Η ανάπτυξη του διαδικτυακού μάρκετινγκ και η εφαρμογή του σε ελληνικές επιχειρήσεις.
The development of internet marketing and its implementation in Greek enterprises.
Date
2017-04-25Author
Πλοκαμάκη, Ελένη
Σαρλάμη, Χριστίνα
Plokamaki, Eleni
Sarlami, Christina
Metadata
Show full item recordAbstract
Στη συγκεκριμένη εργασία γίνεται μια προσπάθεια να μελετηθεί η ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ, η εφαρμογή και η επίδραση του σε ελληνικές επιχειρήσεις.
Η έρευνα διεξήχθη στα Χανιά Κρήτης και στα γραφεία της μιας εταιρείας στην Αθήνα, και περιλάμβανε τη λήψη συνεντεύξεων.
Σύμφωνα με την έρευνα, η εφαρμογή του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ είναι επιτακτική μιας και ο ανταγωνισμός στο Διαδίκτυο είναι μεγάλος και συνεχής. Οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν αναπτύξει τα εργαλεία του e- marketing. In the particular work becomes an effort to be studied the development of e- marketing, the application and the impact on Greek businesses.
The research was carried out in Chania of Crete and in the head office of the company in Athens and included the reception of interviews.
According to the research the implementation of e-Marketing is imperative, since the competition on the Internet is great and continuous. Greek companies have developed e-Marketing tools.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info