Η κρίση στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.
The crisis in the Media.
Abstract
Στα πλαίσια της παρούσας μελέτης, αφού πραγματοποιηθεί μια βιβλιογραφική
ανασκόπηση η οποία έχει ως αντικείμενο την γενικότερη οικονομία της Ελλάδας και
την επίδρασή της κρίσης, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και την πορεία τους,
προχωρούμε στην ανάλυση δύο εταιρειών, βασικών στον τομέα της επιχείρησης, ενός
τηλεοπτικού καναλιού και μιας εφημερίδας.
Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο και δεύτερο κεφάλαιο της εργασίας αυτής αναλύεται η
συνολική κατάσταση της Ελληνικής οικονομίας και το πως η κρίση έχει επηρεάσει
τους βασικότερους τομείς της. Στο δεύτερο κεφάλαιο της μελέτης γίνεται μία
ανασκόπηση του κλάδου των ΜΜΕ, αποδίδονται έννοιας και αναλύεται ο κλάδος και
ο ανταγωνισμός. Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο της μελέτης αυτής αναλύεται η
κατάσταση των ΜΜΕ και προσεγγίζεται μέσα από τη μελέτη περίπτωσης ενός
καναλιού και μίας εφημερίδας. In the present study, having performed a literature review which has as its object the
general economy of Greece and the impact of the crisis, the media and their course,
moving on two companies’ analysis, basic business field, a television channel and a
newspaper. More specifically, the first and second chapter of this paper analyzes the overall
situation of the Greek economy and how the crisis has affected the priority themes.
The second chapter of the study is a review of the Media sector, the concept of
recoverable and industry and competition is analyzed. In the fourth and final chapter
of this study analyzes the situation of Medias and is accessed through the case study
of a channel and a newspaper.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info