Show simple item record

Evaluation of tourist services quality in the prefecture of Heraklion.

Dublin Core metadata

dc.creatorΧρηστάκης, Γεώργιοςel
dc.creatorChristakis, Georgiosen
dc.date.accessioned2017-08-23T09:38:05Z
dc.date.available2017-08-23T09:38:05Z
dc.date.issued2017-08-23
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8346
dc.description.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία, ασχοληθήκαμε με το θέμα της αξιολόγησης της ποιότητας των τουριστικών υπηρεσιών στο νομό Ηρακλείου. Η εργασία μας χωρίζεται σε δύο μέρη το θεωρητικό, όπου διασαφηνίζονται και αναλύονται έννοιες σχετικές με το θέμα μέσω της δευτερογενής έρευνας, δηλαδή μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης και το ερευνητικό, δηλαδή μέσω της πρωτογενής έρευνας που πραγματοποιήθηκε με τη μέθοδο του ερωτηματολογίου σε επισκέπτες του νομού Ηρακλείου. Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία χωρίζεται σε πέντε κεφάλαια, στα πρώτα τέσσερα κεφάλαια αναλύονται έννοιες,όπως της ποιότητας, των τουριστικών υπηρεσιών, την μέτρηση και την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών και της ικανοποίησης του πελάτη. Και τέλος στο πέμπτο κεφάλαιο πλέον παρουσιάζονται τα ευρήματα από την έρευνα μας, η οποία πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 150 τουριστών- επισκεπτών του νομού Ηρακλείου στο αεροδρόμιο Ν. Καζαντζάκης.el
dc.description.abstractIn this thesis, we dealt with the issue of quality evaluation of tourism services in Heraklion. Our work is divided into two parts theoretical, which clarified and analyzed concepts relevant to the topic through secondary research, in through the literature review and research, namely through the primary research conducted by the method of the questionnaire to visitors og Heraklion. This thesis is divided into five chapters, the first four chapters analyze concepts such as the quality of tourist services, the measurement and evaluation of service quality and customer satisfaction. And finally the fifth chapter now presents the findings from our survey, conducted on a sample of 150 visitors of Heraklion Airport N. Kazantzakis.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΑξιολόγηση ποιότητας τουριστικών υπηρεσιών στο Νομό Ηρακλείου.el
dc.titleEvaluation of tourist services quality in the prefecture of Heraklion.en

healMeta

heal.creatorNameΧρηστάκης, Γεώργιοςel
heal.creatorNameChristakis, Georgiosen
heal.publicationDate2017-08-23
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8346
heal.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία, ασχοληθήκαμε με το θέμα της αξιολόγησης της ποιότητας των τουριστικών υπηρεσιών στο νομό Ηρακλείου. Η εργασία μας χωρίζεται σε δύο μέρη το θεωρητικό, όπου διασαφηνίζονται και αναλύονται έννοιες σχετικές με το θέμα μέσω της δευτερογενής έρευνας, δηλαδή μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης και το ερευνητικό, δηλαδή μέσω της πρωτογενής έρευνας που πραγματοποιήθηκε με τη μέθοδο του ερωτηματολογίου σε επισκέπτες του νομού Ηρακλείου. Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία χωρίζεται σε πέντε κεφάλαια, στα πρώτα τέσσερα κεφάλαια αναλύονται έννοιες,όπως της ποιότητας, των τουριστικών υπηρεσιών, την μέτρηση και την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών και της ικανοποίησης του πελάτη. Και τέλος στο πέμπτο κεφάλαιο πλέον παρουσιάζονται τα ευρήματα από την έρευνα μας, η οποία πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 150 τουριστών- επισκεπτών του νομού Ηρακλείου στο αεροδρόμιο Ν. Καζαντζάκης.el
heal.abstractIn this thesis, we dealt with the issue of quality evaluation of tourism services in Heraklion. Our work is divided into two parts theoretical, which clarified and analyzed concepts relevant to the topic through secondary research, in through the literature review and research, namely through the primary research conducted by the method of the questionnaire to visitors og Heraklion. This thesis is divided into five chapters, the first four chapters analyze concepts such as the quality of tourist services, the measurement and evaluation of service quality and customer satisfaction. And finally the fifth chapter now presents the findings from our survey, conducted on a sample of 150 visitors of Heraklion Airport N. Kazantzakis.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΑξιολόγηση ποιότητας τουριστικών υπηρεσιών στο Νομό Ηρακλείου.el
heal.titleEvaluation of tourist services quality in the prefecture of Heraklion.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordτουριστικές υπηρεσίες, ποιότητα υπηρεσιών, αξιολόγηση, νομός Ηρακλείουel
heal.keywordtourism services, quality of services, evaluation, prefecture of Heraklionen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΡομπογιαννάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameRompogiannakis, Ioannnisen
heal.advisorID.emailrombo@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States