Εμφάνιση απλής εγγραφής

Anatomy of tourism.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑγγελάκη, Μαρίαel
dc.creatorAngelaki, Mariaen
dc.date.accessioned2017-12-14T10:41:50Z
dc.date.available2017-12-14T10:41:50Z
dc.date.issued2017-12-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8522
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αποτελεί μια απόπειρα καταγραφής και ανάλυσης της ανάπτυξης του τουρισμού παγκοσμίως αλλά κυρίως για την χώρα μας. Σκοπός της είναι να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε τι είναι τελικά αυτό το φαινόμενο που ονομάζεται τουρισμός, από τι αποτελείται, ποια εργαλεία χρησιμοποιεί αλλά και πόσο σημαντικός είναι για την οικονομία μιας χώρας και την ανάπτυξη της. Προς αυτή την κατεύθυνση η εργασία αναπτύχθηκε σε έξι κεφάλαια. Συγκεκριμένα: Στο 1ο Κεφάλαιο με τίτλο “Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ”, γίνεται μια θεωρητική προσέγγιση του φαινομένου του τουρισμού. Αρχικά δίνει η ιστορική εξέλιξη του τουρισμού γενικά και την ιστορική εξέλιξη του τουρισμού στην Ελλάδα. Έπειτα δίνεται η εννοιολογική προσέγγιση του τουρισμού, τουρίστα και τουριστικού προορισμού. Επίσης παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά του τουρισμού, τα είδη/μορφές του καθώς και οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Τέλος αναφέρονται οι θετικές και αρνητικές επιπτώσεις του τουρισμού. Στο 2ο Κεφάλαιο με τίτλο “Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ”, ο αναγνώστης ενημερώνεται για το τουριστικό κύκλωμα-βιομηχανία-αγορά και το τουριστικό προϊόν (χαρακτηριστικά, ζήτηση και προσφορά του). Επίσης γίνεται αναφορά για το τουριστικό πακέτο, τις τουριστικές επιχειρήσεις, τους ταξιδιωτικούς πράκτορες και τους tour operators. Στο 3ο Κεφάλαιο με τίτλο “Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ”, αρχικά αναφέρονται τα κυριότερα πρότυπα τουριστικής ανάπτυξης. Κατόπιν ο αναγνώστης ενημερώνεται για την βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, τις αρχές σύμφωνα με την πολιτική της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης στην Ε.Ε. και τέλος οι προϋποθέσεις για βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα Στο 4ο Κεφάλαιο με τίτλο “ΤΟ MARKETING ΚΑΙ MANAGEMENT ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ”, ο αναγνώστης ενημερώνεται για την επιστήμη του μάρκετινγκ στον τουριστικό τομέα, τις διαφορές μεταξύ του Τουριστικού Μάρκετινγκ και των άλλων μορφών μάρκετινγκ, το μίγμα μάρκετινγκ, τα κύρια στάδια που ακολουθούνται για το μάρκετινγκ τουριστικών προϊόντων καθώς και τα κυριότερα μέσα προώθησης αυτών. Σαφώς δεν παραλείπεται η αναφορά της σημασίας της έρευνας τους τουριστικού μάρκετινγκ (είδη και διαδικασία της) και του προγραμματισμό του τουριστικού μάρκετινγκ. Επίσης δίνεται μια θεωρητική προσέγγιση της επιστήμης του management και ειδικότερα του management πάνω στον τουρισμό. Ο αναγνώστης ενημερώνεται για τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να διέπουν έναν Manager τουρισμού και την γνώση των βασικών λειτουργιών management τουρισμού που θα πρέπει να εφαρμόσει σε κάθε τουριστική επιχείρηση. Στο 5ο Κεφάλαιο με τίτλο “Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ”, πρόκειται για ένα κεφάλαιο όπου αποτυπώνεται το Ελληνικό τουριστικό προϊόν, η S.W.O.T. ανάλυση του Ελληνικού τουρισμού και η εικόνα της χώρας μας στους τουρίστες. Στο κεφάλαιο αυτό περιλαμβάνονται στοιχεία και πληροφορίες από όλο το φάσμα του παραγωγικού τουριστικού κυκλώματος προϊόντων, υπηρεσιών και πολιτιστικών στοιχείων που συνδέονται με αυτό, δηλαδή, στατιστικά, πληροφοριακά και ιστορικά αρχεία του ελληνικού τουρισμού καθώς και του ξενοδοχειακού δυναμικού της χώρας μας. Στο 6ο Κεφάλαιο με τίτλο “ΟΙ ΠΡΟΙΟΝΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Κ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ”, παρουσιάζονται στοιχεία για τις προιοντικες αγορές της Ελλάδας, στοιχεία που αφορούν την παγκόσμια κατάταξη της Ελλάδας την Ανταγωνιστικότητα του Τουρισμού για τα έτη 2017 & 2015 (τις 2 τελευταίες πρόσφατες μετρήσεις) και αναφέρονται και αναλύονται με στατιστικά στοιχεία σε οι βασικές χώρες που ανταγωνίζονται τουριστικά την Ελλάδα. Στο 7O Κεφάλαιο με τίτλο “ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ”, ο αναγνώστης πληροφορείται για τις εξελίξεις στην παγκόσμια τουριστική αγορά σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία. Τέλος, η ανάπτυξη του θέματος ολοκληρώνεται με τον Επίλογο, όπου συνοψίζονται-καταγράφονται τα κυριότερα βασικά χαρακτηριστικά του Ελληνικού τουρισμού και την συμβολή του στην Ελληνική οικονομία.el
