Show simple item record

Promotion and marketing of enterprises through social media.

Dublin Core metadata

dc.creatorΛιακόπουλος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΜητσικουρίδης, Νικόλαοςel
dc.creatorΣαρρής, Δημήτριοςel
dc.creatorLiakopoulos, Konstantinosen
dc.creatorMitsikouridis, Nikolaosen
dc.creatorSarris, Dimitriosen
dc.date.accessioned2017-07-21T08:48:16Z
dc.date.available2017-07-21T08:48:16Z
dc.date.issued2017-07-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8322
dc.description.abstractΣτην εργασία αυτή μελετάμε την έννοια του Social Media Μάρκετινγκ και τη σύνδεσή του με το χώρο των επιχειρήσεων. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αναπτυχθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια και αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας. Στο χώρο των επιχειρήσεων χρησιμοποιούνται έντονα στα πλαίσια του μάρκετινγκ, των πωλήσεων και των δημοσίων σχέσεων προκειμένου να επιτευχθεί στοχευμένη προσέγγιση των καταναλωτών. Στην πρώτη ενότητα πραγματοποιούμε μία βιβλιογραφική ανασκόπηση γύρω από τις έννοιες του Μάρκετινγκ, του Internet Μάρκετινγκ και του Social Media Μάρκετινγκ. Στη συνέχεια, παρουσιάζουμε τι είναι τα Social Media, πώς κατατάσσονται και ποια είναι τα δημοφιλέστερα. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας, ασχολούμαστε με τα βασικά εργαλεία προώθησης που μπορεί μία επιχείρηση να χρησιμοποιήσει προκειμένου να προωθηθεί. Τέλος, παρουσιάζουμε κάποια παραδείγματα εφαρμογών.el
dc.description.abstractIn this thesis we study what Social Media Marketing is and how it is connected with the world of businesses. The social media have been developed rapidly in the recent years and nowadays are a solid part of our everyday life. In the world of businesses the social media are used intensively in the areas of marketing, sales and public relations. This happens in order to achieve a more targeted approach of the customers. In the first chapter, we carry out an overview of similar bibliography and we define all the terms that we will use later in this study. Then, we do the same for the field of Social Media and we define terms such as Social Media Marketing and Internet Marketing. In the second part of this thesis, we describe the basic tools of promoting a business through social media. Finally, we analyze some case studies.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΠροώθηση και μάρκετινγκ επιχειρήσεων με χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.el
dc.titlePromotion and marketing of enterprises through social media.en

healMeta

heal.creatorNameΛιακόπουλος, Κωνσταντίνοςel
heal.creatorNameΜητσικουρίδης, Νικόλαοςel
heal.creatorNameΣαρρής, Δημήτριοςel
heal.creatorNameLiakopoulos, Konstantinosen
heal.creatorNameMitsikouridis, Nikolaosen
heal.creatorNameSarris, Dimitriosen
heal.publicationDate2017-07-21
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8322
heal.abstractΣτην εργασία αυτή μελετάμε την έννοια του Social Media Μάρκετινγκ και τη σύνδεσή του με το χώρο των επιχειρήσεων. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αναπτυχθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια και αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας. Στο χώρο των επιχειρήσεων χρησιμοποιούνται έντονα στα πλαίσια του μάρκετινγκ, των πωλήσεων και των δημοσίων σχέσεων προκειμένου να επιτευχθεί στοχευμένη προσέγγιση των καταναλωτών. Στην πρώτη ενότητα πραγματοποιούμε μία βιβλιογραφική ανασκόπηση γύρω από τις έννοιες του Μάρκετινγκ, του Internet Μάρκετινγκ και του Social Media Μάρκετινγκ. Στη συνέχεια, παρουσιάζουμε τι είναι τα Social Media, πώς κατατάσσονται και ποια είναι τα δημοφιλέστερα. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας, ασχολούμαστε με τα βασικά εργαλεία προώθησης που μπορεί μία επιχείρηση να χρησιμοποιήσει προκειμένου να προωθηθεί. Τέλος, παρουσιάζουμε κάποια παραδείγματα εφαρμογών.el
heal.abstractIn this thesis we study what Social Media Marketing is and how it is connected with the world of businesses. The social media have been developed rapidly in the recent years and nowadays are a solid part of our everyday life. In the world of businesses the social media are used intensively in the areas of marketing, sales and public relations. This happens in order to achieve a more targeted approach of the customers. In the first chapter, we carry out an overview of similar bibliography and we define all the terms that we will use later in this study. Then, we do the same for the field of Social Media and we define terms such as Social Media Marketing and Internet Marketing. In the second part of this thesis, we describe the basic tools of promoting a business through social media. Finally, we analyze some case studies.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΠροώθηση και μάρκετινγκ επιχειρήσεων με χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.el
heal.titlePromotion and marketing of enterprises through social media.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμέσα κοινωνικής δικτύωσης, ηλεκτρονικό μάρκετινγκ  el
heal.keywordsocial media, electronic marketingen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States