H χρήση των κοινωνικών δικτύων (Social Media) από Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα στην Ελλάδα.
The use of social media from Higher Education Institutions in Greece.
![Thumbnail](/bitstream/handle/20.500.12688/8890/MainolasGeorgios2018.pdf.jpg?sequence=5&isAllowed=y)
View/ Open
Date
2018-10-08Author
Μαϊνωλάς, Γεώργιος
Mainolas, Georgios
Metadata
Show full item recordAbstract
Η χρήση των κοινωνικών δικτύων (social media) μπορεί να ικανοποιήσει ανάγκες αγοραστών και πωλητών. Οι υποψήφιοι αγοραστές αναζητούν ολοένα και περισσότερες πληροφορίες για τα διατιθέμενα προϊόντα και υπηρεσίες μέσω των κοινωνικών δικτύων. Στην περίπτωση της ανώτατης εκπαίδευσης, οι μεν υποψήφιοι φοιτητές αποτελούν το ενδιαφερόμενο αγοραστικό κοινό, τα δε ΑΕΙ έχουν τη θέση των υποψήφιων πωλητών. Από την πλευρά των ΑΕΙ, η χρήση των κινητών τεχνολογιών για την προώθηση του εμπορικού τους ονόματος (brand) μεγαλώνει συνεχώς. Ο ειδικότερος στόχος της πτυχιακής είναι να ερευνήσει και να αναλύσει συγκριτικά τις μεθόδους χρήσης των κοινωνικών δικτύων από τα Ελληνικά ΑΕΙ και τα ΑΕΙ της Δυτικής Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής προκειμένου να προσελκύσουν τους υποψήφιους φοιτητές τους. The use of social media can satisfy the needs of buyers and sellers. Candidate buyers are looking for additional information about products and services available through social networks. In the case of the provision of higher education services, the candidate students are the relevant public and the Universities have the position of prospective salesmen. For the Universities, the use of mobile technologies to promote their brand is constantly growing. The specific aim of the dissertation is to investigate and analyze comparatively the methods of social networking by the Greek Universities and the Universities of Western Europe and North America in order to attract their prospective students.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info