Show simple item record

International strategy e-marketing for small businesses: tools, opportunities and obstacles.

Dublin Core metadata

dc.creatorΠολύχρονος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorPolychronos, Konstantinosen
dc.date.accessioned2016-11-18T08:18:23Z
dc.date.available2016-11-18T08:18:23Z
dc.date.issued2016-11-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7956
dc.description.abstractΤο διαδίκτυο δεν γνωρίζει σύνορα. Από την Ευρώπη ως τη Λατινική Αμερική και από την Κίνα ως τη Νότια Αφρική, γνωρίζει παντού μεγάλη δημοτικότητα. Με την έλευση της παγκοσμιοποίησης, μια διεθνή στρατηγική e-marketing που θα στοχεύει σε τοπικές περιοχές ή χώρες μπορεί να βοηθήσει αισθητά στην βιωσιμότητα ακόμη και μιας μικρής επιχείρησης καθώς και στην ανάπτυξή της. Η μεγάλη διαφορά από παλαιότερα είναι επίσης ότι πλέον και μικρές επιχειρήσεις μπορούν να απευθυνθούν σε παγκόσμιες αγορές, κάτι που ήταν σχεδόν αδύνατο πριν το διαδίκτυο. Οι επιχειρήσεις που μπορούν να ωφεληθούν είναι κυρίως αυτές που δραστηριοποιούνται στον τομέα των υπηρεσιών, αφού μπορούν πλέον να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε όλο τον κόσμο. Βεβαίως και οι εμπορικές επιχειρήσεις μπορούν να επεκτείνουν τις εμπορικές τους συναλλαγές σε όλο τον κόσμο, όμως εκεί βεβαίως παρεμβάλλονται και άλλα θέματα όπως οι μεταφορά των προϊόντων, οι φόροι κτλ. Η έρευνα αυτή μελετά τη σχετική βιβλιογραφία και προηγούμενες έρευνες που έχουν γίνει πάνω στον τομέα το διεθνούς e-marketing. Αρχικά, θα γίνει ανάλυση των όρων της παγκοσμιοποίησης και του διεθνούς marketing. Σε δεύτερο επίπεδο, θα γίνει ανάλυση των βασικών όρων του e-marketing καθώς και τον εργαλείων που μπορούν να βοηθήσουν την ανάπτυξη στρατηγικών διεθνούς e-marketing (SEO, SEM, SMM, e-mail Marketing, PR, Branding κτλ). Σε τρίτο επίπεδο, θα εξεταστούν οι τρόποι προσαρμογής στρατηγικών διεθνούς e-marketing σε επίπεδο χώρας. Θα εστιάσει κυρίως σε προϊόντα υπηρεσιών αλλά θα υπάρξουν και αναφορές σε υλικά προϊόντα. Στόχος της έρευνας είναι να προτείνει τρόπους χρήσης, τεχνικές και καλές πρακτικές e-marketing με σκοπό να βοηθήσει στην βιωσιμότητα και την ανάπτυξη μικρών επιχειρήσεων σε νέες αγορές. Επίσης η έρευνα θα αναφερθεί στα εμπόδια που υπάρχουν για την επίτευξη του στόχου αυτού και στις ιδιαιτερότητες κάποιων αγορών. Βεβαίως δεν μπορεί να μην γίνει εκτενής αναφορά σε μεθόδους αξιολόγησης (Conversions, ROI, Analytics, Brand Awareness) της επιτυχίας των πρακτικών αυτών καθώς και μελέτες επιτυχημένων περιπτώσεων. Τα ευρήματα της έρευνας έχουν σκοπό να συμβάλουν στην δημιουργία ενός εγχειριδίου που θα επιτρέψει σε ερευνητές και Marketers να κατανοήσουν τα εργαλεία που χρειάζονται για μια καμπάνια διεθνούς e-marketing και την επίδραση τους πάνω στην προσαρμογή στρατηγικών διεθνούς e-marketing σε επίπεδο χώρας.el
dc.description.abstractInternet knows no borders. It is widely known and used to almost every part of the world. From Europe to Latin America and from China to South Africa. Along with Globalization, a global e-marketing strategy that will target on local areas or countries can provide great help in viability and growth of even a small company. The big difference from the past is that now even small companies can can now extend their businesses on global markets, something almost impossible before internet. The companies that can mostly be benefited are those who provide services because the can now offer their services worldwide. Of course, companies that sell products can too extend their businesses on global markets, but there more things to take into consideration such as the transport of products, taxes and so on. This paper studies the relevant bibliography and previous researches done over global e-marketing. Initially, the terms of Internet, marketing, global marketing, globalisation, localisation and culture will be analized. On chapter two, the basic terms of e-marketing and its tools (SEO, SEM, SMM, e-mail Marketing, PR, Branding, and more) will be analized. Furthermore,the methods of success evaluation will be examined (Conversions, ROI, Analytics, Brand Awareness).On chapter three and four, the ways of adjusting global marketing strategies to a local level will be examined. They will mainly focus on services but there will also be references about products. On the specific chapters, the obstacles of achieving the target mentioned above will also be examined and also the specifity of some markets.The findings of the paper target in helping creating a manual that will allow marketing researchers to understand the necessary tools for a campaign of global e-marketing and their impact on adjusting these e-marketing global strategies on a country level.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΣτρατηγική διεθνούς e-marketing για μικρές επιχειρήσεις: εργαλεία, ευκαιρίες και εμπόδια.el
dc.titleInternational strategy e-marketing for small businesses: tools, opportunities and obstacles.en

