Το μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις με ειδική αναφορά στην διαφήμιση.
Marketing for hotel enterprises with special reference to advertising.
View/ Open
Date
2011-05-31Author
Δημοπούλου, Ειρήνη
Dimopoulou, Eirini
Metadata
Show full item recordAbstract
Η πτυχιακή αυτή εργασία, αποτελείται από τέσσερα μέρη, καθένα από τα οποία αναλύει διαφορετικές πτυχές του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Όλες οι ενότητές της, είναι κατανοητά γραμμένες και περιέχουν τις ανάλογες επεξηγήσεις όπου είναι απαραίτητες. Διαθέτει αρκετά παραδείγματα και διαγράμματα για την καλύτερη εμπέδωση των κειμένων, και τέλος, παρουσιάζει αποτελέσματα ερευνών με τη μορφή πίτας για την καλύτερη σύγκριση του αντικειμένου που μελετάται. Στο πρώτο μέρος εξετάζεται το μάρκετινγκ, στο δεύτερο μέρος εξετάζεται το μάρκετινγκ και η σχέση του με τη διαφήμιση, ενώ στο τρίτο μέρος αναλύεται η ξενοδοχειακή διαφήμιση
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info