Show simple item record

The use of psychometric tests in tourism enterprises.

Dublin Core metadata

dc.creatorΤσαγκαράκη, Σταυρούλαel
dc.creatorΜηλάκη, Ιουλίαel
dc.creatorTsagkaraki, Stavroulaen
dc.creatorMilaki, Iouliaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:23:04Z
dc.date.available2016-03-15T17:23:04Z
dc.date.issued2008-06-30T11:50:33Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7470
dc.description.abstractΤο ανθρώπινο δυναμικό μιας επιχείρησης είναι ίσως ο πιο σημαντικός παράγοντας αυτής. Θα πρέπει να έχει επιλεχθεί σωστά και να έχει αφιερωθεί αρκετός χρόνος στην εκπαίδευσή του. Συνεπώς πρέπει να βρούμε τις κατάλληλες μεθόδους προσέλκυσης, επιλογής, αξιολόγησης και προαγωγής του προσωπικού. Ποιες όμως είναι οι κατάλληλες μέθοδοι; Ποια επιχείρηση τις εφαρμόζει; Τι αποτελέσματα έχουμε; Είναι όλοι ικανοποιημένοι με αυτές τις μεθόδους; Όλα τα παραπάνω ερωτήματα θα προσπαθήσουμε να τα απαντήσουμε και να τα αναλύσουμε στις επόμενες σελίδες. Με την εργασία αυτή έχουμε σκοπό να ενημερωθούμε για τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων στον τομέα του Ανθρώπινου Δυναμικού, κάνοντας μια εισαγωγή στα σύγχρονα συστήματα χειρισμού του. Θα προσπαθήσουμε να καταλάβουμε τον τρόπο λειτουργίας και τη χρήση των διαφόρων μεθόδων, στοχεύοντας έτσι στην βελτίωση της εικόνας της επιχείρησης, στην αύξηση του αριθμού των πελατών, στην αύξηση των κερδών και πάνω από όλα στις καλύτερες εργασιακές σχέσεις. Ένα από αυτά τα σύγχρονα συστήματα χειρισμού του ανθρώπινου δυναμικού, είναι η εφαρμογή των ψυχομετρικών τεστ στις τουριστικές επιχειρήσεις. Στα πλαίσια της έρευνας αυτής θα διαπιστώσουμε αν η εφαρμογή των ψυχομετρικών τεστ στις τουριστικές επιχειρήσεις αποτελεί κατάλληλη μέθοδο προσέλκυσης, επιλογής, αξιολόγησης και προαγωγής του προσωπικού. Τέλος θα διαπιστώσουμε αν και κατά πόσο τα ψυχομετρικά τεστ μπορούν να κρίνουν αντικειμενικά έναν υποψήφιο.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ χρήση ψυχομετρικών τέστ στις τουριστικές επιχειρήσεις.el
dc.titleThe use of psychometric tests in tourism enterprises.en

healMeta

heal.creatorNameΤσαγκαράκη, Σταυρούλαel
heal.creatorNameΜηλάκη, Ιουλίαel
heal.creatorNameTsagkaraki, Stavroulaen
heal.creatorNameMilaki, Iouliaen
heal.publicationDate2008-06-30T11:50:33Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7470
heal.abstractΤο ανθρώπινο δυναμικό μιας επιχείρησης είναι ίσως ο πιο σημαντικός παράγοντας αυτής. Θα πρέπει να έχει επιλεχθεί σωστά και να έχει αφιερωθεί αρκετός χρόνος στην εκπαίδευσή του. Συνεπώς πρέπει να βρούμε τις κατάλληλες μεθόδους προσέλκυσης, επιλογής, αξιολόγησης και προαγωγής του προσωπικού. Ποιες όμως είναι οι κατάλληλες μέθοδοι; Ποια επιχείρηση τις εφαρμόζει; Τι αποτελέσματα έχουμε; Είναι όλοι ικανοποιημένοι με αυτές τις μεθόδους; Όλα τα παραπάνω ερωτήματα θα προσπαθήσουμε να τα απαντήσουμε και να τα αναλύσουμε στις επόμενες σελίδες. Με την εργασία αυτή έχουμε σκοπό να ενημερωθούμε για τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων στον τομέα του Ανθρώπινου Δυναμικού, κάνοντας μια εισαγωγή στα σύγχρονα συστήματα χειρισμού του. Θα προσπαθήσουμε να καταλάβουμε τον τρόπο λειτουργίας και τη χρήση των διαφόρων μεθόδων, στοχεύοντας έτσι στην βελτίωση της εικόνας της επιχείρησης, στην αύξηση του αριθμού των πελατών, στην αύξηση των κερδών και πάνω από όλα στις καλύτερες εργασιακές σχέσεις. Ένα από αυτά τα σύγχρονα συστήματα χειρισμού του ανθρώπινου δυναμικού, είναι η εφαρμογή των ψυχομετρικών τεστ στις τουριστικές επιχειρήσεις. Στα πλαίσια της έρευνας αυτής θα διαπιστώσουμε αν η εφαρμογή των ψυχομετρικών τεστ στις τουριστικές επιχειρήσεις αποτελεί κατάλληλη μέθοδο προσέλκυσης, επιλογής, αξιολόγησης και προαγωγής του προσωπικού. Τέλος θα διαπιστώσουμε αν και κατά πόσο τα ψυχομετρικά τεστ μπορούν να κρίνουν αντικειμενικά έναν υποψήφιο.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ χρήση ψυχομετρικών τέστ στις τουριστικές επιχειρήσεις.el
heal.titleThe use of psychometric tests in tourism enterprises.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordανθρώπινο δυναμικό, τουριστική επιχείρησηel
heal.keywordmanpower, tourism enterpriseen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)