Show simple item record

The use of internet as a distribution channel in tourism.

Dublin Core metadata

dc.creatorΠαρασκευά, Ελένηel
dc.creatorΑϊλαμάκη, Νάντιαel
dc.creatorParaskeva, Elenien
dc.creatorAilamaki, Nantiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:22:47Z
dc.date.available2016-03-15T17:22:47Z
dc.date.issued2009-02-11T12:29:00Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7457
dc.description.abstractΟ σκοπός της εργασίας αυτής είναι ο εντοπισμός και η ανάλυση των δυνατοτήτων που δίνει το διαδίκτυο ως κανάλι διανομής στον τουριστικό τομέα. Ποιος είναι ο ρόλος της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών στο διαδίκτυο; Τι είναι το E-commerce αεροπορικών εταιρειών; Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και ποια τα μειονεκτήματα των GDS στο οικονομικό περιβάλλον; Ποια είναι τα συστήματα κρατήσεων που χρησιμοποιούνται; Επιπρόσθετα στην έρευνα που ακολουθεί εμπεριέχεται και μια έρευνα που έγινε σε 40 τουριστικές επιχειρήσεις και οι απαντήσεις που δόθηκαν σε ερωτήματα που είχαν να κάνουν με τις νέες τεχνολογίες και τι βοήθεια προσφέρουν στις ίδιες τις επιχειρήσεις, καθώς και τα αποτελέσματα που εκτιμήθηκαν.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ χρήση του διαδικτύου ως καναλιού διανομής στον τουριστικό τομέα.el
dc.titleThe use of internet as a distribution channel in tourism.en

healMeta

heal.creatorNameΠαρασκευά, Ελένηel
heal.creatorNameΑϊλαμάκη, Νάντιαel
heal.creatorNameParaskeva, Elenien
heal.creatorNameAilamaki, Nantiaen
heal.publicationDate2009-02-11T12:29:00Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7457
heal.abstractΟ σκοπός της εργασίας αυτής είναι ο εντοπισμός και η ανάλυση των δυνατοτήτων που δίνει το διαδίκτυο ως κανάλι διανομής στον τουριστικό τομέα. Ποιος είναι ο ρόλος της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών στο διαδίκτυο; Τι είναι το E-commerce αεροπορικών εταιρειών; Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και ποια τα μειονεκτήματα των GDS στο οικονομικό περιβάλλον; Ποια είναι τα συστήματα κρατήσεων που χρησιμοποιούνται; Επιπρόσθετα στην έρευνα που ακολουθεί εμπεριέχεται και μια έρευνα που έγινε σε 40 τουριστικές επιχειρήσεις και οι απαντήσεις που δόθηκαν σε ερωτήματα που είχαν να κάνουν με τις νέες τεχνολογίες και τι βοήθεια προσφέρουν στις ίδιες τις επιχειρήσεις, καθώς και τα αποτελέσματα που εκτιμήθηκαν.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ χρήση του διαδικτύου ως καναλιού διανομής στον τουριστικό τομέα.el
heal.titleThe use of internet as a distribution channel in tourism.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτουρισμός, ηλεκτρονικό εμπόριο, ξενοδοχειακή επιχείρησηel
heal.keywordtourism, hotel enterprise, electronic commerceen
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)