Η σημασία του βιομηχανικού μάρκετινγκ στο τουριστικό κλάδο, εφαρμογές business to business μάρκετινγκ στην τουριστική βιομηχανία της Κρήτης.
Industrial marketing in tourism, business to business marketing applications in the tourism industry in Crete.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2011-05-11Συγγραφέας
Τσουδή, Αικατερίνη
Tsoudi, Aikaterini
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η εργασία αυτή πραγματοποιήθηκε με σκοπό να φωτιστούν οι γενικές αρχές του βιομηχανικού μάρκετινγκ και η εφαρμογές business to business μάρκετινγκ στη τουριστική βιομηχανία της Κρήτης. Σημαντική είναι η αναφορά στον κλάδο της βιομηχανίας η οποία χαρακτηρίζεται από τη μαζική παραγωγή αγαθών και υπηρεσιών. Αποτέλεσμα της ανάλυσης είναι η χρήση όλων των θεωρητικών γνώσεων μάρκετινγκ ως αποτελεσματικό «εργαλείο» στη λειτουργία των βιομηχανικών επιχειρήσεων. Η επιστήμη του μάρκετινγκ, καθώς και η θεωρητική ανάλυση που επιχειρήθηκε στην εργασία στους κλάδους της βιομηχανίας, καταδεικνύει το μάρκετινγκ ως ένα ιδιαίτερα ελκυστικό και γνωστικό αντικείμενο, η ανάλυση του οποίου βοηθά τον αναγνώστη να εισχωρήσει στη δομή της βασικής λειτουργίας των οικονομιών των αναπτυγμένων ή αναπτυσσόμενων χωρών.
Συλλογές
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες