Show simple item record

Conference tourism as alternative tourism product: the case of Resorts in Chania, Crete.

Dublin Core metadata

dc.creatorΠαπαδάκης, Γιώργοςel
dc.creatorPapadakis, Giorgosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:22:01Z
dc.date.available2016-03-15T17:22:01Z
dc.date.issued2013-06-27T10:16:29Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7421
dc.description.abstractΗ διατριβή θα ασχοληθεί με την περίπτωση των resorts σε σχέση με τον συνεδριακό τουρισμό. Τα resorts είναι τουριστικά θέρετρα τα οποία χρησιμοποιούνται από τους παραθεριστές για χαλάρωση και αναψυχή.Στο πλαίσιο αυτό τέθηκαν πέντε βασικά ερευνητικά ερωτήματα βάση των οποίων θα κινηθεί η διατριβή και θα καταλήξει σε λογικά συμπεράσματα και προτεινόμενα μέτρα.Τα ερωτήματα τίθενται ως εξής Ο ρόλος του μάρκετινγκ στην προσέλκυση συνεδριακών τουριστών. Γιατί το τουριστικό προϊόν κρίνεται ιδιαίτερα σημαντικό για την οικονομική ανάπτυξη και την εξέλιξη μιας περιοχής. Ποιες είναι οι ευεργετικές επιρροές του συνεδριακού τουρισμού σε μια γεωγραφική περιοχή Προϋποθέσεις για την επιτάχυνση του ρυθμού ανάπτυξης του συνεδριακού προϊόντος (εξετάζουμε την περιοχή της Κρήτης Μπορεί ο συνεδριακός τουρισμός να τονώσει την Κρήτη σαν τουριστικό προορισμό και να διευρύνει την τουριστική περίοδοel
dc.description.abstractThe thesis will deal with the case of resorts in relation to conference tourism. The resorts are resorts that are used by holidaymakers to relax and anapsychi.Sto context were five key research questions on which the thesis will move and draw logical conclusions and proposed metra.Ta questions are as follows The role of marketing conference in attracting tourists. Why tourism product is particularly important for the growth and development of an area. What are the beneficial influences of conference tourism in a geographic area Conditions to accelerate the growth of conference product (look at the area of ​​Crete Can congress tourism to boost the island as a tourist destination and to extend the tourist seasonen
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟ συνεδριακός τουρισμός ως εναλλακτικό τουριστικό προϊόν: η περίπτωση των Resorts στο νομό Χανίων της Κρήτης.el
dc.titleConference tourism as alternative tourism product: the case of Resorts in Chania, Crete.en

healMeta

heal.creatorNameΠαπαδάκης, Γιώργοςel
heal.creatorNamePapadakis, Giorgosen
heal.publicationDate2013-06-27T10:16:29Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7421
heal.abstractΗ διατριβή θα ασχοληθεί με την περίπτωση των resorts σε σχέση με τον συνεδριακό τουρισμό. Τα resorts είναι τουριστικά θέρετρα τα οποία χρησιμοποιούνται από τους παραθεριστές για χαλάρωση και αναψυχή.Στο πλαίσιο αυτό τέθηκαν πέντε βασικά ερευνητικά ερωτήματα βάση των οποίων θα κινηθεί η διατριβή και θα καταλήξει σε λογικά συμπεράσματα και προτεινόμενα μέτρα.Τα ερωτήματα τίθενται ως εξής Ο ρόλος του μάρκετινγκ στην προσέλκυση συνεδριακών τουριστών. Γιατί το τουριστικό προϊόν κρίνεται ιδιαίτερα σημαντικό για την οικονομική ανάπτυξη και την εξέλιξη μιας περιοχής. Ποιες είναι οι ευεργετικές επιρροές του συνεδριακού τουρισμού σε μια γεωγραφική περιοχή Προϋποθέσεις για την επιτάχυνση του ρυθμού ανάπτυξης του συνεδριακού προϊόντος (εξετάζουμε την περιοχή της Κρήτης Μπορεί ο συνεδριακός τουρισμός να τονώσει την Κρήτη σαν τουριστικό προορισμό και να διευρύνει την τουριστική περίοδοel
heal.abstractThe thesis will deal with the case of resorts in relation to conference tourism. The resorts are resorts that are used by holidaymakers to relax and anapsychi.Sto context were five key research questions on which the thesis will move and draw logical conclusions and proposed metra.Ta questions are as follows The role of marketing conference in attracting tourists. Why tourism product is particularly important for the growth and development of an area. What are the beneficial influences of conference tourism in a geographic area Conditions to accelerate the growth of conference product (look at the area of ​​Crete Can congress tourism to boost the island as a tourist destination and to extend the tourist seasonen
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΟ συνεδριακός τουρισμός ως εναλλακτικό τουριστικό προϊόν: η περίπτωση των Resorts στο νομό Χανίων της Κρήτης.el
heal.titleConference tourism as alternative tourism product: the case of Resorts in Chania, Crete.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordσυνεδριακός τουρισμός, τουριστική ανάπτυξη, εναλλακτικές μορφές τουρισμούel
heal.keywordconference tourism, tourism development, alternative forms of tourismen
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)