Show simple item record

Study of interactive marketing in social media.

Dublin Core metadata

dc.creatorΔιαμαντάκος, Νικόλαοςel
dc.creatorDiamantakos, Nikolaosen
dc.date.accessioned2017-11-09T12:13:32Z
dc.date.available2017-11-09T12:13:32Z
dc.date.issued2017-11-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8463
dc.description.abstractΤο διαδραστικό μάρκετινγκ αποτελεί μια μεταστροφή από περισσότερο παραδοσιακές μονόδρομες μορφές επικοινωνιών μάρκετινγκ σε περισσότερο αμφίδρομα μοντέλα επικοινωνίας, τα οποία ενθαρρύνουν το διάλογο μεταξύ μιας εταιρίας και των καταναλωτών που προσπαθεί η εταιρεία να προσεγγίσει. Αντίστοιχα, τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν ένα εργαλείο πληροφορικής που επιτρέπει την αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών. Στη σύγχρονη εποχή της πληροφορικής, τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν εργαλεία διαδραστικού μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις, με σκοπό την επέκταση εκστρατειών μάρκετινγκ σε ευρύτερο φάσμα καταναλωτών και την αύξηση της αποτελεσματικότητας σχετικών δράσεων μάρκετινγκ. Η εφαρμογή διαδραστικού μάρκετινγκ σε κοινωνικά δίκτυα δύναται να αυξήσει (i) την ικανοποίηση των πελατών από τη κατανάλωση προϊόντων ή υπηρεσιών ενός οργανισμού, (ii) να αυξήσει το επίπεδο δέσμευσης των πελατών ενός οργανισμού και (iii) να επιτρέψει την εγκαθίδρυση διαλόγου μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών, με σκοπό την πληρέστερη ικανοποίηση των αναγκών και απαιτήσεων των πελατών και την καλύτερη εξυπηρέτησή τους. Για την εξέταση της σχετικής δυνατότητας που προσφέρει το διαδραστικό μάρκετινγκ σε κοινωνικά δίκτυα, υλοποιείται σχετική εμπειρική έρευνα με χρήση ερωτηματολογίων και με δείγμα φοιτητές της χώρας, με σκοπό τη διερεύνηση της επίδρασης σχετικών τεχνικών μάρκετινγκ σε κοινωνικά δίκτυα στην πλέον δυναμική ομάδα χρηστών κοινωνικών δικτύων στη χώρα. Σκοπός της έρευνας είναι η εξέταση του βαθμού επίδρασης των Ελλήνων φοιτητών από προωθητικές ενέργειες μάρκετινγκ σε κοινωνικά δίκτυα και από σχετικές αναρτήσεων μηνυμάτων. Όπως διαπιστώνεται από τα στοιχεία που συλλέχτηκαν, οι φοιτητές της χώρας αποτελούν τακτικούς χρήστες κοινωνικών δικτύων και η πλειονότητα εκείνων είναι εγγεγραμμένοι σε τουλάχιστον πέντε εταιρικές κοινότητες εμπορικών σημάτων. Ο κύριος λόγος υπέρ της σχετικής συμμετοχής είναι η δυνατότητα αύξησης της δύναμής των φοιτητών ως καταναλωτές και η μείωση της αβεβαιότητας που νιώθουν ορισμένες φορές σχετικά με την αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών. Επίσης, όπως διαπιστώθηκε από την έρευνα οι αναρτήσεις από άλλους χρήστες σε εταιρικές κοινότητες δύναται να αλλάξουν τις αγοραστικές αποφάσεις των φοιτητών της χώρας. Ως βασικά χαρακτηριστικά που επηρεάζουν κατά κύριο λόγο την προσέλκυση των φοιτητών από προωθητικές ενέργειες σε κοινωνικά δίκτυα, είναι η παροχή χρήσιμων σε εκείνους πληροφορικών και η δυνατότητα άμεσης λήψης κέρδους από τις σχετικές προωθητικές δράσεις μάρκετινγκ.el
dc.description.abstractInteractive marketing is a shift from traditional one-way forms of marketing communications to more interactive two-way communication models that encourage dialogue between a company and the consumers a company is trying to reach. Similarly, social networks are an Information Technology tool that allows two-way communication between businesses and customers. In the modern era of information technology, social networks are interactive marketing tools for businesses that are used in order to expand marketing campaigns to a wider range of consumers and in order to increase the effectiveness of relevant actions. The application of interactive marketing to social networks can increase (i) customer satisfaction, (ii) the level of customer engagement to an organization, and (iii) allows a company to establish dialogue with its customers in order to satisfy the needs and requirements of its customers and to serve them better. In order to examine potential benefits offered by interactive marketing in social networks, an empirical research is being carried out with the use of questionnaires and having as sample Greek students with aim to investigate the impact of relevant marketing techniques in the most dynamic group of social network users in the country. The purpose of the research is to examine the degree of influence to Greek students of promotions applied in social networks and the affect of related posts by other users in corporate social media communities. As can be concluded from the collected data, students in Greece are regular users of social networks and the majority of them are registered in at least five corporate social media communities. The main reason for this participation is the ability to increase students' power as consumers and to reduce the uncertainty they may feel occasionally regarding the purchase of products or services. Also, as concluded by the survey, posts done by other users in corporate social media communities may reform purchasing decisions of students in Greece. The main features that primarily affect attracting students by promotional activities in social networks are to provide useful information to students and the ability to allow students to directly benefit from relevant marketing promotional actions.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΜελέτη διαδραστικού μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.el
dc.titleStudy of interactive marketing in social media.en

