Show simple item record

School as a service.

Dublin Core metadata

dc.creatorΟρφανάκης, Βασίλειοςel
dc.creatorOrfanakis, Vasileiosen
dc.date.accessioned2016-08-23T09:46:38Z
dc.date.available2016-08-23T09:46:38Z
dc.date.issued2016-08-23
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7829
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών που προσφέρονται από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα και η διερεύνηση για τη δημιουργία νέων. Στα πλαίσια λοιπόν αυτής της μελέτης, αναπτύξαμε δύο καινοτόμες υπηρεσίες για την υποστήριξη των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων τόσο της Δευτεροβάθμιας όσο και της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Η πρώτη είναι η υπηρεσία των Μαθητικών Συνεδρίων (ΜΣ) που παρέχει τη δυνατότητα σε έναν εκπαιδευτικό οργανισμό να προχωρήσει στη διοργάνωση ενός ΜΣ με όλες τις τυπικές διαδικασίες ενός επιστημονικού συνεδρίου, αλλά και τη δυνατότητα δημιουργίας μιας μαθητικής κοινότητας μεταξύ των συμμετεχόντων. Η δεύτερη υπηρεσία έχει να κάνει με τη δημιουργία μιας Πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Μάθησης on-line μαθημάτων σε καινοτόμα αντικείμενα με βάση τις αρχές της εξΑΕ (Keegan, 2001). Πιο συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της μεταπτυχιακής εργασίας αναπτύχθηκαν δύο διαδικτυακά μαθήματα. Το πρώτο αφορά στην με εύκολο και διασκεδαστικό τρόπο, εκμάθηση του προγραμματισμού φορητών συσκευών από νηπιαγωγούς. Έτσι, οι νηπιαγωγοί θα μάθουν να προγραμματίζουν φορητές συσκευές για να δημιουργούν τις δικές τους εκπαιδευτικές εφαρμογές. Το δεύτερο μάθημα αφορά στη διδασκαλία θεμελιωδών εννοιών Αστρονομίας, πάλι για νηπιαγωγούς, το οποίο θα προσφέρει τα απαραίτητα εφόδια για τη διδασκαλία του συγκεκριμένου αντικειμένου σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Η υπηρεσία αυτή, με τα δύο διαδικτυακά μαθήματα, απευθύνεται τόσο σε εκπαιδευτικούς της Προσχολικής και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όσο και σε φοιτητές των αντίστοιχων Πανεπιστημιακών Τμημάτων και έρχεται να καλύψει το κενό που υπάρχει σήμερα στη διδασκαλία των συγκεκριμένων αντικειμένων. Αξίζει να σημειωθεί ότι ωφελούμενοι από τις παραπάνω υπηρεσίες είναι τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και οι μαθητές – φοιτητές.el
dc.description.abstractToday, during the “fourth industrial revolution” which is lead by the Internet and the digital ecosystem it creates, educational institutes are expected to achieve the development of not only the functional skills of literacy and numeracy but also of general knowledge. The apparent inadequacy of the standardized education system to respond to the needs and interests of 21st-century students urges researchers to adopt new forms of teaching as relevant and high-quality teaching requires a more active use of innovative educational methods and tools. With the rapid development of IT globally, there is a tendency to utilize the capabilities of e-learning as a mode of distance learning since it can function both independently of and in conjunction with conventional teaching. The varied applications of Web 2.0 tools create new possibilities in the educational sector by providing the ability to develop innovative educational methods, transforming students from passive recipients of information to knowledge creators through an active involvement in the learning process often within a modern interactive environment.The purpose of this thesis is the study of some services that can provide an educational organization using Information and Communication Technologies (ICT) for the benefit of all involved in the educational process. Also there is a presentation of new services developed to meet the modern needs of an educational institutionen
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσαel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), PPS in Informatics and Multimediaen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΕκπαιδευτικές υπηρεσίες.el
dc.titleSchool as a service.en

