E-marketing: προώθηση τουριστικού προϊόντος μέσω internet.
E-marketing: touristic product promotion using internet.
View/ Open
Date
2011-05-18Author
Κρασανάκης, Γεώργιος
Krasanakis, Georgios
Metadata
Show full item recordAbstract
Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι να παρουσιάσει τις σύγχρονες εξελίξεις στο χώρο του τουρισμού όπως αυτές προκύπτουν από τις νέες τεχνολογίες καθώς και το μοντέλο του σύγχρονου ταξιδιώτη που αναζητά πληροφορίες και υπηρεσίες για τις διακοπές του μέσω του διαδικτύου. Παρουσιάζονται ορισμένες ιδέες και λύσεις που θα βοηθήσουν την ηλεκτρονική προώθηση ενός τουριστικού προϊόντος και θα το κάνουν να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό, παραδείγματα αποτελεσματικής εφαρμογής των παραπάνω λύσεων και δίνεται το στίγμα προς το οποίο πρέπει να κινηθεί μία τουριστική ΜΜΕ σε ότι αφορά την αξιοποίηση των τεχνολογιών πληροφορικής.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info