Ηλεκτρονικές συναλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών-Μελέτη περίπτωσης.
Electronic transactions in consumer purchasing behavior-Case study.
Date
2018-04-05Author
Κρουσταλάκης, Συμεών
Περβολαράκης, Βασίλειος
Kroustalakis, Symeon
Pervolarakis, Vasileios
Metadata
Show full item recordAbstract
Σκοπός αυτής την εργασίας είναι να μελέτησουμε την Συμπεριφορά των Καταναλωτών βάσει των ηλεκτρονικών αγορών που πραγματοποιούν. Να διαμορφώσουμε ένα ηλικιακό κοινό το οποίο χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο για να παραγματοποιήσει αγορές και να μάθουμε για ποιο λόγο κυρίως χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο. Οι σκέψεις, καθώς και η διαδικασία μέχρι την επίλογη και πραγματοποιήση μιας είναι αυτό που μας ενδιαφέρει. Επίσης, ο λογός που θα επίλεξουν να πραγματοποιήσουν μια αγόρα μέσω Διαδίκτυου, πόσο συχνά, αλλά και τι είδους προϊόντα αγοράζουν συνήθως απο το Διαδίκτυο.
Η δομή της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας έχει στηθεί έτσι ώστε να βοηθήσει το κάθε αναγνώστη να κατανοήσει τους ορισμούς των εννοιών, και να γίνει αντιληπτή από το καθένα. Στην αρχή βλέπουμε, τους ορισμούς του Διαδίκτυου, του Ηλεκτρονικού εμπορίου. Ακολούθως, παρατίθονται στοιχεία με βάση έρευνες που έχουν ήδη γίνει Διεθνώς, στην Ευρώπη και στην Ελλάδα. Επίσης, βλέπουμε για τα ηλεκτρονικά καταστήματα αλλά και την αντιμετώπιση τους από το κόσμο, καθώς και προτάσεις για βελτίωση αυτών. Ο ορίσμος της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή αλλά και τα κριτήρια με τα οποία πραγματοποιούν μια αγορά οι καταναλωτές βρίσκονται μετά, ώστε να κατανοήσουμε το πως σκέφτονται και δρούν. Στην συνέχεια υπάρχει η μεθοδολογία έρευνας, γίνεται αναφορά στα είδη της μεθοδολογίας της έρευνας και πιο συγκεκριμένα αναπτύσεται το είδος που χρησιμοποιήθηκε στην έρευνα που πραγματοποιήσαμε εμείς.
Τέλος, παρατίθονται τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήσαμε καθώς και τα συμπεράσματα και οι προτάσεις που δημιουργήθηκαν βάσει της εργασίας. The purpose of this work is to study Consumer Behavior based on the online purchases they make. To create an age-old audience that uses the Internet to make purchases and learn why they are mainly using the Internet. Thoughts, as well as the process up to the selection and realization of one is what interests us. Also the reason they choose to make a boy through the Internet, how often, but also what kind of products they usually buy from the Internet.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info