Συστήματα διασφάλισης ποιότητας παροχής υπηρεσιών των επισιτιστικών τμημάτων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης.
Service quality methods in food and beverage department of hotel industry.
Abstract
Οι επισιτιστικές επιχειρήσεις ως ανεξάρτητες μονάδες και τα επισιτιστικά τμήματα ξενοδοχειακών επιχειρήσεων αποτελούν, σήμερα, σημαντικό οικονομικό κλάδο της τουριστικής βιομηχανίας. Λόγω της ιδιαιτερότητας του επαγγέλματος, η επιτυχία των εστιατορίων εξαρτάται κυρίως από το κατά πόσο ο πελάτης θα μείνει ικανοποιημένος από τις υπηρεσίες που θα του παρέχουμε. Δηλαδή από το αν θα καλύψουμε τις ανάγκες και τις προσδοκίες του. Στη παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται η ανάδειξη της σημασίας των συστημάτων διασφάλισης ποιότητας παροχής υπηρεσιών των επισιτιστικών τμημάτων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης, δίνοντας έμφαση στην μέτρηση της ποιότητας και παροχής υπηρεσιών στο τομέα των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων ως ακόμα μια μορφή.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info