Η χρήση του διαδικτύου ως καναλιού διανομής στον τουριστικό τομέα.
The use of internet as a distribution channel in tourism.
View/ Open
Date
2009-02-11Author
Παρασκευά, Ελένη
Αϊλαμάκη, Νάντια
Paraskeva, Eleni
Ailamaki, Nantia
Metadata
Show full item recordAbstract
Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι ο εντοπισμός και η ανάλυση των δυνατοτήτων που δίνει το διαδίκτυο ως κανάλι διανομής στον τουριστικό τομέα. Ποιος είναι ο ρόλος της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών στο διαδίκτυο; Τι είναι το E-commerce αεροπορικών εταιρειών; Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και ποια τα μειονεκτήματα των GDS στο οικονομικό περιβάλλον; Ποια είναι τα συστήματα κρατήσεων που χρησιμοποιούνται; Επιπρόσθετα στην έρευνα που ακολουθεί εμπεριέχεται και μια έρευνα που έγινε σε 40 τουριστικές επιχειρήσεις και οι απαντήσεις που δόθηκαν σε ερωτήματα που είχαν να κάνουν με τις νέες τεχνολογίες και τι βοήθεια προσφέρουν στις ίδιες τις επιχειρήσεις, καθώς και τα αποτελέσματα που εκτιμήθηκαν.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info