Εμφάνιση απλής εγγραφής

Research of consumer behavior for wine products, case study of Attica.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚολόη, Κωνσταντίναel
dc.creatorΣιγάλα, Μαρίαel
dc.creatorKoloi, Konstantinaen
dc.creatorSigala, Mariaen
dc.date.accessioned2017-01-26T07:55:19Z
dc.date.available2017-01-26T07:55:19Z
dc.date.issued2017-01-26
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8029
dc.description.abstractΗ συμπεριφορά των καταναλωτών αποτελείται από τις ενέργειες που λαμβάνουν οι καταναλωτές για την αγορά διαφόρων αγαθών και υπηρεσιών. Μια μελέτη αυτού του φαινομένου, επικεντρώνεται στα κριτήρια που παρακινούν τους ανθρώπους, είτε να αγοράσουν ένα προϊόν, είτε να το απορρίψουν υπέρ κάποιας άλλης επιλογής. Η παρούσα πτυχιακή εργασία στοχεύει α) στην παρουσίαση των παραγόντων επιρροής των καταναλωτών στα προϊόντα οίνου και β) στην συσχέτιση του παράγοντα της τιμής με άλλα κριτήρια επιλογής αγοράς οίνου. Η μεθοδολογία της παρούσας εργασίας έγινε με τα εξής βήματα 1. Σχεδίαση ερωτηματολογίου κλειστού τύπου με 29 ερωτήσεις, 2. Διανομή αυτού σε καταναλωτές περιοχών της Αττικής και 3. Ανάλυση αποτελεσμάτων της έρευνας με βιβλιογραφική αναφορά.el
dc.description.abstractConsumer behavior consists of actions taken by consumers to purchase various goods and services. A study of this phenomenon is focusing on criteria that motivate people either purchase a product or reject it in favor of another option. This project aims a) to present the factors that influence the consumers about wine products and b) the correlation of the price factor in other wine market selection criteria. The methodology of this work was done with the following steps 1st. Design of a closed type questionnaire with 29 questions, 2nd Distribution in consumers from different areas of the city of Athens and 3rd Analysis of the results with literature reporting research.  en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΈρευνα καταναλωτικής συμπεριφοράς, για τα προϊόντα οίνου, το παράδειγμα της Αττικής.el
dc.titleResearch of consumer behavior for wine products, case study of Attica.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚολόη, Κωνσταντίναel
heal.creatorNameΣιγάλα, Μαρίαel
heal.creatorNameKoloi, Konstantinaen
heal.creatorNameSigala, Mariaen
heal.publicationDate2017-01-26
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8029
heal.abstractΗ συμπεριφορά των καταναλωτών αποτελείται από τις ενέργειες που λαμβάνουν οι καταναλωτές για την αγορά διαφόρων αγαθών και υπηρεσιών. Μια μελέτη αυτού του φαινομένου, επικεντρώνεται στα κριτήρια που παρακινούν τους ανθρώπους, είτε να αγοράσουν ένα προϊόν, είτε να το απορρίψουν υπέρ κάποιας άλλης επιλογής. Η παρούσα πτυχιακή εργασία στοχεύει α) στην παρουσίαση των παραγόντων επιρροής των καταναλωτών στα προϊόντα οίνου και β) στην συσχέτιση του παράγοντα της τιμής με άλλα κριτήρια επιλογής αγοράς οίνου. Η μεθοδολογία της παρούσας εργασίας έγινε με τα εξής βήματα 1. Σχεδίαση ερωτηματολογίου κλειστού τύπου με 29 ερωτήσεις, 2. Διανομή αυτού σε καταναλωτές περιοχών της Αττικής και 3. Ανάλυση αποτελεσμάτων της έρευνας με βιβλιογραφική αναφορά.el
heal.abstractConsumer behavior consists of actions taken by consumers to purchase various goods and services. A study of this phenomenon is focusing on criteria that motivate people either purchase a product or reject it in favor of another option. This project aims a) to present the factors that influence the consumers about wine products and b) the correlation of the price factor in other wine market selection criteria. The methodology of this work was done with the following steps 1st. Design of a closed type questionnaire with 29 questions, 2nd Distribution in consumers from different areas of the city of Athens and 3rd Analysis of the results with literature reporting research.  en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΈρευνα καταναλωτικής συμπεριφοράς, για τα προϊόντα οίνου, το παράδειγμα της Αττικής.el
heal.titleResearch of consumer behavior for wine products, case study of Attica.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordσυμπεριφορά καταναλωτή, οίνος, κρασί, Αττικήel
heal.keywordconsumer behavior, wine, Atticaen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΑποστολάκης, Αλέξανδροςel
heal.advisorNameApostolakis, Alexandrosen
heal.advisorID.emailaapostolakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States