Το μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις με ειδική αναφορά στην διαφήμιση.
Marketing for hotel enterprises with special reference to advertising.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2011-05-31Συγγραφέας
Δημοπούλου, Ειρήνη
Dimopoulou, Eirini
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η πτυχιακή αυτή εργασία, αποτελείται από τέσσερα μέρη, καθένα από τα οποία αναλύει διαφορετικές πτυχές του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Όλες οι ενότητές της, είναι κατανοητά γραμμένες και περιέχουν τις ανάλογες επεξηγήσεις όπου είναι απαραίτητες. Διαθέτει αρκετά παραδείγματα και διαγράμματα για την καλύτερη εμπέδωση των κειμένων, και τέλος, παρουσιάζει αποτελέσματα ερευνών με τη μορφή πίτας για την καλύτερη σύγκριση του αντικειμένου που μελετάται. Στο πρώτο μέρος εξετάζεται το μάρκετινγκ, στο δεύτερο μέρος εξετάζεται το μάρκετινγκ και η σχέση του με τη διαφήμιση, ενώ στο τρίτο μέρος αναλύεται η ξενοδοχειακή διαφήμιση
Συλλογές
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες