Εμφάνιση απλής εγγραφής

The effectiveness of online advertising on consumers in Cyprus.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠλέντης, Στυλιανόςel
dc.creatorPlentis, Stylianosen
dc.date.accessioned2017-06-27T10:46:07Z
dc.date.available2017-06-27T10:46:07Z
dc.date.issued2017-06-27
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8248
dc.description.abstractΗ διαδικτυακή διαφήμιση εξελίσσεται ραγδαία τις τελευταίες δυο δεκαετίες. Με τον όρο 'διαφήμιση' εννοείται κάθε ενέργεια που αποβλέπει στη διάδοση πληροφοριών για εμπορικούς σκοπούς (διαφημίσεις στην τηλεόραση, στις εφημερίδες ή στο διαδίκτυο) ή για τη δημόσια προβολή προσώπου ή πράγματος. Επιπρόσθετα, ο όρος αυτός δηλώνει την ενέργεια του 'διαφημίζω', δηλαδή τη χρησιμοποίηση των μέσων μαζικής επικοινωνίας για να γίνει γνωστό στους καταναλωτές ένα οικονομικό αγαθό με σκοπό την εμπορική του επιτυχία. Παράλληλα, η έννοια 'διαφήμιση στο διαδίκτυο' περιλαμβάνει τις διαφημιστικές ενέργειες που γίνονται μέσω ιστοσελίδων, για την προσέλκυση ενδιαφερομένων, την μετατροπή των ενδιαφερομένων σε πελάτες και την μακροχρόνια διατήρηση των πελατών. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει πως η διαδικτυακή διαφήμιση επιδρά στους καταναλωτές της Κύπρου και να καταδείξει ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την στάση τους απέναντι στις διαδικτυακές διαφημίσεις. Για την εκπόνηση της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της επισκόπησης με τη βοήθεια ενός κατάλληλα διαμορφωμένου ερωτηματολογίου, το οποίο περιλάμβανε ερωτήσεις κλειστού τύπου και μοιράστηκε σε ένα δείγμα 150 καταναλωτών στην Κύπρο. Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν ότι οι καταναλωτές παρατηρούν σε μέτριο βαθμό τις διαδικτυακές διαφημίσεις και ότι τους επηρεάζουν ακόμα με περιορισμένο τρόπο.el
dc.description.abstractOnline advertising has been used for decades. To begin with, the term 'advertising' indicates every action aimed at the dissemination of information for commercial purposes (advertisements on television, in newspapers or on the internet) or for the public promotion of individual people or goods. In addition, this term denotes the energy of 'advertise', which is the use of the media to notify consumers of a commodity for commercial success. At the same time, the concept 'online advertising' includes the advertising campaigns made through websites, to attract stakeholders, to convert interested customers and to achieve long-term customer retention. The purpose of this research is to investigate the effectiveness of online advertising to the consumers of Cyprus and to explore the factors that influence their attitude towards online advertising. The primary research was a survey with questionnaire and the sample consists from 150 consumers of Cyprus. The results of the research reveal important factors that can contribute to the higher effectiveness of the online advertising in consumers in Cyprus.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στους καταναλωτές της Κύπρου.el
dc.titleThe effectiveness of online advertising on consumers in Cyprus.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠλέντης, Στυλιανόςel
heal.creatorNamePlentis, Stylianosen
heal.publicationDate2017-06-27
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8248
heal.abstractΗ διαδικτυακή διαφήμιση εξελίσσεται ραγδαία τις τελευταίες δυο δεκαετίες. Με τον όρο 'διαφήμιση' εννοείται κάθε ενέργεια που αποβλέπει στη διάδοση πληροφοριών για εμπορικούς σκοπούς (διαφημίσεις στην τηλεόραση, στις εφημερίδες ή στο διαδίκτυο) ή για τη δημόσια προβολή προσώπου ή πράγματος. Επιπρόσθετα, ο όρος αυτός δηλώνει την ενέργεια του 'διαφημίζω', δηλαδή τη χρησιμοποίηση των μέσων μαζικής επικοινωνίας για να γίνει γνωστό στους καταναλωτές ένα οικονομικό αγαθό με σκοπό την εμπορική του επιτυχία. Παράλληλα, η έννοια 'διαφήμιση στο διαδίκτυο' περιλαμβάνει τις διαφημιστικές ενέργειες που γίνονται μέσω ιστοσελίδων, για την προσέλκυση ενδιαφερομένων, την μετατροπή των ενδιαφερομένων σε πελάτες και την μακροχρόνια διατήρηση των πελατών. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει πως η διαδικτυακή διαφήμιση επιδρά στους καταναλωτές της Κύπρου και να καταδείξει ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την στάση τους απέναντι στις διαδικτυακές διαφημίσεις. Για την εκπόνηση της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της επισκόπησης με τη βοήθεια ενός κατάλληλα διαμορφωμένου ερωτηματολογίου, το οποίο περιλάμβανε ερωτήσεις κλειστού τύπου και μοιράστηκε σε ένα δείγμα 150 καταναλωτών στην Κύπρο. Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν ότι οι καταναλωτές παρατηρούν σε μέτριο βαθμό τις διαδικτυακές διαφημίσεις και ότι τους επηρεάζουν ακόμα με περιορισμένο τρόπο.el
heal.abstractOnline advertising has been used for decades. To begin with, the term 'advertising' indicates every action aimed at the dissemination of information for commercial purposes (advertisements on television, in newspapers or on the internet) or for the public promotion of individual people or goods. In addition, this term denotes the energy of 'advertise', which is the use of the media to notify consumers of a commodity for commercial success. At the same time, the concept 'online advertising' includes the advertising campaigns made through websites, to attract stakeholders, to convert interested customers and to achieve long-term customer retention. The purpose of this research is to investigate the effectiveness of online advertising to the consumers of Cyprus and to explore the factors that influence their attitude towards online advertising. The primary research was a survey with questionnaire and the sample consists from 150 consumers of Cyprus. The results of the research reveal important factors that can contribute to the higher effectiveness of the online advertising in consumers in Cyprus.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στους καταναλωτές της Κύπρου.el
heal.titleThe effectiveness of online advertising on consumers in Cyprus.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδιαδικτυακή διαφήµιση, καταναλωτής, Κύπροςel
heal.keywordonline advertising, consumer, Cyprusen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.advisorID.emailmkourg@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States