Show simple item record

Public relations in hotel industry: the case of hotels in the city of Heraklion.

Dublin Core metadata

dc.creatorΣταμούλη, Ναυσικάel
dc.creatorStamouli, Nafsikaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:18:53Z
dc.date.available2016-03-15T17:18:53Z
dc.date.issued2011-05-23T11:10:25Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7261
dc.description.abstractΣε αυτή την πτυχιακή θα ασχοληθούμε με την ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας σε παγκόσμιο επίπεδο πανελλήνιο επίπεδο στη συνέχεια θα περιοριστούμε στα πλαίσια της Κρήτης και συγκεκριμένα στην πόλη του Ηρακλείου. Θα αναφερθούμε σε όλους τους τομείς μιας τουρ .βιομηχανίας τι χρειάζεται για να σχηματιστεί ,πόσα και ποια είναι τα στάδια της οργάνωσης της. Θα αναφερθούμε εκτενέστερα στον τομέα του Μάρκετινγκ που αποτελεί πλέον από τους πιο βασικούς θεσμούς για να διευθυνθεί σωστά μια επιχείρηση με μακροχρόνια ζωή και τα επιθυμητά αποτελέσματα παραγωγικότητας. Βασικό της θέμα στο οποίο επίσης θα δοθεί μεγάλη βαρύτητα είναι οι εργασιακές σχέσεις σε μια ξενοδοχειακή βιομηχανία και κατά πόσο μπορούν να επηρεάσουν θετικά η αρνητικά το φαινόμενο αυτό που ονομάζουμε παραγωγικότητα. Η έρευνα μου αυτή θα συμπεριλαμβάνει επίσης ερωτηματολόγια για τουρ. Ξενοδοχειακές βιομηχανίες για χειροπιαστά παραδείγματα των αποτελεσμάτων μου και με βάση πραγματικά στατιστικά στοιχεία για να συμβαδίζει η έρευνα μου με την πραγματικότητα. Η έρευνα αυτή με βάση τα ερωτηματολόγια θα περιοριστεί στα ξενοδοχεία της πόλεως του Ηρακλείου γίνει προσπάθεια αναφοράς άλλων ειδών εναλλακτικού τουρισμού κάτι που ακόμα στην Ελλάδα δεν έχει γίνει πολύ γνωστό ακόμη .Θα αναλυθούν διάφορες έννοιες του τουρισμού και του τουρίστα και η ψυχολογία τους. Οι λόγοι που με ώθησαν να ασχοληθώ με το συγκεκριμένο θέμα στην εργασία μου είναι βασικά το ενδιαφέρον μου σε ότι έχει να κάνει με κοινωνικές σχέσεις και χρήση του σωστού προφορικού λόγου με σκοπό την πειθώ και την επίτευξη της σωστής συνεργασίας. Πρόκειται για ένα θέμα που βασίζεται επάνω στις σπουδές μου μεν αλλά είναι ένα βήμα ακόμη πιο μπροστά δε στο θέμα εξέλιξης της τουρ. βιομηχανίας καθώς ασχολούμαστε με λεπτομέρειες που παλαιότερα αγνοούσαμε όπως την ψυχολογία του πελάτη και την επικοινωνία μεταξύ πελάτη-προσωπικού ,πελάτη - ανώτερα στελέχη ,προσωπικού - ανώτερα στελέχη και το ίδιο το προσωπικό μεταξύ του. .Πλέον δίνεται περισσότερη σημασία στις προτιμήσεις του πελάτη τουρίστα έτσι ώστε να διαμορφώσουμε τις ανάλογες τουριστικές υπηρεσίες που θα καλύπτουν όσο το δυνατόν περισσότερο εύρος αναγκών.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟι δημόσιες σχέσεις στην ξενοδοχειακή βιομηχανία: η περίπτωση των ξενοδοχειακών μονάδων στην πόλη του Ηρακλείουel
dc.titlePublic relations in hotel industry: the case of hotels in the city of Heraklion.en

