Το στρατηγικό marketing ως εργαλείο σχεδιασμού της πολιτικής των πωλήσεων και της επικοινωνιακής πολιτικής στους εθνικούς οργανισμούς τουρισμού.
Strategic marketing as a tool for designing sales policy and communication policies for the national tourism organizations.
View/ Open
Date
2011-02-25Author
Μπουλταδάκη, Ευαγγελία
Mpoultadaki, Evangelia
Metadata
Show full item recordAbstract
Στην Σύγχρονη Παγκόσμια Τουριστική πραγματικότητα η τουριστική ανάπτυξη σε διαρκώς περισσότερα σημεία του πλανήτη μας, συνοδεύεται από την ανάγκη για ορθολογικότερη, πιο συντονισμένη και αποδοτική διαχείριση των πόρων που συμβάλουν στην διαμόρφωση του τουριστικού προϊόντος. Έτσι διαμορφώνονται οργανισμοί προώθησης που αναπτύσσουν στρατηγική για την αποδοτική προώθηση & προβολή των τουριστικών προορισμών και που αντιλαμβάνονται ότι η χρήση της νέας τεχνολογίας αποτελεί καθοριστικό εργαλείο. Ο τουρισμός για την Ελλάδα αποτελεί χωρίς άλλο ένα σημαντικό κλάδο οικονομικής δραστηριότητας, η συμβολή του οποίου στην αντιμετώπιση των μεγάλων προβλημάτων της οικονομίας κάθε άλλο παρά να αμφισβητηθεί μπορεί και πολύ περισσότερο να αποσιωπηθεί. Παρά το γεγονός αυτό, όμως, κανένας άλλος κλάδος οικονομικής δραστηριότητας της οικονομίας δεν δοκιμάζεται τόσο πολύ τα τελευταία χρόνια και ειδικότερα από το τέλος της δεκαετίας του ’80 και μετά όσο ο τουρισμός.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info