Δημιουργία και προώθησης ηλεκτρονικού καταστήματος για συμπληρώματα διατροφής.
Creating and promoting an online store for nutritional supplements.
View/ Open
Date
2018-10-03Author
Γκιόκας, Αναστάσιος
Gkiokas, Anastasios
Metadata
Show full item recordAbstract
Στην παρούσα εργασία γίνεται η αναζήτηση του κατάλληλου Συστήματος Διαχείρισης Περιεχομένου, και με την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου WooCommerce αναπτύσσεται ένα επαγγελματικό και ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό κατάστημα. .Προσφέρει δυνατότητες αποθήκευσης προφίλ πελάτη, παρακολούθηση πορείας παραγγελίας, εξυπηρέτηση διαφορετικών τρόπων πληρωμής, αλληλεπιδραστικότητα με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) και προσθήκη μονάδων λογισμικού (πρόσθετα-plugins).Ο στόχος της εργασίας είναι η ανάπτυξη και η προώθηση του περιγράφοντας παράλληλα και την έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αναφέρεται επίσης η πορεία του με την πάροδο των χρόνων Με την εργασία αυτή, θα φανεί η σημαντικότητα του διαδικτύου στη προώθηση των πωλήσεων και των εταιρειών. Κατόπιν αναλύεται το ηλεκτρονικό χρήμα και η ασφάλεια των συναλλαγών. This dissertation presents the creating and promoting an online store for nutritional supplements, describing parallel and broader concept of e-commerce. It offers the capabilities of client profile storage, order tracking, different payment methods, social media interaction, and addition of plugins. the work is to develop and promote the description of the concept of e-commerce. It also refers to its course over the years With this work, the importance of the internet in promoting sales and companies will be shown. It then analyzes electronic money and transaction security.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info