healMeta

heal.creatorNameΔιαμαντάκος, Νικόλαοςel
heal.creatorNameDiamantakos, Nikolaosen
heal.publicationDate2017-11-09
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8463
heal.abstractΤο διαδραστικό μάρκετινγκ αποτελεί μια μεταστροφή από περισσότερο παραδοσιακές μονόδρομες μορφές επικοινωνιών μάρκετινγκ σε περισσότερο αμφίδρομα μοντέλα επικοινωνίας, τα οποία ενθαρρύνουν το διάλογο μεταξύ μιας εταιρίας και των καταναλωτών που προσπαθεί η εταιρεία να προσεγγίσει. Αντίστοιχα, τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν ένα εργαλείο πληροφορικής που επιτρέπει την αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών. Στη σύγχρονη εποχή της πληροφορικής, τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν εργαλεία διαδραστικού μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις, με σκοπό την επέκταση εκστρατειών μάρκετινγκ σε ευρύτερο φάσμα καταναλωτών και την αύξηση της αποτελεσματικότητας σχετικών δράσεων μάρκετινγκ. Η εφαρμογή διαδραστικού μάρκετινγκ σε κοινωνικά δίκτυα δύναται να αυξήσει (i) την ικανοποίηση των πελατών από τη κατανάλωση προϊόντων ή υπηρεσιών ενός οργανισμού, (ii) να αυξήσει το επίπεδο δέσμευσης των πελατών ενός οργανισμού και (iii) να επιτρέψει την εγκαθίδρυση διαλόγου μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών, με σκοπό την πληρέστερη ικανοποίηση των αναγκών και απαιτήσεων των πελατών και την καλύτερη εξυπηρέτησή τους. Για την εξέταση της σχετικής δυνατότητας που προσφέρει το διαδραστικό μάρκετινγκ σε κοινωνικά δίκτυα, υλοποιείται σχετική εμπειρική έρευνα με χρήση ερωτηματολογίων και με δείγμα φοιτητές της χώρας, με σκοπό τη διερεύνηση της επίδρασης σχετικών τεχνικών μάρκετινγκ σε κοινωνικά δίκτυα στην πλέον δυναμική ομάδα χρηστών κοινωνικών δικτύων στη χώρα. Σκοπός της έρευνας είναι η εξέταση του βαθμού επίδρασης των Ελλήνων φοιτητών από προωθητικές ενέργειες μάρκετινγκ σε κοινωνικά δίκτυα και από σχετικές αναρτήσεων μηνυμάτων. Όπως διαπιστώνεται από τα στοιχεία που συλλέχτηκαν, οι φοιτητές της χώρας αποτελούν τακτικούς χρήστες κοινωνικών δικτύων και η πλειονότητα εκείνων είναι εγγεγραμμένοι σε τουλάχιστον πέντε εταιρικές κοινότητες εμπορικών σημάτων. Ο κύριος λόγος υπέρ της σχετικής συμμετοχής είναι η δυνατότητα αύξησης της δύναμής των φοιτητών ως καταναλωτές και η μείωση της αβεβαιότητας που νιώθουν ορισμένες φορές σχετικά με την αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών. Επίσης, όπως διαπιστώθηκε από την έρευνα οι αναρτήσεις από άλλους χρήστες σε εταιρικές κοινότητες δύναται να αλλάξουν τις αγοραστικές αποφάσεις των φοιτητών της χώρας. Ως βασικά χαρακτηριστικά που επηρεάζουν κατά κύριο λόγο την προσέλκυση των φοιτητών από προωθητικές ενέργειες σε κοινωνικά δίκτυα, είναι η παροχή χρήσιμων σε εκείνους πληροφορικών και η δυνατότητα άμεσης λήψης κέρδους από τις σχετικές προωθητικές δράσεις μάρκετινγκ.el
heal.abstractInteractive marketing is a shift from traditional one-way forms of marketing communications to more interactive two-way communication models that encourage dialogue between a company and the consumers a company is trying to reach. Similarly, social networks are an Information Technology tool that allows two-way communication between businesses and customers. In the modern era of information technology, social networks are interactive marketing tools for businesses that are used in order to expand marketing campaigns to a wider range of consumers and in order to increase the effectiveness of relevant actions. The application of interactive marketing to social networks can increase (i) customer satisfaction, (ii) the level of customer engagement to an organization, and (iii) allows a company to establish dialogue with its customers in order to satisfy the needs and requirements of its customers and to serve them better. In order to examine potential benefits offered by interactive marketing in social networks, an empirical research is being carried out with the use of questionnaires and having as sample Greek students with aim to investigate the impact of relevant marketing techniques in the most dynamic group of social network users in the country. The purpose of the research is to examine the degree of influence to Greek students of promotions applied in social networks and the affect of related posts by other users in corporate social media communities. As can be concluded from the collected data, students in Greece are regular users of social networks and the majority of them are registered in at least five corporate social media communities. The main reason for this participation is the ability to increase students' power as consumers and to reduce the uncertainty they may feel occasionally regarding the purchase of products or services. Also, as concluded by the survey, posts done by other users in corporate social media communities may reform purchasing decisions of students in Greece. The main features that primarily affect attracting students by promotional activities in social networks are to provide useful information to students and the ability to allow students to directly benefit from relevant marketing promotional actions.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΜελέτη διαδραστικού μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.el
heal.titleStudy of interactive marketing in social media.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδιαδραστικό μάρκετινγκ, μέσα κοινωνικής δικτύωσης el
heal.keywordinteractive marketing, social mediaen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States