Εμφάνιση απλής εγγραφής

Social media as communication tools in crisis management.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑθανασάκη, Μαρία-Τζένηel
dc.creatorΒασιλείου, Αρετήel
dc.creatorAthanasaki, Maria-Tzenien
dc.creatorVasileiou, Aretien
dc.date.accessioned2018-05-29T07:27:15Z
dc.date.available2018-05-29T07:27:15Z
dc.date.issued2018-05-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8744
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στη διαχείριση κρίσεων και συγκεκριμένα στο πως θα αποφευχθούν τυχόν κίνδυνοι στο εσωτερικό της επιχείρησης, μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης. Στην εργασία παρουσιάζονται βασικές έννοιες που θα βοηθήσουν στη κατανόηση του θέματος, όπως οι όροι δημόσιες σχέσεις, διαχείριση κινδύνων, καθώς και ποια είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν ώστε να αντιμετωπιστούν τυχόν κίνδυνοι. Ξεκινώντας από ένα οποιοδήποτε πρόβλημα το οποίο θα μπορούσε να προκαλέσει κρίση στην επιχείρηση, στο να αναγνωριστεί η πηγή από την οποία προήλθε, μέχρι και στους τρόπους με τους οποίους θα αντιμετωπιστεί, εστιάζοντας ωστόσο σε έναν από τους τρόπους που είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στη συνέχεια έχει πραγματοποιηθεί μια πρωτογενής έρευνα η οποία εξετάζει το βαθμό και τον τρόπο με τον οποίο οι σημερινές επιχειρήσεις αξιοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως επικοινωνιακά εργαλεία στα πλαίσια της διαχείρισης κρίσεων.el
dc.description.abstractThis thesis refers to crisis management and particularly how to avoid possible internal damages within a business by using social media. In the thesis, some basic terms are presented such as public relations, crisis management, and social networking sites which can be used to face possible dangers. Starting from any random problem which could promote crisis in a business, to recognizing the source from which it came, up to coping with the problem, focusing though means of social networking. A survey has been conducted in order to examine the way that enterprises are utilizing social media for crisis management.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία επικοινωνίας στα πλαίσια της διαχείρισης κρίσεων.el
dc.titleSocial media as communication tools in crisis management.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑθανασάκη, Μαρία-Τζένηel
heal.creatorNameΒασιλείου, Αρετήel
heal.creatorNameAthanasaki, Maria-Tzenien
heal.creatorNameVasileiou, Aretien
heal.publicationDate2018-05-25
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8744
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στη διαχείριση κρίσεων και συγκεκριμένα στο πως θα αποφευχθούν τυχόν κίνδυνοι στο εσωτερικό της επιχείρησης, μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης. Στην εργασία παρουσιάζονται βασικές έννοιες που θα βοηθήσουν στη κατανόηση του θέματος, όπως οι όροι δημόσιες σχέσεις, διαχείριση κινδύνων, καθώς και ποια είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν ώστε να αντιμετωπιστούν τυχόν κίνδυνοι. Ξεκινώντας από ένα οποιοδήποτε πρόβλημα το οποίο θα μπορούσε να προκαλέσει κρίση στην επιχείρηση, στο να αναγνωριστεί η πηγή από την οποία προήλθε, μέχρι και στους τρόπους με τους οποίους θα αντιμετωπιστεί, εστιάζοντας ωστόσο σε έναν από τους τρόπους που είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στη συνέχεια έχει πραγματοποιηθεί μια πρωτογενής έρευνα η οποία εξετάζει το βαθμό και τον τρόπο με τον οποίο οι σημερινές επιχειρήσεις αξιοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως επικοινωνιακά εργαλεία στα πλαίσια της διαχείρισης κρίσεων.el
heal.abstractThis thesis refers to crisis management and particularly how to avoid possible internal damages within a business by using social media. In the thesis, some basic terms are presented such as public relations, crisis management, and social networking sites which can be used to face possible dangers. Starting from any random problem which could promote crisis in a business, to recognizing the source from which it came, up to coping with the problem, focusing though means of social networking. A survey has been conducted in order to examine the way that enterprises are utilizing social media for crisis management.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
heal.titleΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία επικοινωνίας στα πλαίσια της διαχείρισης κρίσεων.el
heal.titleSocial media as communication tools in crisis management.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδιαχείριση κρίσεων, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημόσιες σχέσεις  el
heal.keywordcrisis management, social media, public relationsen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤριχάς, Νικόλαοςel
heal.advisorNameTrichas, Nikolaosen
heal.advisorID.emailntrihas@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States