Show simple item record

Crete's foreign visitors nutritional attitudes towards organic products, in 2002.

Dublin Core metadata

dc.creatorΦαφούτας, Ευάγγελοςel
dc.creatorΣαμπάνης, Γεώργιοςel
dc.creatorFafoutas, Evangelosen
dc.creatorSampanis, Georgiosen
dc.date.accessioned2016-03-15T12:33:36Z
dc.date.available2016-03-15T12:33:36Z
dc.date.issued2008-2-29T14:37:49Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/732
dc.description.abstractΣτην παρούσα έρευνα γίνεται μια προσπάθεια διερεύνησης των καταναλωτικών προτύπων των αλλοδαπών επισκεπτών της Κρήτης απέναντι στα Ελληνικά βιολογικά προϊόντα. Η αυξανόμενη ζήτηση για ασφαλή και ποιοτικά προϊόντα καθώς και η επιτακτική ανάγκη για την προστασία του περιβάλλοντος μεταβάλλουν τα καταναλωτικά πρότυπα και προσδιορίζουν τους παράγοντες που συμβάλλουν στην κατανάλωση βιολογικών προϊόντων. Η ενημέρωση των καταναλωτών για τη βιολογική γεωργία και των θετικών επιπτώσεών της στο περιβάλλον προωθεί αποτελεσματικότερα την κατανάλωση «καθαρών» προϊόντων, διαμορφώνοντας τις αγοραστικές τάσεις στην παγκόσμια αγορά. Η γνωριμία των ξένων επισκεπτών με τα Ελληνικά βιολογικά προϊόντα, τόσο στις χώρες τους όσο και κατά τη διάρκεια των διακοπών τους στην Ελλάδα, παρέχει τη δυνατότητα να προσδιοριστούν οι απαιτήσεις και οι διατροφικές τους συνήθειες, βάσει των οποίων θα προκύψει ο εθνικός στρατηγικός σχεδιασμός προώθησης αγροτικών προϊόντων. Παρά το γεγονός ότι οι μεγαλύτερες εξαγωγές Ελληνικών βιολογικών προϊόντων πραγματοποιούνται σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε),κυρίως στη Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία, η διενεργηθείσα έρευνα σε 1400 αλλοδαπούς επισκέπτες, κατά τη διάρκεια των διακοπών τους στην Κρήτη την τουριστική περίοδο από Απρίλιο-Νοέμβριο 2002, έδειξε ότι η πλειοψηφία αγνοεί σε μεγάλο βαθμό τα Ελληνικά προϊόντα, ενώ παράλληλα εξέφρασαν τις προτιμήσεις τους για μια σειρά Ελληνικών βιολογικών προϊόντων όπως ελαιόλαδο, ελιές, τυρί, κρασί, μέλι κ.ά., που θα επιθυμούσαν να καταναλώνουν στις χώρες τους, εάν αυτά ήταν περισσότερο γνωστά και διαθέσιμα. Τα προβλήματα της Ελληνικής Βιολογικής Γεωργίας, έτσι όπως αυτά προκύπτουν μέσα από την έρευνα, επιτάσσουν την ουσιαστική οργάνωσή της, προκειμένου η Ελλάδα να προωθήσει αποτελεσματικά την παραγωγή και διάθεση των προϊόντων της, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, διεκδικώντας μερίδιο στη διεθνή αγοράel
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων (Σ.Τε.Γ.Τε.Τ), ΠΣΕ Διαχείρισης Γεωργικών Οικοσυστημάτωνel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Agriculture, Food and Nutrition (STeGTET), Management of Agricultural Ecosystems EUPen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔιατροφικές στάσεις των αλλοδαπών επισκεπτών της Κρήτης για τα βιολογικά προϊόντα, το 2002.el
dc.titleCrete's foreign visitors nutritional attitudes towards organic products, in 2002.en

healMeta

heal.creatorNameΦαφούτας, Ευάγγελοςel
heal.creatorNameΣαμπάνης, Γεώργιοςel
heal.creatorNameFafoutas, Evangelosen
heal.creatorNameSampanis, Georgiosen
heal.publicationDate2008-2-29T14:37:49Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/732
heal.abstractΣτην παρούσα έρευνα γίνεται μια προσπάθεια διερεύνησης των καταναλωτικών προτύπων των αλλοδαπών επισκεπτών της Κρήτης απέναντι στα Ελληνικά βιολογικά προϊόντα. Η αυξανόμενη ζήτηση για ασφαλή και ποιοτικά προϊόντα καθώς και η επιτακτική ανάγκη για την προστασία του περιβάλλοντος μεταβάλλουν τα καταναλωτικά πρότυπα και προσδιορίζουν τους παράγοντες που συμβάλλουν στην κατανάλωση βιολογικών προϊόντων. Η ενημέρωση των καταναλωτών για τη βιολογική γεωργία και των θετικών επιπτώσεών της στο περιβάλλον προωθεί αποτελεσματικότερα την κατανάλωση «καθαρών» προϊόντων, διαμορφώνοντας τις αγοραστικές τάσεις στην παγκόσμια αγορά. Η γνωριμία των ξένων επισκεπτών με τα Ελληνικά βιολογικά προϊόντα, τόσο στις χώρες τους όσο και κατά τη διάρκεια των διακοπών τους στην Ελλάδα, παρέχει τη δυνατότητα να προσδιοριστούν οι απαιτήσεις και οι διατροφικές τους συνήθειες, βάσει των οποίων θα προκύψει ο εθνικός στρατηγικός σχεδιασμός προώθησης αγροτικών προϊόντων. Παρά το γεγονός ότι οι μεγαλύτερες εξαγωγές Ελληνικών βιολογικών προϊόντων πραγματοποιούνται σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε),κυρίως στη Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία, η διενεργηθείσα έρευνα σε 1400 αλλοδαπούς επισκέπτες, κατά τη διάρκεια των διακοπών τους στην Κρήτη την τουριστική περίοδο από Απρίλιο-Νοέμβριο 2002, έδειξε ότι η πλειοψηφία αγνοεί σε μεγάλο βαθμό τα Ελληνικά προϊόντα, ενώ παράλληλα εξέφρασαν τις προτιμήσεις τους για μια σειρά Ελληνικών βιολογικών προϊόντων όπως ελαιόλαδο, ελιές, τυρί, κρασί, μέλι κ.ά., που θα επιθυμούσαν να καταναλώνουν στις χώρες τους, εάν αυτά ήταν περισσότερο γνωστά και διαθέσιμα. Τα προβλήματα της Ελληνικής Βιολογικής Γεωργίας, έτσι όπως αυτά προκύπτουν μέσα από την έρευνα, επιτάσσουν την ουσιαστική οργάνωσή της, προκειμένου η Ελλάδα να προωθήσει αποτελεσματικά την παραγωγή και διάθεση των προϊόντων της, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, διεκδικώντας μερίδιο στη διεθνή αγοράel
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων (Σ.Τε.Γ.Τε.Τ), ΠΣΕ Διαχείρισης Γεωργικών Οικοσυστημάτωνel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Agriculture, Food and Nutrition (STeGTET), Management of Agricultural Ecosystems EUPen
heal.titleΔιατροφικές στάσεις των αλλοδαπών επισκεπτών της Κρήτης για τα βιολογικά προϊόντα, το 2002.el
heal.titleCrete's foreign visitors nutritional attitudes towards organic products, in 2002.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιατροφική τάση, διατροφήel
heal.keywordnutritional attitude, nutritionen
heal.advisorNameΚαμπουράκης, Μανόληςel
heal.advisorNameKampourakis, Manolisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)