dc.description.abstractThe aim of this project is to attempt, record and analyze the development of tourism worldwide but mainly for our country. Its purpose is to help us understand what is this phenomenon that we call tourism, from what is composed of, what tools it uses, and how influence a country's economy and growth. That’s why this work was developed in six chapters. Specifically: In Chapter 1, entitled "TOURISM", a theoretical approach to the phenomenon of tourism is made. Originally, it gives the historical development of tourism in general and the historical development of tourism in Greece. Then there is the conceptual approach of tourism, tourist and tourist destination. It also presents the characteristics of tourism, its types / forms and the alternative forms of tourism. Finally, the positive and negative impacts of tourism are mentioned. In 2nd chapter entitled "TOURIST MARKET", the reader is informed about the tourist circuit-industry-market and the tourist product (characteristics, demand and supply).There is a reference also to the tourist package, tour operators, travel agents and tour operators. In Chapter 3, entitled "TOURIST DEVELOPMENT AND COMPETITION", the main tourism development standards were originally mentioned. Then the reader is informed about sustainable tourism development, principles according to the policy of sustainable tourism development in the EU. and finally the conditions for sustainable tourism development in Greece In 4th chapter titled "MARKETING AND MANAGEMENT OF TOURIST ENTERPRISES", the reader is informed about the marketing science in the tourism sector, the differences between Tourism Marketing and other forms of marketing, the marketing mix, the main steps taken for the marketing of tourist products as well as the main means of promoting them. Clearly, it mentioned the importance of tourism marketing research (its types and processes) and the planning of tourism marketing. There is also a theoretical approach to management science and management in particular on tourism. The reader is briefed on the key features that should guide a Tourism Manager and the knowledge of key tourism management functions that should be applied to any tourist business. In 5th chapter titled "TOURISM IN GREECE is a chapter where the Greek tourist product is depicted, S.W.O.T. analysis of Greek tourism and the image of our country to tourists. This chapter includes information from the whole spectrum of the productive tourist circuit of products, services and cultural data associated with it, namely statistical, informational and historical records of Greek tourism as well as of the hotel's potential in Greece. In 6th chapter entitled "GREEK PRODUCT MARKETS AND COMPETITION IN THE TOURIST MARKET", there are presented data on Greece's product markets, data on Greece's global tourism competitiveness ranking for the years 2017 & 2015 (the last 2 recent measurements) and are reported and analyzed with statistics the key countries witch competing Greece. . In 7th chapter entitled "DEVELOPMENTS IN THE WORLD TOURIST MARKET", the reader is informed about developments in the world tourist market according the available data. Finally, the development of the subject is completed with an Epilogue, which summarizes the main key features of Greek tourism and its contribution to the Greek economy.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ ανατομία του τουρισμού.el
dc.titleAnatomy of tourism.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑγγελάκη, Μαρίαel
heal.creatorNameAngelaki, Mariaen
heal.publicationDate2017-12-14
