Εμφάνιση απλής εγγραφής

Internationalization of business and marketing strategies.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠαλιαρούτης, Ευάγγελοςel
dc.creatorPaliaroutis, Evangelosen
dc.date.accessioned2017-01-26T10:53:38Z
dc.date.available2017-01-26T10:53:38Z
dc.date.issued2017-01-26
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8032
dc.description.abstractΣτα πλαίσια μίας αυξανόμενα διεθνοποιημένης οικονομίας όπου οι αγορές τείνουν να παρουσιάζουν ολοένα και εντονότερη αλληλεξάρτηση, η διείσδυση των επιχειρήσεων σε νέες αγορές αποτελεί καταλύτη για την ανάπτυξη τους, καθώς έτσι μπορούν να εξασφαλίσουν τους απαραίτητους πόρους για την επίτευξη αυτής. Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τα επιχειρησιακά μοντέλα βάσει των οποίων οι επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται στις διεθνείς αγορές καθώς και τις στρατηγικές marketing που πρέπει να ακολουθηθούν προκειμένου να επιτευχθεί η διείσδυση τους σε αυτές. Μέσα από τις σελίδες της, δίνεται η δυνατότητα στον αναγνώστη να λάβει γνώση σχετικά με την αναγκαιότητα της δραστηριοποίησης των επιχειρήσεων σε διεθνές επίπεδο και βοηθά στην εκπαίδευση του, ώστε να κατανοήσει τις τεχνικές και πρακτικές που είναι αναγκαίες για την διεθνοποίηση. Για την κατανόηση του θέματος μελετώνται πραγματικά παραδείγματα (case studies), μέσω των οποίων παρατηρείται η πολύπλοκη διαδικασία της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων λόγω της επίδρασης του πολιτιστικού περιβάλλοντος σε αυτές.el
dc.description.abstractWithin an increasingly internationalized economy where markets tend to be more and more stronger interdependence, business penetration into new markets is a catalyst for their development, as thus can provide the necessary resources to achieve this. This thesis discusses the business models under which enterprises operate in international markets as well as marketing strategies to be followed in order to achieve their penetration into them. Through its pages, is given the opportunity to the reader to become aware of the need of business to operate internationally and educates him to understand the techniques and practices that are necessary for internationalization. For the understanding of the subject are studied real examples (case studies), through which the complex process of business internationalization is observed due to the influence of the cultural environment in them.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΔιεθνοποίηση επιχειρήσεων και στρατηγικές marketing.el
dc.titleInternationalization of business and marketing strategies.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠαλιαρούτης, Ευάγγελοςel
heal.creatorNamePaliaroutis, Evangelosen
heal.publicationDate2017-01-26
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8032
heal.abstractΣτα πλαίσια μίας αυξανόμενα διεθνοποιημένης οικονομίας όπου οι αγορές τείνουν να παρουσιάζουν ολοένα και εντονότερη αλληλεξάρτηση, η διείσδυση των επιχειρήσεων σε νέες αγορές αποτελεί καταλύτη για την ανάπτυξη τους, καθώς έτσι μπορούν να εξασφαλίσουν τους απαραίτητους πόρους για την επίτευξη αυτής. Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τα επιχειρησιακά μοντέλα βάσει των οποίων οι επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται στις διεθνείς αγορές καθώς και τις στρατηγικές marketing που πρέπει να ακολουθηθούν προκειμένου να επιτευχθεί η διείσδυση τους σε αυτές. Μέσα από τις σελίδες της, δίνεται η δυνατότητα στον αναγνώστη να λάβει γνώση σχετικά με την αναγκαιότητα της δραστηριοποίησης των επιχειρήσεων σε διεθνές επίπεδο και βοηθά στην εκπαίδευση του, ώστε να κατανοήσει τις τεχνικές και πρακτικές που είναι αναγκαίες για την διεθνοποίηση. Για την κατανόηση του θέματος μελετώνται πραγματικά παραδείγματα (case studies), μέσω των οποίων παρατηρείται η πολύπλοκη διαδικασία της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων λόγω της επίδρασης του πολιτιστικού περιβάλλοντος σε αυτές.el
heal.abstractWithin an increasingly internationalized economy where markets tend to be more and more stronger interdependence, business penetration into new markets is a catalyst for their development, as thus can provide the necessary resources to achieve this. This thesis discusses the business models under which enterprises operate in international markets as well as marketing strategies to be followed in order to achieve their penetration into them. Through its pages, is given the opportunity to the reader to become aware of the need of business to operate internationally and educates him to understand the techniques and practices that are necessary for internationalization. For the understanding of the subject are studied real examples (case studies), through which the complex process of business internationalization is observed due to the influence of the cultural environment in them.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΔιεθνοποίηση επιχειρήσεων και στρατηγικές marketing.el
heal.titleInternationalization of business and marketing strategies.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordεπιχείρηση, διεθνής αγορά, στρατηγική, μάρκετινγκel
heal.keywordenterprise, international market, strategy, marketingen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚοπανάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameKopanakis, Ioannisen
heal.advisorID.emailkopanakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States