Show simple item record

Employees' motivation in a hotel enterprise.

Dublin Core metadata

dc.creatorΨυλλάκης, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΠούλιου, Νίκηel
dc.creatorΛύρη, Εμμανουέλαel
dc.creatorPsillakis, Konstantinosen
dc.creatorPouliou, Nikien
dc.creatorLyri, Emmanouelaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:18:18Z
dc.date.available2016-03-15T17:18:18Z
dc.date.issued2012-02-20T12:41:18Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7229
dc.description.abstractΣτην εργασία αυτή θα αναδειχτούν οι μέθοδοι του management μέσα από τις δομές του ξενοδοχείου, μπορούν να υποκινήσουν τους εργαζόμενους, καθώς και ποιοι μέθοδοι υποκίνησης υπάρχουν και πως χρησιμοποιούνται. Εξ αρχής σημειώνεται ότι εργαζόμενοι μιας επιχείρησης θεωρούνται όλοι από τον ιδιοκτήτη μέχρι τέλους. Αυτονόητο είναι επίσης το γεγονός ότι ο ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης έχει την μέγιστη υποκίνηση όλων αφού επιδιώκει μεγιστοποίηση κερδών (δυστυχώς σήμερα η επιβίωση της επιχείρησης αρκεί). Τέλος στην παρούσα εργασία, χάριν ροής κειμένου, οι όροι ξενοδοχείο και ξενοδοχειακή μονάδα θα θεωρηθούν ταυτόσημοι εκτός από τις περιπτώσεις που επισημαίνεται συγκεκριμένα κάποια διαφορά.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΥποκίνηση εργαζομένων σε μια ξενοδοχειακή επιχείρηση.el
dc.titleEmployees' motivation in a hotel enterprise.en

healMeta

heal.creatorNameΨυλλάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.creatorNameΠούλιου, Νίκηel
heal.creatorNameΛύρη, Εμμανουέλαel
heal.creatorNamePsillakis, Konstantinosen
heal.creatorNamePouliou, Nikien
heal.creatorNameLyri, Emmanouelaen
heal.publicationDate2012-02-20T12:41:18Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7229
heal.abstractΣτην εργασία αυτή θα αναδειχτούν οι μέθοδοι του management μέσα από τις δομές του ξενοδοχείου, μπορούν να υποκινήσουν τους εργαζόμενους, καθώς και ποιοι μέθοδοι υποκίνησης υπάρχουν και πως χρησιμοποιούνται. Εξ αρχής σημειώνεται ότι εργαζόμενοι μιας επιχείρησης θεωρούνται όλοι από τον ιδιοκτήτη μέχρι τέλους. Αυτονόητο είναι επίσης το γεγονός ότι ο ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης έχει την μέγιστη υποκίνηση όλων αφού επιδιώκει μεγιστοποίηση κερδών (δυστυχώς σήμερα η επιβίωση της επιχείρησης αρκεί). Τέλος στην παρούσα εργασία, χάριν ροής κειμένου, οι όροι ξενοδοχείο και ξενοδοχειακή μονάδα θα θεωρηθούν ταυτόσημοι εκτός από τις περιπτώσεις που επισημαίνεται συγκεκριμένα κάποια διαφορά.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΥποκίνηση εργαζομένων σε μια ξενοδοχειακή επιχείρηση.el
heal.titleEmployees' motivation in a hotel enterprise.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordκίνητρα υπαλλήλων, ξενοδοχείοel
heal.keywordemployees' motives, hotelen
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)