Οργάνωση και διοίκηση Boutique ξενοδοχείων.
Organization and operation of boutiques within hotels.
![Thumbnail](/bitstream/handle/20.500.12688/7290/Markakis2011.pdf.jpg?sequence=2&isAllowed=y)
View/ Open
Date
2011-07-04Author
Μαρκάκης, Νικόλαος
Markakis, Nikolaos
Metadata
Show full item recordAbstract
Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει την οργάνωση και τη διοίκηση ενός μπουτίκ ξενοδοχείου. Η οργάνωση είναι μία έννοια που μπορεί να δεχθεί αρκετές ερμηνείες. Αρχικά μπορούμε να ισχυρισθούμε ότι οργάνωση είναι μία οντότητα όπως για παράδειγμα ένα νοσοκομείο, ένα εκπαιδευτικό ίδρυμα, ένα ξενοδοχείο. Η δεύτερη έννοια του όρου οργάνωση αφορά τις σχέσεις και την αλληλεπίδραση μεταξύ των στοιχείων της οργάνωσης Η μεθοδολογία της εργασίας θα στηριχθεί στη συλλογή δευτερογενών δεδομένων, μέσα από βιβλία, άρθρα σε περιοδικά αλλά και από επίσημους διαδικτυακούς τόπους. Η εργασία αποτελείται συνολικά από τέσσερα κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζει την ιστορία των μπουτίκ, αναφερόμενο στο lifestyle και στο ξενοδοχειακό boutique αλλά και στην αγορά των lifestyle ξενοδοχείων. Το δεύτερο κεφάλαιο περιγράφει το ιδανικό ξενοδοχείο της νέας δεκαετίας και στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρονται οι βασικές αρχές σχεδιασμού των εγκαταστάσεων των boutique ξενοδοχείων. Συγκεκριμένα αναφέρονται οι προϋποθέσεις του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού, η διακόσμηση και η αισθητική των χώρων, τα υλικά και τα στοιχεία σχεδιασμού των χώρων, οι κύριοι και δευτερεύοντες χώροι εστιατορίων των boutique ξενοδοχείων αλλά και τα τμήματα υποστήριξης. Το τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο της παρούσης εργασίας παρουσιάζει το Lato boutique ξενοδοχείο στο Ηράκλειο της Κρήτης.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info