και να παράγουν απεριόριστες ποσότητες προϊόντων και υπηρεσιών: αυτή η περίοδος ορίστηκε ως η Εποχή της Παραγωγής, του Μάρκετινγκ. Επιχειρώντας έναν παραλληλισμό μεταξύ της επιστήμης του μάρκετινγκ και της επιστήμης του μάνατζμεντ, μπορούμε να πούμε ότι, παράλληλα με τη μετάβαση προς ένα πιο συμμετοχικό δημοκρατικό περιβάλλον μάνατζμεντ, το μάρκετινγκ έχει εξελιχθεί, έτσι ώστε να αναγνωρίσει και να αποδεχθεί την ευρύτερη συμμετοχή από την πλευρά του καταναλωτή, ο οποίος, ως τελικό αποτέλεσμα, θεωρείται "ο βασιλιάς", ο οποίος κυριαρχεί στην αγορά. Κανένα προϊόν ή υπηρεσία δε μπορεί να λανσαριστεί στην αγορά, χωρίς να έχει προηγηθεί η διερεύνηση των αγοραστικών προθέσεων των καταναλωτών, με βάση τις οποίες θα διαμορφωθούν τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου προϊόντος ή της υπηρεσίας.el
dc.description.abstractThe modern Marketing first appeared in the early twentieth century. The creation of what we call "Science Marketing" was developed through a series of actions in different time periods, which are divided into three different eras. During the 1920's, there was a perception that companies could operate within a given limit of any curve of production and to produce unlimited quantities of products and services: this period was defined as the Age of Production, Marketing. The top management, which determined the policy of the company believed strongly that every product, which recommended the production volume of business, could "sell itself". Attempting an analogy between the science of marketing and management science, we can say that, along with the move towards a more inclusive democratic environment management, marketing has evolved to recognize and accept greater involvement on the part of consumer, who, as a final result is "King", which dominates the market. No product or service can not be launched on the market, without first investigating the purchasing intentions of consumers, based on which shape the individual characteristics of the product or service. The final outcome of the process of marketing in the Age of Marketing is "the needs and desires of consumers effectively and profitably" and highlights the macroeconomic effect of eliminating the shortcomings of supply and demand and sustainable financial balance.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΣχεδιασμός στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ : η περίπτωση των Μινωϊκών Γραμμών.el
dc.titleStrategic marketing plan design: the case of Minoan Lines.en

healMeta

heal.creatorNameΠαντερή, Μαρίαel
heal.creatorNameΟρφανού, Μαρίαel
heal.creatorNamePanteri, Mariaen
heal.creatorNameOrfanou, Mariaen
heal.publicationDate2012-03-22T11:13:24Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7198
heal.abstractΤο σύγχρονο Μάρκετινγκ εμφανίστηκε για πρώτη φορά στις αρχές του εικοστού αιώνα. Η δημιουργία αυτού που ονομάζουμε "επιστήμη του Μάρκετινγκ" αναπτύχθηκε μέσα από μία σειρά ενεργειών και σε διάφορες χρονικές περιόδους, οι οποίες διακρίνονται σε τρεις διαφορετικές εποχές. Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1920, επικρατούσε η αντίληψη, ότι οι επιχειρήσεις μπορούσαν να λειτουργήσουν μέσα σε ένα οποιαδήποτε δεδομένο όριο της καμπύλης παραγωγής και να παράγουν απεριόριστες ποσότητες προϊόντων και υπηρεσιών: αυτή η περίοδος ορίστηκε ως η Εποχή της Παραγωγής, του Μάρκετινγκ. Επιχειρώντας έναν παραλληλισμό μεταξύ της επιστήμης του μάρκετινγκ και της επιστήμης του μάνατζμεντ, μπορούμε να πούμε ότι, παράλληλα με τη μετάβαση προς ένα πιο συμμετοχικό δημοκρατικό περιβάλλον μάνατζμεντ, το μάρκετινγκ έχει εξελιχθεί, έτσι ώστε να αναγνωρίσει και να αποδεχθεί την ευρύτερη συμμετοχή από την πλευρά του καταναλωτή, ο οποίος, ως τελικό αποτέλεσμα, θεωρείται "ο βασιλιάς", ο οποίος κυριαρχεί στην αγορά. Κανένα προϊόν ή υπηρεσία δε μπορεί να λανσαριστεί στην αγορά, χωρίς να έχει προηγηθεί η διερεύνηση των αγοραστικών προθέσεων των καταναλωτών, με βάση τις οποίες θα διαμορφωθούν τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου προϊόντος ή της υπηρεσίας.el
heal.abstractThe modern Marketing first appeared in the early twentieth century. The creation of what we call "Science Marketing" was developed through a series of actions in different time periods, which are divided into three different eras. During the 1920's, there was a perception that companies could operate within a given limit of any curve of production and to produce unlimited quantities of products and services: this period was defined as the Age of Production, Marketing. The top management, which determined the policy of the company believed strongly that every product, which recommended the production volume of business, could "sell itself". Attempting an analogy between the science of marketing and management science, we can say that, along with the move towards a more inclusive democratic environment management, marketing has evolved to recognize and accept greater involvement on the part of consumer, who, as a final result is "King", which dominates the market. No product or service can not be launched on the market, without first investigating the purchasing intentions of consumers, based on which shape the individual characteristics of the product or service. The final outcome of the process of marketing in the Age of Marketing is "the needs and desires of consumers effectively and profitably" and highlights the macroeconomic effect of eliminating the shortcomings of supply and demand and sustainable financial balance.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΣχεδιασμός στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ : η περίπτωση των Μινωϊκών Γραμμών.el
heal.titleStrategic marketing plan design: the case of Minoan Lines.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordστρατηγικό σχέδιο, μάρκετινγκ, Μινωϊκές γραμμέςel
heal.keywordstrategic plan, marketing, Minoan Linesen
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)