Συγκριτική μελέτη των κυριοτέρων σύγχρονων εργαλείων ανάπτυξης διαδραστικών html 5 διαφημίσεων.
Comparative study of the major modern tools on the interactive html 5 advertiment development.
Abstract
Το διαδίκτυο τα τελευταία χρόνια αποτελεί μέρος της ζωής μας και αυτό είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο. Το σύγχρονο marketing προσαρμόζεται στις απαιτήσεις της νέας εποχής και ένα σύγχρονο μέσο για την προώθηση μιας εταιρείας ή ενός προϊόντος είναι μέσω διαδραστικών διαφημίσεων. Η διαδραστική (interactive) διαφήμιση είναι μια μορφή προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών που αξιοποιεί τα τεχνολογικά επιτεύγματα και τα αναβαθμισμένα προγράμματα επεξεργασίας ήχου, εικόνας και βίντεο ώστε να προσφέρει ένα είδος διαφήμισης με το οποίο οι δυνητικοί καταναλωτές θα μπορούν να αλληλεπιδράσουν. Για την υλοποίηση μιας διαδραστικής διαφήμισης έχουν αναπτυχθεί αρκετά εργαλεία και τεχνολογίες (π.χ. Flash, HTML 5). Εστιάζοντας κυρίως στην HTML 5 τεχνολογία, θα καταγραφούν και θα μελετηθούν τα πιο δημοφιλή σύγχρονα εργαλεία ανάπτυξης μιας διαδραστικής διαφήμισης, καθώς και θα πραγματοποιηθεί συγκριτική μελέτη των δυνατοτήτων τους. Στη συνέχεια και λαμβάνοντας υπόψη και τα αποτελέσματα της συγκριτικής μελέτης θα προχωρήσουμε στην ανάπτυξη μιας διαδραστικής διαφήμισης για την προώθηση της εταιρείας Suzuki, χρησιμοποιώντας το καταλληλότερο εργαλείο. Τhe last years, the Internet is part of our lives and this is an indisputable fact. The modern marketing is adapted to the requirements of the new era and a modern way to promote a company or a product is through interactive ads.Interactive advertising is a form of promoting products and services which leverages the technological advances and upgraded audio, image and video editors to provide a type of advertising with which potential consumers can interact.Several tools and technologies have been developed for implementing an interactive advertisement (e.g. Flash, HTML5). Focusing mainly on HTML5 technology, the most popular modern development tools for implementing an interactive advertisement will be recorded and studied and a comparative study of their potential will take place (as well). Then, after taking into account the results of the comparative study, we will proceed to the development of an interactive advertisement to promote Suzuki company by using the most appropriate tool.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info