healMeta

heal.creatorNameΣταμούλη, Ναυσικάel
heal.creatorNameStamouli, Nafsikaen
heal.publicationDate2011-05-23T11:10:25Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7261
heal.abstractΣε αυτή την πτυχιακή θα ασχοληθούμε με την ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας σε παγκόσμιο επίπεδο πανελλήνιο επίπεδο στη συνέχεια θα περιοριστούμε στα πλαίσια της Κρήτης και συγκεκριμένα στην πόλη του Ηρακλείου. Θα αναφερθούμε σε όλους τους τομείς μιας τουρ .βιομηχανίας τι χρειάζεται για να σχηματιστεί ,πόσα και ποια είναι τα στάδια της οργάνωσης της. Θα αναφερθούμε εκτενέστερα στον τομέα του Μάρκετινγκ που αποτελεί πλέον από τους πιο βασικούς θεσμούς για να διευθυνθεί σωστά μια επιχείρηση με μακροχρόνια ζωή και τα επιθυμητά αποτελέσματα παραγωγικότητας. Βασικό της θέμα στο οποίο επίσης θα δοθεί μεγάλη βαρύτητα είναι οι εργασιακές σχέσεις σε μια ξενοδοχειακή βιομηχανία και κατά πόσο μπορούν να επηρεάσουν θετικά η αρνητικά το φαινόμενο αυτό που ονομάζουμε παραγωγικότητα. Η έρευνα μου αυτή θα συμπεριλαμβάνει επίσης ερωτηματολόγια για τουρ. Ξενοδοχειακές βιομηχανίες για χειροπιαστά παραδείγματα των αποτελεσμάτων μου και με βάση πραγματικά στατιστικά στοιχεία για να συμβαδίζει η έρευνα μου με την πραγματικότητα. Η έρευνα αυτή με βάση τα ερωτηματολόγια θα περιοριστεί στα ξενοδοχεία της πόλεως του Ηρακλείου γίνει προσπάθεια αναφοράς άλλων ειδών εναλλακτικού τουρισμού κάτι που ακόμα στην Ελλάδα δεν έχει γίνει πολύ γνωστό ακόμη .Θα αναλυθούν διάφορες έννοιες του τουρισμού και του τουρίστα και η ψυχολογία τους. Οι λόγοι που με ώθησαν να ασχοληθώ με το συγκεκριμένο θέμα στην εργασία μου είναι βασικά το ενδιαφέρον μου σε ότι έχει να κάνει με κοινωνικές σχέσεις και χρήση του σωστού προφορικού λόγου με σκοπό την πειθώ και την επίτευξη της σωστής συνεργασίας. Πρόκειται για ένα θέμα που βασίζεται επάνω στις σπουδές μου μεν αλλά είναι ένα βήμα ακόμη πιο μπροστά δε στο θέμα εξέλιξης της τουρ. βιομηχανίας καθώς ασχολούμαστε με λεπτομέρειες που παλαιότερα αγνοούσαμε όπως την ψυχολογία του πελάτη και την επικοινωνία μεταξύ πελάτη-προσωπικού ,πελάτη - ανώτερα στελέχη ,προσωπικού - ανώτερα στελέχη και το ίδιο το προσωπικό μεταξύ του. .Πλέον δίνεται περισσότερη σημασία στις προτιμήσεις του πελάτη τουρίστα έτσι ώστε να διαμορφώσουμε τις ανάλογες τουριστικές υπηρεσίες που θα καλύπτουν όσο το δυνατόν περισσότερο εύρος αναγκών.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΟι δημόσιες σχέσεις στην ξενοδοχειακή βιομηχανία: η περίπτωση των ξενοδοχειακών μονάδων στην πόλη του Ηρακλείουel
heal.titlePublic relations in hotel industry: the case of hotels in the city of Heraklion.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordΗράκλειο, τουριστικές υπηρεσίες, τουριστική επιχείρηση, δημόσιες σχέσειςel
heal.keywordHeraklion, tourism services, tourism enterprise, public relationsen
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)