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8522
heal.abstractΗ παρούσα εργασία αποτελεί μια απόπειρα καταγραφής και ανάλυσης της ανάπτυξης του τουρισμού παγκοσμίως αλλά κυρίως για την χώρα μας. Σκοπός της είναι να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε τι είναι τελικά αυτό το φαινόμενο που ονομάζεται τουρισμός, από τι αποτελείται, ποια εργαλεία χρησιμοποιεί αλλά και πόσο σημαντικός είναι για την οικονομία μιας χώρας και την ανάπτυξη της. Προς αυτή την κατεύθυνση η εργασία αναπτύχθηκε σε έξι κεφάλαια. Συγκεκριμένα: Στο 1ο Κεφάλαιο με τίτλο “Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ”, γίνεται μια θεωρητική προσέγγιση του φαινομένου του τουρισμού. Αρχικά δίνει η ιστορική εξέλιξη του τουρισμού γενικά και την ιστορική εξέλιξη του τουρισμού στην Ελλάδα. Έπειτα δίνεται η εννοιολογική προσέγγιση του τουρισμού, τουρίστα και τουριστικού προορισμού. Επίσης παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά του τουρισμού, τα είδη/μορφές του καθώς και οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Τέλος αναφέρονται οι θετικές και αρνητικές επιπτώσεις του τουρισμού. Στο 2ο Κεφάλαιο με τίτλο “Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ”, ο αναγνώστης ενημερώνεται για το τουριστικό κύκλωμα-βιομηχανία-αγορά και το τουριστικό προϊόν (χαρακτηριστικά, ζήτηση και προσφορά του). Επίσης γίνεται αναφορά για το τουριστικό πακέτο, τις τουριστικές επιχειρήσεις, τους ταξιδιωτικούς πράκτορες και τους tour operators. Στο 3ο Κεφάλαιο με τίτλο “Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ”, αρχικά αναφέρονται τα κυριότερα πρότυπα τουριστικής ανάπτυξης. Κατόπιν ο αναγνώστης ενημερώνεται για την βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, τις αρχές σύμφωνα με την πολιτική της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης στην Ε.Ε. και τέλος οι προϋποθέσεις για βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα Στο 4ο Κεφάλαιο με τίτλο “ΤΟ MARKETING ΚΑΙ MANAGEMENT ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ”, ο αναγνώστης ενημερώνεται για την επιστήμη του μάρκετινγκ στον τουριστικό τομέα, τις διαφορές μεταξύ του Τουριστικού Μάρκετινγκ και των άλλων μορφών μάρκετινγκ, το μίγμα μάρκετινγκ, τα κύρια στάδια που ακολουθούνται για το μάρκετινγκ τουριστικών προϊόντων καθώς και τα κυριότερα μέσα προώθησης αυτών. Σαφώς δεν παραλείπεται η αναφορά της σημασίας της έρευνας τους τουριστικού μάρκετινγκ (είδη και διαδικασία της) και του προγραμματισμό του τουριστικού μάρκετινγκ. Επίσης δίνεται μια θεωρητική προσέγγιση της επιστήμης του management και ειδικότερα του management πάνω στον τουρισμό. Ο αναγνώστης ενημερώνεται για τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να διέπουν έναν Manager τουρισμού και την γνώση των βασικών λειτουργιών management τουρισμού που θα πρέπει να εφαρμόσει σε κάθε τουριστική επιχείρηση. Στο 5ο Κεφάλαιο με τίτλο “Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ”, πρόκειται για ένα κεφάλαιο όπου αποτυπώνεται το Ελληνικό τουριστικό προϊόν, η S.W.O.T. ανάλυση του Ελληνικού τουρισμού και η εικόνα της χώρας μας στους τουρίστες. Στο κεφάλαιο αυτό περιλαμβάνονται στοιχεία και πληροφορίες από όλο το φάσμα του παραγωγικού τουριστικού κυκλώματος προϊόντων, υπηρεσιών και πολιτιστικών στοιχείων που συνδέονται με αυτό, δηλαδή, στατιστικά, πληροφοριακά και ιστορικά αρχεία του ελληνικού τουρισμού καθώς και του ξενοδοχειακού δυναμικού της χώρας μας. Στο 6ο Κεφάλαιο με τίτλο “ΟΙ ΠΡΟΙΟΝΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Κ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ”, παρουσιάζονται στοιχεία για τις προιοντικες αγορές της Ελλάδας, στοιχεία που αφορούν την παγκόσμια κατάταξη της Ελλάδας την Ανταγωνιστικότητα του Τουρισμού για τα έτη 2017 & 2015 (τις 2 τελευταίες πρόσφατες μετρήσεις) και αναφέρονται και αναλύονται με στατιστικά στοιχεία σε οι βασικές χώρες που ανταγωνίζονται τουριστικά την Ελλάδα. Στο 7O Κεφάλαιο με τίτλο “ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ”, ο αναγνώστης πληροφορείται για τις εξελίξεις στην παγκόσμια τουριστική αγορά σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία. Τέλος, η ανάπτυξη του θέματος ολοκληρώνεται με τον Επίλογο, όπου συνοψίζονται-καταγράφονται τα κυριότερα βασικά χαρακτηριστικά του Ελληνικού τουρισμού και την συμβολή του στην Ελληνική οικονομία.el
