Show simple item record

Web promotion of the food industry in Greece.

Dublin Core metadata

dc.creatorΠαπαδημητρίου, Ελευθερίαel
dc.creatorPapadimitriou, Eleftheriaen
dc.date.accessioned2018-07-19T11:20:50Z
dc.date.available2018-07-19T11:20:50Z
dc.date.issued2018-07-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8826
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία ερευνά και αναλύει πως η Βιομηχανία τροφίμων στην Ελλάδα χρησιμοποίει τις νέες τεχνολογίες διαδικτυακής διαδραστικότητας, με τις οποίες μπορεί πλέον να στοχεύσει το ενδιαφερόμενο κοινό πιο αποτελεσματικά από ότι με τα παραδοσιακά μέσα. Μέσω της ανάλυσης των στοιχείων που βρέθηκαν, προκύπτουν συμπεράσματα όπως, σε τι βαθμό χρησιμοποιούνται τα νέα μέσα από κάθε κλάδο, τις διαφορές μεταξύ τους αλλά και που υπερτερούν ή υστερούν αντίστοιχα. Στη συνέχεια τα στοιχεία καταγράφηκαν σε check lists τα οποία έχουν σκοπό να γίνουν βάση για το πως μπορούν να ξεκινήσουν τη διαδικτυακή τους προβολή και προώθηση επιχειρήσεις που το επιθυμούν.el
dc.description.abstractThe current thesis researches and analyzes how the Food Industry in Greece, uses the new technologies of online multimedia, with which can now target more efficiently its selected target group, than with traditional media. Based of the analyzed data, there are results such as, in what scale the new mediums are used by each field of operations, the differences between them, and also their strengths and weaknesses. All data was stored in check lists, which can be used as a database of how to approach online marketing, for businesses willing to use these mediums.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗλεκτρονική προβολή της βιομηχανίας τροφίμων στην Ελλάδα.el
dc.titleWeb promotion of the food industry in Greece.en

healMeta

heal.creatorNameΠαπαδημητρίου, Ελευθερίαel
heal.creatorNamePapadimitriou, Eleftheriaen
heal.publicationDate2018-07-19
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8826
heal.abstractΗ παρούσα εργασία ερευνά και αναλύει πως η Βιομηχανία τροφίμων στην Ελλάδα χρησιμοποίει τις νέες τεχνολογίες διαδικτυακής διαδραστικότητας, με τις οποίες μπορεί πλέον να στοχεύσει το ενδιαφερόμενο κοινό πιο αποτελεσματικά από ότι με τα παραδοσιακά μέσα. Μέσω της ανάλυσης των στοιχείων που βρέθηκαν, προκύπτουν συμπεράσματα όπως, σε τι βαθμό χρησιμοποιούνται τα νέα μέσα από κάθε κλάδο, τις διαφορές μεταξύ τους αλλά και που υπερτερούν ή υστερούν αντίστοιχα. Στη συνέχεια τα στοιχεία καταγράφηκαν σε check lists τα οποία έχουν σκοπό να γίνουν βάση για το πως μπορούν να ξεκινήσουν τη διαδικτυακή τους προβολή και προώθηση επιχειρήσεις που το επιθυμούν.el
heal.abstractThe current thesis researches and analyzes how the Food Industry in Greece, uses the new technologies of online multimedia, with which can now target more efficiently its selected target group, than with traditional media. Based of the analyzed data, there are results such as, in what scale the new mediums are used by each field of operations, the differences between them, and also their strengths and weaknesses. All data was stored in check lists, which can be used as a database of how to approach online marketing, for businesses willing to use these mediums.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗλεκτρονική προβολή της βιομηχανίας τροφίμων στην Ελλάδα.el
heal.titleWeb promotion of the food industry in Greece.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμάρκετινγκ, τρόφιμα, διαφήμιση, διαδικτυακό μάρκετινκel
heal.keywordmarketing, food, advertising, internet marketingen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚοκκινάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNameKokkinakis, Emmanouilen
heal.advisorID.emailmkokkinakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States