Show simple item record

E-tourism and travel agencies: new trends and applications.

Dublin Core metadata

dc.creatorΠανταλός, Γεώργιοςel
dc.creatorPantalos, Georgiosen
dc.date.accessioned2018-04-30T10:38:17Z
dc.date.available2018-04-30T10:38:17Z
dc.date.issued2018-04-30
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8679
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι διερευνηθεί η επίδραση του ηλεκτρονικού τουρισμού στα τουριστικά γραφεία (e-tourism) και να μελετηθούν οι νέες τάσεις και οι εφαρμογές. Ως κατάλληλο εργαλείο συλλογής αυτών των δεδομένων επιλέχθηκε το ερωτηματολόγιο. Το δείγμα της έρευνα θα αποτελέσουν 50 τουριστικά γραφεία. Λόγω των υπαρχόντων προβλημάτων (χρονικός περιορισμός, μικρό αριθμό ερευνητών) δεν ήταν δυνατή η έρευνα σε μεγάλο δείγμα, επιλέχθηκε ένας συγκεκριμένος αριθμός (50 ταξιδιωτικά γραφεία) για την έρευνα. Από την έρευνα προέκυψε ότι τα τουριστικά γραφεία δε θα μπορούσαν να μείνουν ανεπηρέαστα από τις εξελίξεις στον τομέα των ΤΠΕ.el
dc.description.abstractThe purpose of this paper is to investigate the impact of e-tourism and to study new trends and applications. An appropriate questionnaire was selected as the appropriate tool for collecting these data. The sample of the survey will be 50 travel agencies. Due to the current problems (time limitation, small number of researchers), a large sample was not possible, a certain number (50 travel agencies) was selected for the survey. The survey found that tourist agencies could not remain unaffected by developments in the ICT sector.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleE-tourism και τουριστικά γραφεία: οι νέες τάσεις και εφαρμογές.el
dc.titleE-tourism and travel agencies: new trends and applications.en

healMeta

heal.creatorNameΠανταλός, Γεώργιοςel
heal.creatorNamePantalos, Georgiosen
heal.publicationDate2018-04-30
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8679
heal.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι διερευνηθεί η επίδραση του ηλεκτρονικού τουρισμού στα τουριστικά γραφεία (e-tourism) και να μελετηθούν οι νέες τάσεις και οι εφαρμογές. Ως κατάλληλο εργαλείο συλλογής αυτών των δεδομένων επιλέχθηκε το ερωτηματολόγιο. Το δείγμα της έρευνα θα αποτελέσουν 50 τουριστικά γραφεία. Λόγω των υπαρχόντων προβλημάτων (χρονικός περιορισμός, μικρό αριθμό ερευνητών) δεν ήταν δυνατή η έρευνα σε μεγάλο δείγμα, επιλέχθηκε ένας συγκεκριμένος αριθμός (50 ταξιδιωτικά γραφεία) για την έρευνα. Από την έρευνα προέκυψε ότι τα τουριστικά γραφεία δε θα μπορούσαν να μείνουν ανεπηρέαστα από τις εξελίξεις στον τομέα των ΤΠΕ.el
heal.abstractThe purpose of this paper is to investigate the impact of e-tourism and to study new trends and applications. An appropriate questionnaire was selected as the appropriate tool for collecting these data. The sample of the survey will be 50 travel agencies. Due to the current problems (time limitation, small number of researchers), a large sample was not possible, a certain number (50 travel agencies) was selected for the survey. The survey found that tourist agencies could not remain unaffected by developments in the ICT sector.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleE-tourism και τουριστικά γραφεία: οι νέες τάσεις και εφαρμογές.el
heal.titleE-tourism and travel agencies: new trends and applications.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordτουρισμός, ταξιδιωτικό γραφείο, ηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονικό μάρκετινγκel
heal.keywordtourism, travel agency, e-commerce, e-marketingen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠιτσούλη, Εσθήρel
heal.advisorNamePitsouli, Esthyren
heal.advisorID.emailesthirp@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States