heal.abstractThe aim of this project is to attempt, record and analyze the development of tourism worldwide but mainly for our country. Its purpose is to help us understand what is this phenomenon that we call tourism, from what is composed of, what tools it uses, and how influence a country's economy and growth. That’s why this work was developed in six chapters. Specifically: In Chapter 1, entitled "TOURISM", a theoretical approach to the phenomenon of tourism is made. Originally, it gives the historical development of tourism in general and the historical development of tourism in Greece. Then there is the conceptual approach of tourism, tourist and tourist destination. It also presents the characteristics of tourism, its types / forms and the alternative forms of tourism. Finally, the positive and negative impacts of tourism are mentioned. In 2nd chapter entitled "TOURIST MARKET", the reader is informed about the tourist circuit-industry-market and the tourist product (characteristics, demand and supply).There is a reference also to the tourist package, tour operators, travel agents and tour operators. In Chapter 3, entitled "TOURIST DEVELOPMENT AND COMPETITION", the main tourism development standards were originally mentioned. Then the reader is informed about sustainable tourism development, principles according to the policy of sustainable tourism development in the EU. and finally the conditions for sustainable tourism development in Greece In 4th chapter titled "MARKETING AND MANAGEMENT OF TOURIST ENTERPRISES", the reader is informed about the marketing science in the tourism sector, the differences between Tourism Marketing and other forms of marketing, the marketing mix, the main steps taken for the marketing of tourist products as well as the main means of promoting them. Clearly, it mentioned the importance of tourism marketing research (its types and processes) and the planning of tourism marketing. There is also a theoretical approach to management science and management in particular on tourism. The reader is briefed on the key features that should guide a Tourism Manager and the knowledge of key tourism management functions that should be applied to any tourist business. In 5th chapter titled "TOURISM IN GREECE is a chapter where the Greek tourist product is depicted, S.W.O.T. analysis of Greek tourism and the image of our country to tourists. This chapter includes information from the whole spectrum of the productive tourist circuit of products, services and cultural data associated with it, namely statistical, informational and historical records of Greek tourism as well as of the hotel's potential in Greece. In 6th chapter entitled "GREEK PRODUCT MARKETS AND COMPETITION IN THE TOURIST MARKET", there are presented data on Greece's product markets, data on Greece's global tourism competitiveness ranking for the years 2017 & 2015 (the last 2 recent measurements) and are reported and analyzed with statistics the key countries witch competing Greece. . In 7th chapter entitled "DEVELOPMENTS IN THE WORLD TOURIST MARKET", the reader is informed about developments in the world tourist market according the available data. Finally, the development of the subject is completed with an Epilogue, which summarizes the main key features of Greek tourism and its contribution to the Greek economy.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ ανατομία του τουρισμού.el
heal.titleAnatomy of tourism.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordτουρισμός, τουριστική ανάπτυξη, μάρκετινγκ, μάνατζμεντ, ανταγωνιστικότηταel
heal.keywordtourism, tourism development, marketing, management, competitivenessen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΦραγκούλης, Αντώνιοςel
heal.advisorNameFragkoulis, Antoniosen
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States