Show simple item record

Massive food production. The nature and the role of pre-prepared food in food service enterprises and promotion strategies (marketing plan).

Dublin Core metadata

dc.creatorΚογκάκη, Ελένηel
dc.creatorKogaki, Elenien
dc.date.accessioned2016-03-15T17:18:05Z
dc.date.available2016-03-15T17:18:05Z
dc.date.issued2012-02-29T11:19:48Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7215
dc.description.abstractΣτην εργασία αυτή, προσπαθώ να αναλύσω όσο το δυνατό πιο συγκροτημένα και με σαφήνεια, τι είναι αυτό το σχετικά νέο είδος στην Ελλάδα, τι το κάνει εμπορεύσιμο και τι μπορεί να τονισθεί στην στρατηγική πώλησής του. Ξεκινώ περιγράφοντας τι είναι το έτοιμο φαγητό, την αγορά που απευθύνεται, τον τρόπο δημιουργίας του, τους κανόνες που διέπουν την ασφαλή του παρασκευή. Ακολουθούν οι προσεγγίσεις σε σχέση με την Τουριστική Βιομηχανία (όπου κυρίως απευθύνεται), χωρισμένη σε επί μέρους τομείς, και η οικονομική προσέγγιση. Συνεχίζω με τους υπόλοιπους τομείς της αγοράς που η υπηρεσία της τροφοδοσίας μπορεί να απευθύνεται και τέλος παραθέτω τα συμπεράσματά μου όσον αφορά τον τομέα του εμπορίου του ετοίμου φαγητού και τις προτάσεις μου για την περαιτέρω εξέλιξη και βελτίωσή του, τόσο από άποψη παρασκευής, όσο και από τη μεριά της ανάπτυξης της προοπτικής του τομέα στην Ελλάδα.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜαζική παραγωγή φαγητού. Η φύση κι ο ρόλος του έτοιμου φαγητού στις επιχειρήσεις/οργανισμούς μαζικής εστίασης και η στρατηγική προώθησης του (σχεδιο marketing).el
dc.titleMassive food production. The nature and the role of pre-prepared food in food service enterprises and promotion strategies (marketing plan).en

healMeta

heal.creatorNameΚογκάκη, Ελένηel
heal.creatorNameKogaki, Elenien
heal.publicationDate2012-02-29T11:19:48Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7215
heal.abstractΣτην εργασία αυτή, προσπαθώ να αναλύσω όσο το δυνατό πιο συγκροτημένα και με σαφήνεια, τι είναι αυτό το σχετικά νέο είδος στην Ελλάδα, τι το κάνει εμπορεύσιμο και τι μπορεί να τονισθεί στην στρατηγική πώλησής του. Ξεκινώ περιγράφοντας τι είναι το έτοιμο φαγητό, την αγορά που απευθύνεται, τον τρόπο δημιουργίας του, τους κανόνες που διέπουν την ασφαλή του παρασκευή. Ακολουθούν οι προσεγγίσεις σε σχέση με την Τουριστική Βιομηχανία (όπου κυρίως απευθύνεται), χωρισμένη σε επί μέρους τομείς, και η οικονομική προσέγγιση. Συνεχίζω με τους υπόλοιπους τομείς της αγοράς που η υπηρεσία της τροφοδοσίας μπορεί να απευθύνεται και τέλος παραθέτω τα συμπεράσματά μου όσον αφορά τον τομέα του εμπορίου του ετοίμου φαγητού και τις προτάσεις μου για την περαιτέρω εξέλιξη και βελτίωσή του, τόσο από άποψη παρασκευής, όσο και από τη μεριά της ανάπτυξης της προοπτικής του τομέα στην Ελλάδα.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΜαζική παραγωγή φαγητού. Η φύση κι ο ρόλος του έτοιμου φαγητού στις επιχειρήσεις/οργανισμούς μαζικής εστίασης και η στρατηγική προώθησης του (σχεδιο marketing).el
heal.titleMassive food production. The nature and the role of pre-prepared food in food service enterprises and promotion strategies (marketing plan).en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμαζική παραγωγή φαγητού, μαζική εστίαση, επιχείρηση μαζικής εστίασης, μάρκετινγκel
heal.keywordfood mass production, foodservice, foodservice enterprise, marketingen
heal.advisorNameΦραγκούλης, Αντώνιοςel
heal.advisorNameFragkoulis, Antoniosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)