healMeta

heal.creatorNameΠολύχρονος, Κωνσταντίνοςel
heal.creatorNamePolychronos, Konstantinosen
heal.publicationDate2016-11-16
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7956
heal.abstractΤο διαδίκτυο δεν γνωρίζει σύνορα. Από την Ευρώπη ως τη Λατινική Αμερική και από την Κίνα ως τη Νότια Αφρική, γνωρίζει παντού μεγάλη δημοτικότητα. Με την έλευση της παγκοσμιοποίησης, μια διεθνή στρατηγική e-marketing που θα στοχεύει σε τοπικές περιοχές ή χώρες μπορεί να βοηθήσει αισθητά στην βιωσιμότητα ακόμη και μιας μικρής επιχείρησης καθώς και στην ανάπτυξή της. Η μεγάλη διαφορά από παλαιότερα είναι επίσης ότι πλέον και μικρές επιχειρήσεις μπορούν να απευθυνθούν σε παγκόσμιες αγορές, κάτι που ήταν σχεδόν αδύνατο πριν το διαδίκτυο. Οι επιχειρήσεις που μπορούν να ωφεληθούν είναι κυρίως αυτές που δραστηριοποιούνται στον τομέα των υπηρεσιών, αφού μπορούν πλέον να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε όλο τον κόσμο. Βεβαίως και οι εμπορικές επιχειρήσεις μπορούν να επεκτείνουν τις εμπορικές τους συναλλαγές σε όλο τον κόσμο, όμως εκεί βεβαίως παρεμβάλλονται και άλλα θέματα όπως οι μεταφορά των προϊόντων, οι φόροι κτλ. Η έρευνα αυτή μελετά τη σχετική βιβλιογραφία και προηγούμενες έρευνες που έχουν γίνει πάνω στον τομέα το διεθνούς e-marketing. Αρχικά, θα γίνει ανάλυση των όρων της παγκοσμιοποίησης και του διεθνούς marketing. Σε δεύτερο επίπεδο, θα γίνει ανάλυση των βασικών όρων του e-marketing καθώς και τον εργαλείων που μπορούν να βοηθήσουν την ανάπτυξη στρατηγικών διεθνούς e-marketing (SEO, SEM, SMM, e-mail Marketing, PR, Branding κτλ). Σε τρίτο επίπεδο, θα εξεταστούν οι τρόποι προσαρμογής στρατηγικών διεθνούς e-marketing σε επίπεδο χώρας. Θα εστιάσει κυρίως σε προϊόντα υπηρεσιών αλλά θα υπάρξουν και αναφορές σε υλικά προϊόντα. Στόχος της έρευνας είναι να προτείνει τρόπους χρήσης, τεχνικές και καλές πρακτικές e-marketing με σκοπό να βοηθήσει στην βιωσιμότητα και την ανάπτυξη μικρών επιχειρήσεων σε νέες αγορές. Επίσης η έρευνα θα αναφερθεί στα εμπόδια που υπάρχουν για την επίτευξη του στόχου αυτού και στις ιδιαιτερότητες κάποιων αγορών. Βεβαίως δεν μπορεί να μην γίνει εκτενής αναφορά σε μεθόδους αξιολόγησης (Conversions, ROI, Analytics, Brand Awareness) της επιτυχίας των πρακτικών αυτών καθώς και μελέτες επιτυχημένων περιπτώσεων. Τα ευρήματα της έρευνας έχουν σκοπό να συμβάλουν στην δημιουργία ενός εγχειριδίου που θα επιτρέψει σε ερευνητές και Marketers να κατανοήσουν τα εργαλεία που χρειάζονται για μια καμπάνια διεθνούς e-marketing και την επίδραση τους πάνω στην προσαρμογή στρατηγικών διεθνούς e-marketing σε επίπεδο χώρας.el
heal.abstractInternet knows no borders. It is widely known and used to almost every part of the world. From Europe to Latin America and from China to South Africa. Along with Globalization, a global e-marketing strategy that will target on local areas or countries can provide great help in viability and growth of even a small company. The big difference from the past is that now even small companies can can now extend their businesses on global markets, something almost impossible before internet. The companies that can mostly be benefited are those who provide services because the can now offer their services worldwide. Of course, companies that sell products can too extend their businesses on global markets, but there more things to take into consideration such as the transport of products, taxes and so on. This paper studies the relevant bibliography and previous researches done over global e-marketing. Initially, the terms of Internet, marketing, global marketing, globalisation, localisation and culture will be analized. On chapter two, the basic terms of e-marketing and its tools (SEO, SEM, SMM, e-mail Marketing, PR, Branding, and more) will be analized. Furthermore,the methods of success evaluation will be examined (Conversions, ROI, Analytics, Brand Awareness).On chapter three and four, the ways of adjusting global marketing strategies to a local level will be examined. They will mainly focus on services but there will also be references about products. On the specific chapters, the obstacles of achieving the target mentioned above will also be examined and also the specifity of some markets.The findings of the paper target in helping creating a manual that will allow marketing researchers to understand the necessary tools for a campaign of global e-marketing and their impact on adjusting these e-marketing global strategies on a country level.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΣτρατηγική διεθνούς e-marketing για μικρές επιχειρήσεις: εργαλεία, ευκαιρίες και εμπόδια.el
heal.titleInternational strategy e-marketing for small businesses: tools, opportunities and obstacles.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό μάρκετινγκ, στρατηγικός σχεδιασμός, διεθνές μάρκετινγκ, μικρή επιχείρηση,μέθοδος αξιολόγησηςel
heal.keywordelectronic marketing, strategic planning, international marketing, small enterprise, assessment methoden
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠερακάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNamePerakakis, Emmanouilen
heal.advisorID.emailmperakakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States