Show simple item record

The marketing of telecommunication companies in Greece.

Dublin Core metadata

dc.creatorΖαχαροπούλου, Γεωργίαel
dc.creatorZacharopoulou, Georgiaen
dc.date.accessioned2017-05-23T09:03:58Z
dc.date.available2017-05-23T09:03:58Z
dc.date.issued2017-05-23
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8220
dc.description.abstractΟ κλάδος των τηλεπικοινωνιών είναι ευρέως γνωστό ότι αναπτύσσεται μέρα με τη μέρα όλο και περισσότερο στη χώρα μας. Το αντικείμενο της συγκεκριμένης εργασίας είναι η μελέτη του είδους μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι εταιρίες τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα. Αναφέρονται ιστορικά στοιχεία για τον κλάδο, χαρακτηριστικά του κλάδου, στοιχεία για τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου, οι προοπτικές του κλάδου, αναλύεται το μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις καθώς και με ποιον τρόπο το χρησιμοποιούν. Παράλληλα έχει γίνει πρωτογενής ποιοτική έρευνα στις τρεις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου για το τι υπηρεσίες και τι μάρκετινγκ χρησιμοποιούν καθώς και για το αν έχει επηρεάσει τον κλάδο η οικονομική κατάσταση της χώρας.el
dc.description.abstractThe communications industry is widely known that is an industry which is growing day by day more and more in our country. The object of this work refers to the type of marketing used by telecommunications companies in Greece. There are historical data for the industry, features of the industry's largest companies, and prospects of the industry. The marketing used by companies is also analyzed. A research in the three major companies in the industry is conducted, about what services and what marketing they apply, and whether the economic situation of the country has affected the industry.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΤο μάρκετινγκ στις εταιρείες τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα.el
dc.titleThe marketing of telecommunication companies in Greece.en

healMeta

heal.creatorNameΖαχαροπούλου, Γεωργίαel
heal.creatorNameZacharopoulou, Georgiaen
heal.publicationDate2017-05-23
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8220
heal.abstractΟ κλάδος των τηλεπικοινωνιών είναι ευρέως γνωστό ότι αναπτύσσεται μέρα με τη μέρα όλο και περισσότερο στη χώρα μας. Το αντικείμενο της συγκεκριμένης εργασίας είναι η μελέτη του είδους μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι εταιρίες τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα. Αναφέρονται ιστορικά στοιχεία για τον κλάδο, χαρακτηριστικά του κλάδου, στοιχεία για τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου, οι προοπτικές του κλάδου, αναλύεται το μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις καθώς και με ποιον τρόπο το χρησιμοποιούν. Παράλληλα έχει γίνει πρωτογενής ποιοτική έρευνα στις τρεις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου για το τι υπηρεσίες και τι μάρκετινγκ χρησιμοποιούν καθώς και για το αν έχει επηρεάσει τον κλάδο η οικονομική κατάσταση της χώρας.el
heal.abstractThe communications industry is widely known that is an industry which is growing day by day more and more in our country. The object of this work refers to the type of marketing used by telecommunications companies in Greece. There are historical data for the industry, features of the industry's largest companies, and prospects of the industry. The marketing used by companies is also analyzed. A research in the three major companies in the industry is conducted, about what services and what marketing they apply, and whether the economic situation of the country has affected the industry.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
heal.titleΤο μάρκετινγκ στις εταιρείες τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα.el
heal.titleThe marketing of telecommunication companies in Greece.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμάρκετινγκ, τηλεπικοινωνίες, Ελλάδαel
heal.keywordmarketing, telecommunications, Greeceen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤριχάς, Νικόλαοςel
heal.advisorNameTrichas, Nikolaosen
heal.advisorID.emailntrihas@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States