Ο διεθνής τουρισμός ως μοχλός οικονομικής και πολιτιστικής ανάπτυξης της Ελλάδας - ειδική αναφορά στην Κρήτη.
International tourism as way of economic and cultural development in Greece and Crete.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2008-11-26Συγγραφέας
Καραγκούνη, Βασιλική
Παπαδογιωργάκη, Ελένη
Karagouni, Vasiliki
Papadogiorgaki, Eleni
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η βιομηχανία του τουρισμού αυξήθηκε ραγδαία, ειδικά στους προορισμούς νησιών και τις περιοχές με τα ιστορικά μνημεία, όπως καταδεικνύονται μέσα από τη χωρική ανάλυση του τουρισμού. Η Ελλάδα είναι μια από τις πιό απομακρυσμένες, νησιωτικές και φτωχές οικονομικά περιοχές της ΕΕ. Ο τουρισμός της απαιτεί την άμεση στρατηγική διοικητική δραστηριοποίηση, προκειμένου να ανταγωνιστεί με τους εναλλακτικούς προορισμούς και να μεγιστοποιηθεί η ευημερία του πληθυσμού οικοδεσποτών. Παρόμοιες στρατηγικές ασκήσεις αναλαμβάνονται από τους ανταγωνιστικούς προορισμούς σε όλη την υδρόγειο, δεδομένου ότι προετοιμάζονται να αντιμετωπίσουν τις νέες επιχειρησιακές πραγματικότητες. Η μεταπολεμική εποχή, εκτός από το γεγονός ότι έκανε τον τουρισμό ως φαινόμενο, πιο δημοκρατικό και προσιτό ακόμα και στις λαϊκές μάζες, δηλαδή των πολλών ατόμων, έκανε τους ανθρώπους πιο ανοιχτόμυαλους και πρακτικούς, καθώς με τα ταξίδια ξεκούραζαν και ανανέωναν τις σωματικές και ψυχικές τους δυνάμεις. Αποτέλεσμα του εκδημοκρατισμού είναι, ο τουρισμός να έχει πάρει ένα πιο μαζικό χαρακτήρα, γεγονός που τον διαφοροποιεί από τις παλαιότερες μορφές που αφορούσαν μόνο τους πλούσιους και τους αριστοκράτες, δηλαδή τους λίγους. Παρ’ όλα αυτά, ο τρόπος με τον οποίον εκδηλώνεται, δηλαδή με την μετακίνηση των ανθρώπων από τον τόπο διαμονής τους σε κάποιον άλλον, παραμένει ο ίδιος όπως ακριβώς πριν 100 ή 1000 χρόνια. Η διαφορά των παλαιότερων μορφών τουρισμού και των σημερινών είναι οπωσδήποτε τόσο η ποσότητα όσο και η ποιότητα.
Συλλογές
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες