Εμφάνιση απλής εγγραφής

Tourism and mass media.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑναγνωστάκη, Ειρήνηel
dc.creatorΓκουγκούμη, Ελένηel
dc.creatorAnagnostaki, Eirinien
dc.creatorGkougkoumi, Elenien
dc.date.accessioned2016-03-15T17:21:40Z
dc.date.available2016-03-15T17:21:40Z
dc.date.issued2013-07-22T09:51:19Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7407
dc.description.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολούμαστε με τον τουρισμό της Ελλάδας και πώς αυτός προβάλλεται σήμερα από διάφορους αρμόδιους φορείς μέσω των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Ειδική αναφορά δίνεται στην προβολή του τουρισμού του Ηρακλείου Κρήτης και στις προσπάθειες που καταβάλλονται για την ανάπτυξή του.el
dc.description.abstractIn this thesis we examin tourism in Greece and how it is promoted today through the media. Special mention is given to the promotion of tourism in Heraklion, Crete and the efforts for its development.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤουρισμός και μέσα μαζικής ενημέρωσης (Μ.Μ.Ε.).el
dc.titleTourism and mass media.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑναγνωστάκη, Ειρήνηel
heal.creatorNameΓκουγκούμη, Ελένηel
heal.creatorNameAnagnostaki, Eirinien
heal.creatorNameGkougkoumi, Elenien
heal.publicationDate2013-07-22T09:51:19Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7407
heal.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολούμαστε με τον τουρισμό της Ελλάδας και πώς αυτός προβάλλεται σήμερα από διάφορους αρμόδιους φορείς μέσω των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Ειδική αναφορά δίνεται στην προβολή του τουρισμού του Ηρακλείου Κρήτης και στις προσπάθειες που καταβάλλονται για την ανάπτυξή του.el
heal.abstractIn this thesis we examin tourism in Greece and how it is promoted today through the media. Special mention is given to the promotion of tourism in Heraklion, Crete and the efforts for its development.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΤουρισμός και μέσα μαζικής ενημέρωσης (Μ.Μ.Ε.).el
heal.titleTourism and mass media.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτουρισμός, τουριστική ανάπτυξη, Ηράκλειο, μέσα μαζικής ενημέρωσηςel
heal.keywordtourims, tourism development, Heraklion, mass mediaen
heal.advisorNameΤερζάκης, Δημήτριοςel
heal.advisorNameTerzakis, Dimitriosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)