Εμφάνιση απλής εγγραφής

Human resource management. The effect of the strategic marketing and the effect of the social media.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΙωάννου, Μαρίαel
dc.creatorIoannou, Mariaen
dc.date.accessioned2017-07-25T09:06:04Z
dc.date.available2017-07-25T09:06:04Z
dc.date.issued2017-07-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8332
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αποτελεί μια προσπάθεια ορισμού της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού καθώς και των στρατηγικών μάρκετινγκ τα οποία ακολουθούνται. Η εργασία δομείται από δυο μέρη: Στο πρώτο μέρος έχουμε τον ορισμό της διοίκησης του ανθρώπινου δυναμικού, την ιστορική του εξέλιξη, τους στόχους και τις αρμοδιότητες του. Μαθαίνουμε για τον ρόλο της διοίκησης του ανθρώπινου δυναμικού καθώς και για τα μέσα που ακολουθούνται για την αξιολόγησή του ανθρώπινου δυναμικού, τους στόχους των μέσων αυτών καθώς και πιθανά σφάλματα που μπορεί να προκύψουν. Στο δεύτερο μέρος μαθαίνουμε για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς και για το στρατηγικό μάρκετινγκ. Πληροφορίες λαμβάνουμε επίσης για τα κοινωνικά δίκτυα, τα οφέλη αυτών, τα μειονεκτήματα τους καθώς πως τα κοινωνικά συνδυάζονται με το στρατηγικό μάρκετινγκ. Τέλος μαθαίνουμε τις αρχές, τις μορφές και τους στόχους που έχει το στρατηγικό μάρκετινγκ στην διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού.el
dc.description.abstractThis paper attempts to define human resources management as well as the marketing strategies being followed for its accomplishment. The paper consists of two parts. The first parts refers to the definition of human resources management in addition to its historical evolution, goals and responsibilities. What is more, it elaborates on the role of human resources management, the means employed for the assessment of human resources and the potential errors that may arise as a function of this process. The second part focuses on social media and strategic marketing, providing information about social media, including their benefits and drawbacks, in addition to how they are associated with strategic marketing. Last but not least, this paper deals with the forms, goals and principles of strategic marketing with reference to human resources management.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΔιοίκηση ανθρώπινου δυναμικού. Η επίδραση του στρατηγικού μάρκετινγκ και η επίδραση των μέσων κοινωνικών δικτύων.el
dc.titleHuman resource management. The effect of the strategic marketing and the effect of the social media.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΙωάννου, Μαρίαel
heal.creatorNameIoannou, Mariaen
heal.publicationDate2017-07-25
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8332
heal.abstractΗ παρούσα εργασία αποτελεί μια προσπάθεια ορισμού της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού καθώς και των στρατηγικών μάρκετινγκ τα οποία ακολουθούνται. Η εργασία δομείται από δυο μέρη: Στο πρώτο μέρος έχουμε τον ορισμό της διοίκησης του ανθρώπινου δυναμικού, την ιστορική του εξέλιξη, τους στόχους και τις αρμοδιότητες του. Μαθαίνουμε για τον ρόλο της διοίκησης του ανθρώπινου δυναμικού καθώς και για τα μέσα που ακολουθούνται για την αξιολόγησή του ανθρώπινου δυναμικού, τους στόχους των μέσων αυτών καθώς και πιθανά σφάλματα που μπορεί να προκύψουν. Στο δεύτερο μέρος μαθαίνουμε για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς και για το στρατηγικό μάρκετινγκ. Πληροφορίες λαμβάνουμε επίσης για τα κοινωνικά δίκτυα, τα οφέλη αυτών, τα μειονεκτήματα τους καθώς πως τα κοινωνικά συνδυάζονται με το στρατηγικό μάρκετινγκ. Τέλος μαθαίνουμε τις αρχές, τις μορφές και τους στόχους που έχει το στρατηγικό μάρκετινγκ στην διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού.el
heal.abstractThis paper attempts to define human resources management as well as the marketing strategies being followed for its accomplishment. The paper consists of two parts. The first parts refers to the definition of human resources management in addition to its historical evolution, goals and responsibilities. What is more, it elaborates on the role of human resources management, the means employed for the assessment of human resources and the potential errors that may arise as a function of this process. The second part focuses on social media and strategic marketing, providing information about social media, including their benefits and drawbacks, in addition to how they are associated with strategic marketing. Last but not least, this paper deals with the forms, goals and principles of strategic marketing with reference to human resources management.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΔιοίκηση ανθρώπινου δυναμικού. Η επίδραση του στρατηγικού μάρκετινγκ και η επίδραση των μέσων κοινωνικών δικτύων.el
heal.titleHuman resource management. The effect of the strategic marketing and the effect of the social media.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδιοίκηση ανθρωπίνων πόρων, στρατηγικό μάρκετινγκ, μέσα κοινωνικής δικτύωσης el
heal.keywordhuman resources management, stratergic marketing, social mediaen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States