healMeta

heal.creatorNameΟρφανάκης, Βασίλειοςel
heal.creatorNameOrfanakis, Vasileiosen
heal.publicationDate2016-08-23
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7829
heal.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών που προσφέρονται από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα και η διερεύνηση για τη δημιουργία νέων. Στα πλαίσια λοιπόν αυτής της μελέτης, αναπτύξαμε δύο καινοτόμες υπηρεσίες για την υποστήριξη των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων τόσο της Δευτεροβάθμιας όσο και της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Η πρώτη είναι η υπηρεσία των Μαθητικών Συνεδρίων (ΜΣ) που παρέχει τη δυνατότητα σε έναν εκπαιδευτικό οργανισμό να προχωρήσει στη διοργάνωση ενός ΜΣ με όλες τις τυπικές διαδικασίες ενός επιστημονικού συνεδρίου, αλλά και τη δυνατότητα δημιουργίας μιας μαθητικής κοινότητας μεταξύ των συμμετεχόντων. Η δεύτερη υπηρεσία έχει να κάνει με τη δημιουργία μιας Πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Μάθησης on-line μαθημάτων σε καινοτόμα αντικείμενα με βάση τις αρχές της εξΑΕ (Keegan, 2001). Πιο συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της μεταπτυχιακής εργασίας αναπτύχθηκαν δύο διαδικτυακά μαθήματα. Το πρώτο αφορά στην με εύκολο και διασκεδαστικό τρόπο, εκμάθηση του προγραμματισμού φορητών συσκευών από νηπιαγωγούς. Έτσι, οι νηπιαγωγοί θα μάθουν να προγραμματίζουν φορητές συσκευές για να δημιουργούν τις δικές τους εκπαιδευτικές εφαρμογές. Το δεύτερο μάθημα αφορά στη διδασκαλία θεμελιωδών εννοιών Αστρονομίας, πάλι για νηπιαγωγούς, το οποίο θα προσφέρει τα απαραίτητα εφόδια για τη διδασκαλία του συγκεκριμένου αντικειμένου σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Η υπηρεσία αυτή, με τα δύο διαδικτυακά μαθήματα, απευθύνεται τόσο σε εκπαιδευτικούς της Προσχολικής και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όσο και σε φοιτητές των αντίστοιχων Πανεπιστημιακών Τμημάτων και έρχεται να καλύψει το κενό που υπάρχει σήμερα στη διδασκαλία των συγκεκριμένων αντικειμένων. Αξίζει να σημειωθεί ότι ωφελούμενοι από τις παραπάνω υπηρεσίες είναι τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και οι μαθητές – φοιτητές.el
heal.abstractToday, during the “fourth industrial revolution” which is lead by the Internet and the digital ecosystem it creates, educational institutes are expected to achieve the development of not only the functional skills of literacy and numeracy but also of general knowledge. The apparent inadequacy of the standardized education system to respond to the needs and interests of 21st-century students urges researchers to adopt new forms of teaching as relevant and high-quality teaching requires a more active use of innovative educational methods and tools. With the rapid development of IT globally, there is a tendency to utilize the capabilities of e-learning as a mode of distance learning since it can function both independently of and in conjunction with conventional teaching. The varied applications of Web 2.0 tools create new possibilities in the educational sector by providing the ability to develop innovative educational methods, transforming students from passive recipients of information to knowledge creators through an active involvement in the learning process often within a modern interactive environment.The purpose of this thesis is the study of some services that can provide an educational organization using Information and Communication Technologies (ICT) for the benefit of all involved in the educational process. Also there is a presentation of new services developed to meet the modern needs of an educational institutionen
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσαel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), PPS in Informatics and Multimediaen
heal.titleΕκπαιδευτικές υπηρεσίες.el
heal.titleSchool as a service.en
heal.typeΜεταπτυχακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordτεχνολογία πληροφοριών και επικοινωνίας (ΤΠΕ), εξ' αποστάσεως εκπαίδευση, πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης, αστρονομία, εικονικό συνέδριοel
heal.keywordinformation and communications technology (ICT), distance education, e-learning platform, astronomy, virtual conferenceen
heal.accessfree
heal.advisorNameΒασιλάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.advisorNameVasilakis, Konstantinosen
heal.advisorNameΚαλογιαννάκης, Μιχαήλel
heal.advisorNameKalogiannakis, Michailen
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States