Show simple item record

The role of E-HRM and human resources outsourcing in hotel human resources management.

Dublin Core metadata

dc.creatorΞυδάκης, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorXydakis, Kosntantinosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:22:28Z
dc.date.available2016-03-15T17:22:28Z
dc.date.issued2013-08-05T15:48:56Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7438
dc.description.abstractΤο κεφάλαιο 1 αναφέρεται στην ιστόρικη πορεία της λειτουργίας του HR καθώς και μια παρουσίαση των κυριοτέρων τάσεων και του πως έχουν διαφοροποιηθεί τα τελευταία χρόνια. Στο κεφάλαιο 2 αναλύεται η διαδικασία της ανάθεσης σε εξωτερικούς συνεργάτες της διεύθυνσης ανθρωπίνου δυναμικού όσον αφορά τους τρόπους που αυτή γίνεται καθώς και τους κινδύνους που εμπεριέχονται σε αυτή. Το κεφάλαιο 3 επικεντρώνεται στο ρόλο της τεχνολογίας και του διαδικτύου στο HRM την συνεισφορά τους αλλά και τις αλλαγές που επέφερε η χρησιμοποίηση τους, καθώς και την ανάλυση του όρου e-HRM. Τέλος στα συμπεράσματα γίνεται μία συνοπτική παρουσίαση των καινοτομιών που έχουν προκύψει στο HR καθώς και των δυσκολιών που παρουσιάζει η πλήρης εφαρμογή τους στις επιχειρήσεις αλλά και η υιοθέτηση τους από τους επαγγελματίες του τμήματος ανθρωπίνων πόρων.el
dc.description.abstractChapter 1 refers to the course of the Human Resources function through time and presents the main trends and new characteristics of the function. Chapter 2 analyses the process of outsourcing the HR function partly or in whole, both in regard to the possible ways this can happen and in the potential dangers it represents. Chapter 3 focuses on the role of technology and the internet in HRM, their contribution, the changes they brought on, and the analysis of the term e-HRM. Finally in the conclusions section there is a brief review of the innovations that have been applied in the HR field and the difficulties that exist if one wants to exploit their potential benefits in full.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟ ρόλος του E-HRM και των εξωτερικών συνεργατών στην διοίκηση ανθρωπίνου δυναμικού.el
dc.titleThe role of E-HRM and human resources outsourcing in hotel human resources management.en

healMeta

heal.creatorNameΞυδάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.creatorNameXydakis, Kosntantinosen
heal.publicationDate2013-08-05T15:48:56Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7438
heal.abstractΤο κεφάλαιο 1 αναφέρεται στην ιστόρικη πορεία της λειτουργίας του HR καθώς και μια παρουσίαση των κυριοτέρων τάσεων και του πως έχουν διαφοροποιηθεί τα τελευταία χρόνια. Στο κεφάλαιο 2 αναλύεται η διαδικασία της ανάθεσης σε εξωτερικούς συνεργάτες της διεύθυνσης ανθρωπίνου δυναμικού όσον αφορά τους τρόπους που αυτή γίνεται καθώς και τους κινδύνους που εμπεριέχονται σε αυτή. Το κεφάλαιο 3 επικεντρώνεται στο ρόλο της τεχνολογίας και του διαδικτύου στο HRM την συνεισφορά τους αλλά και τις αλλαγές που επέφερε η χρησιμοποίηση τους, καθώς και την ανάλυση του όρου e-HRM. Τέλος στα συμπεράσματα γίνεται μία συνοπτική παρουσίαση των καινοτομιών που έχουν προκύψει στο HR καθώς και των δυσκολιών που παρουσιάζει η πλήρης εφαρμογή τους στις επιχειρήσεις αλλά και η υιοθέτηση τους από τους επαγγελματίες του τμήματος ανθρωπίνων πόρων.el
heal.abstractChapter 1 refers to the course of the Human Resources function through time and presents the main trends and new characteristics of the function. Chapter 2 analyses the process of outsourcing the HR function partly or in whole, both in regard to the possible ways this can happen and in the potential dangers it represents. Chapter 3 focuses on the role of technology and the internet in HRM, their contribution, the changes they brought on, and the analysis of the term e-HRM. Finally in the conclusions section there is a brief review of the innovations that have been applied in the HR field and the difficulties that exist if one wants to exploit their potential benefits in full.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΟ ρόλος του E-HRM και των εξωτερικών συνεργατών στην διοίκηση ανθρωπίνου δυναμικού.el
heal.titleThe role of E-HRM and human resources outsourcing in hotel human resources management.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordανθρώπινοι πόροι, διοίκηση ανθρωπίνων πόρων (Δ.Α.Π.)el
heal.keywordhuman resources, human resources management (HRM)en
heal.advisorNameΦραγκούλης, Αντώνιοςel
heal.advisorNameFragkoulis, Antoniosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)