Εμφάνιση απλής εγγραφής

Total quality management in luxury hotels’ Housekeeping department. Aldemar Hotels study case.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓαμπιεράκη, Δέσποιναel
dc.creatorΠαναγιωτάκη-Εγγλέζου, Δέσποιναel
dc.creatorGampieraki, Despoinaen
dc.creatorPanagiotaki-Englezou, Despoinaen
dc.date.accessioned2017-05-10T09:19:27Z
dc.date.available2017-05-10T09:19:27Z
dc.date.issued2017-05-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8184
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση και η ανάλυση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας όσον αφορά την εφαρμογή της στο τμήμα Housekeeping των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων πολυτελείας. Η εργασία αποτελείται από δυο μέρη το θεωρητικό και το ερευνητικό. Στο θεωρητικό μέρος γίνεται ανάλυση των εννοιών της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, της χρησιμότητας και των εργασιών του τμήματος Housekeeping στις ξενοδοχειακές μονάδες, καθώς επίσης και το πώς εφαρμόζεται η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στο εν λόγω τμήμα. Το ερευνητικό μέρος αφορά την μελέτη περίπτωσης 3 ξενοδοχειακών μονάδων του ομίλου Aldemar, όσον αφορά την πρακτική εφαρμογή και υιοθέτηση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στο τμήμα Housekeeping για καθένα από τα ξενοδοχεία. Συγκεκριμένα η μελέτη περίπτωσης αφορά τα καταλύματα Aldemar Royal Mare Thalasso, Aldemar Knossos Royal, και Aldemar Cretan Village. Η έρευνα διεξήχθη μέσω προσωπικών συνεντεύξεων με την χρήση ερωτηματολογίου ανοικτών ερωτήσεων, και από τα αποτελέσματα προέκυψε ότι και στα τρία ξενοδοχεία πέρα από τις υπάρχουσες πιστοποιήσεις, ακολουθούνται και εφαρμόζονται πιστά οι αρχές της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στο τμήμα Housekeeping του κάθε ξενοδοχείου.el
dc.description.abstractThe purpose of this study is the investigation and analysis of Total Quality Management in the implementation of the Housekeeping department of Luxury Hospitality Business. The work consists of two parts theoretical and research. In the theoretical part is an analysis of the concepts of Total Quality Management, and the utility of section work Housekeeping in hotels, as well as how the TQM applied under that section. The research of the case study 3 hotel units of Aldemar group, in terms of practical implementation and adoption of Total Quality Management in the Housekeeping section for each of the hotels. Particular case study is on the accommodation Aldemar Royal Mare Thalasso, Aldemar Knossos Royal, and Aldemar Cretan Village. The survey was conducted through personal interviews using open questions questionnaire, and the results showed that in all three hotels over existing certifications, faithfully followed the principles of Total Quality Management in the Housekeeping department of each hotel.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΔιοίκηση ολικής ποιότητας στο τμήμα Housekeeping ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (Πολυτελείας και 5*). Μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Aldemar Hotels.el
dc.titleTotal quality management in luxury hotels’ Housekeeping department. Aldemar Hotels study case.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓαμπιεράκη, Δέσποιναel
heal.creatorNameΠαναγιωτάκη-Εγγλέζου, Δέσποιναel
heal.creatorNameGampieraki, Despoinaen
heal.creatorNamePanagiotaki-Englezou, Despoinaen
heal.publicationDate2017-05-10
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8184
heal.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση και η ανάλυση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας όσον αφορά την εφαρμογή της στο τμήμα Housekeeping των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων πολυτελείας. Η εργασία αποτελείται από δυο μέρη το θεωρητικό και το ερευνητικό. Στο θεωρητικό μέρος γίνεται ανάλυση των εννοιών της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, της χρησιμότητας και των εργασιών του τμήματος Housekeeping στις ξενοδοχειακές μονάδες, καθώς επίσης και το πώς εφαρμόζεται η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στο εν λόγω τμήμα. Το ερευνητικό μέρος αφορά την μελέτη περίπτωσης 3 ξενοδοχειακών μονάδων του ομίλου Aldemar, όσον αφορά την πρακτική εφαρμογή και υιοθέτηση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στο τμήμα Housekeeping για καθένα από τα ξενοδοχεία. Συγκεκριμένα η μελέτη περίπτωσης αφορά τα καταλύματα Aldemar Royal Mare Thalasso, Aldemar Knossos Royal, και Aldemar Cretan Village. Η έρευνα διεξήχθη μέσω προσωπικών συνεντεύξεων με την χρήση ερωτηματολογίου ανοικτών ερωτήσεων, και από τα αποτελέσματα προέκυψε ότι και στα τρία ξενοδοχεία πέρα από τις υπάρχουσες πιστοποιήσεις, ακολουθούνται και εφαρμόζονται πιστά οι αρχές της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στο τμήμα Housekeeping του κάθε ξενοδοχείου.el
heal.abstractThe purpose of this study is the investigation and analysis of Total Quality Management in the implementation of the Housekeeping department of Luxury Hospitality Business. The work consists of two parts theoretical and research. In the theoretical part is an analysis of the concepts of Total Quality Management, and the utility of section work Housekeeping in hotels, as well as how the TQM applied under that section. The research of the case study 3 hotel units of Aldemar group, in terms of practical implementation and adoption of Total Quality Management in the Housekeeping section for each of the hotels. Particular case study is on the accommodation Aldemar Royal Mare Thalasso, Aldemar Knossos Royal, and Aldemar Cretan Village. The survey was conducted through personal interviews using open questions questionnaire, and the results showed that in all three hotels over existing certifications, faithfully followed the principles of Total Quality Management in the Housekeeping department of each hotel.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΔιοίκηση ολικής ποιότητας στο τμήμα Housekeeping ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (Πολυτελείας και 5*). Μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Aldemar Hotels.el
heal.titleTotal quality management in luxury hotels’ Housekeeping department. Aldemar Hotels study case.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδιοίκηση ολικής ποιότητας, οροφοκομία, ξενοδοχείο πέντε αστέρωνel
heal.keywordtotal quality management, housekeeping, five stars hotelen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.advisorID.emailapladas@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States