Η σημασία του μάρκετινγκ στην διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων.
The importance of marketing in tourism management.
![Thumbnail](/bitstream/handle/20.500.12688/7440/ProtogerakisGeorgios2013.pdf.jpg?sequence=2&isAllowed=y)
View/ Open
Date
2013-08-05Author
Πρωτογεράκης, Γεώργιος
Protogerakis, Georgios
Metadata
Show full item recordAbstract
Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας θα δούμε κάποια πράγματα γενικά για τον τουρισμό πρώτα. Θα δοθούν κάποιοι ορισμοί για να γίνει κατανοητή η έννοια του τουρισμού, και κάποιες κατηγορίες του τουρισμού. Έπειτα θα αναλυθεί ο τουρισμός στην Ελλάδα και διάφορα στατιστικά στοιχεία για τον τουρισμό στην Ελλάδα και τέλος, θα διευκρινιστούν κάποια πράγματα για τον τουρισμό σήμερα. This project is about the importance of marketing in tourism management. In the first part of the project, tourism in general is analyzed. Also tourism in Greece, and finally some facts are specified about tourism today. In the second part a reference is made to marketing in general. Afterwards the different phases of marketing are examined and finally a definition of marketing is given. The third part talks about the competitiveness and strategy of tourism businesses. The environment of the business is analyzed in order to become more competitive and profitable from the competitors. And the last part is an example of tourism marketing in a hotel.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info