Εμφάνιση απλής εγγραφής

The use of social media from Higher Education Institutions in Greece.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜαϊνωλάς, Γεώργιοςel
dc.creatorMainolas, Georgiosen
dc.date.accessioned2018-10-08T09:27:11Z
dc.date.available2018-10-08T09:27:11Z
dc.date.issued2018-10-08
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8890
dc.description.abstractΗ χρήση των κοινωνικών δικτύων (social media) μπορεί να ικανοποιήσει ανάγκες αγοραστών και πωλητών. Οι υποψήφιοι αγοραστές αναζητούν ολοένα και περισσότερες πληροφορίες για τα διατιθέμενα προϊόντα και υπηρεσίες μέσω των κοινωνικών δικτύων. Στην περίπτωση της ανώτατης εκπαίδευσης, οι μεν υποψήφιοι φοιτητές αποτελούν το ενδιαφερόμενο αγοραστικό κοινό, τα δε ΑΕΙ έχουν τη θέση των υποψήφιων πωλητών. Από την πλευρά των ΑΕΙ, η χρήση των κινητών τεχνολογιών για την προώθηση του εμπορικού τους ονόματος (brand) μεγαλώνει συνεχώς. Ο ειδικότερος στόχος της πτυχιακής είναι να ερευνήσει και να αναλύσει συγκριτικά τις μεθόδους χρήσης των κοινωνικών δικτύων από τα Ελληνικά ΑΕΙ και τα ΑΕΙ της Δυτικής Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής προκειμένου να προσελκύσουν τους υποψήφιους φοιτητές τους.el
dc.description.abstractThe use of social media can satisfy the needs of buyers and sellers. Candidate buyers are looking for additional information about products and services available through social networks. In the case of the provision of higher education services, the candidate students are the relevant public and the Universities have the position of prospective salesmen. For the Universities, the use of mobile technologies to promote their brand is constantly growing. The specific aim of the dissertation is to investigate and analyze comparatively the methods of social networking by the Greek Universities and the Universities of Western Europe and North America in order to attract their prospective students.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleH χρήση των κοινωνικών δικτύων (Social Media) από Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα στην Ελλάδα.el
dc.titleThe use of social media from Higher Education Institutions in Greece.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜαϊνωλάς, Γεώργιοςel
heal.creatorNameMainolas, Georgiosen
heal.publicationDate2018-10-08
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8890
heal.abstractΗ χρήση των κοινωνικών δικτύων (social media) μπορεί να ικανοποιήσει ανάγκες αγοραστών και πωλητών. Οι υποψήφιοι αγοραστές αναζητούν ολοένα και περισσότερες πληροφορίες για τα διατιθέμενα προϊόντα και υπηρεσίες μέσω των κοινωνικών δικτύων. Στην περίπτωση της ανώτατης εκπαίδευσης, οι μεν υποψήφιοι φοιτητές αποτελούν το ενδιαφερόμενο αγοραστικό κοινό, τα δε ΑΕΙ έχουν τη θέση των υποψήφιων πωλητών. Από την πλευρά των ΑΕΙ, η χρήση των κινητών τεχνολογιών για την προώθηση του εμπορικού τους ονόματος (brand) μεγαλώνει συνεχώς. Ο ειδικότερος στόχος της πτυχιακής είναι να ερευνήσει και να αναλύσει συγκριτικά τις μεθόδους χρήσης των κοινωνικών δικτύων από τα Ελληνικά ΑΕΙ και τα ΑΕΙ της Δυτικής Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής προκειμένου να προσελκύσουν τους υποψήφιους φοιτητές τους.el
heal.abstractThe use of social media can satisfy the needs of buyers and sellers. Candidate buyers are looking for additional information about products and services available through social networks. In the case of the provision of higher education services, the candidate students are the relevant public and the Universities have the position of prospective salesmen. For the Universities, the use of mobile technologies to promote their brand is constantly growing. The specific aim of the dissertation is to investigate and analyze comparatively the methods of social networking by the Greek Universities and the Universities of Western Europe and North America in order to attract their prospective students.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleH χρήση των κοινωνικών δικτύων (Social Media) από Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα στην Ελλάδα.el
heal.titleThe use of social media from Higher Education Institutions in Greece.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμέσα κοινωνικής δικτύωσης, μάρκετινγκ, ανώτατη εκπαίδευσηel
heal.keywordsocial media, marketing, higher educationen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠερακάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNamePerakakis, Emmanouilen
heal.advisorID.emailmperakakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States