Εμφάνιση απλής εγγραφής

Evaluation of music documentary film's sound recording techniques.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤσατταλιός, Άρης-Σταύροςel
dc.creatorTsattalios, Aris-Stavrosen
dc.date.accessioned2018-10-29T10:03:55Z
dc.date.available2018-10-29T10:03:55Z
dc.date.issued2018-10-29
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8922
dc.description.abstractΣκοπός της πτυχιακής εργασίας αυτής, είναι η αξιολόγηση των τεχνικών ηχογράφησης που χρησιμοποιούνται στην κινηματογραφική φόρμα που ονομάζεται Mουσικό Nτοκιμαντέρ, μέσω της σύγκρισης μεταξύ τους. Αυτό θα επιτευχθεί μέσω του ηχογραφημένου υλικού τριών διαφορετικών συναυλιών, οι οποίες έλαβαν χώρα στην Κρήτη, ως κομμάτι της παραγωγής ενός Εθνογραφικού - Μουσικού Ντοκιμαντέρ που αφορά την κρητική μουσική κουλτούρα και παράδοση. Θα αναλυθούν τρεις διαφορετικές τεχνικές ηχογράφησης για καθένα από τα τρία παραδείγματα – συναυλίες και στο τέλος θα εξαχθεί ένα συμπέρασμα για καθεμία από αυτές. Αναλυτικότερα: Στο 1ο κεφάλαιο: «Βασικά Στοιχεία Θεωρίας», θα γίνει μια μικρή εισαγωγή στο Ντοκιμαντέρ, τα είδη του, καθώς και την ιστορική του εξέλιξη. Στην συνέχεια θα παρουσιαστούν οι τεχνικές ηχογράφησης και τα μικρόφωνα που χρησιμοποιούνται, στο μουσικό – συναυλιακό Ντοκιμαντέρ (Concert Film), καθώς και κάποια μικρόφωνα που χρησιμοποιούνται στο Ντοκιμαντέρ γενικότερα. Στο 2ο Κεφάλαιο που αποτελεί το «Πρακτικό Μέρος», θα αναλυθεί η διαδικασία που ακολουθήθηκε κατά την ηχογράφηση του υλικού, οι λόγοι που οδήγησαν στην επιλογή του συγκεκριμένου υλικού, καθώς και η λογική – πρακτική που ακολουθήθηκε κατά την φάση της παραγωγής (μίξη – mastering), διαδικασία η οποία έπρεπε να «παράγει» ένα συγκεκριμένο, “industry standard”, αποτέλεσμα. Εν κατακλείδι θα εξαχθεί ένα συμπέρασμα για τα πλεονεκτήματα – μειονεκτήματα καθεμίας από τις τεχνικές ηχογράφησης που χρησιμοποιήθηκαν, τους λόγους για τους οποίους επιλέχθηκαν καθώς και αν τελικά το αποτέλεσμα ήταν το αναμενόμενο ή όχι, και γιατί.el
dc.description.abstractΤhe purpose of this final paper is the evaluation of the recording techniques used to the cinematic form called “Music Documentary” (or “Concert Film”), through comparison between each other. This task will be accomplished through the comparison of audio material of three different concerts, which took place in Crete, as part of the production of an Ethnographical – Music Documentary about Cretan musical culture and tradition. Three different recording techniques will be analyzed – discussed, for each one of the three concerts – examples. Finally a conclusion is going to be reached, for each one of the three techniques. In detail: In the 1st Chapter: “Basic Theory”, the discussion begins with a small introduction to the cinematic form called “Documentary”, its subgenres and also its historical course. After that, the discussion goes on presenting the various recording techniques, both “multi” and stereo, along with the microphones being used in “Concert Film” subgenre at first, and secondly in Documentary, in general. In the 2nd Chapter which includes the “Practical Analysis” of this final paper, the discussion analyses the recording process, the reasons led to the selection of this particular recordings among others, along with the reasoning behind the choices being made during the production (mixing - mastering) phase, which had to produce a specific “industry standard” outcome. Finally, a conclusion will be reached as to which are the pros and cons in each of the techniques and if the outcome was, indeed, what was expected.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΑξιολόγηση τεχνικών ηχογράφησης μουσικού ντοκιμαντέρ.el
dc.titleEvaluation of music documentary film's sound recording techniques.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤσατταλιός, Άρης-Σταύροςel
heal.creatorNameTsattalios, Aris-Stavrosen
heal.publicationDate2018-10-29
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8922
heal.abstractΣκοπός της πτυχιακής εργασίας αυτής, είναι η αξιολόγηση των τεχνικών ηχογράφησης που χρησιμοποιούνται στην κινηματογραφική φόρμα που ονομάζεται Mουσικό Nτοκιμαντέρ, μέσω της σύγκρισης μεταξύ τους. Αυτό θα επιτευχθεί μέσω του ηχογραφημένου υλικού τριών διαφορετικών συναυλιών, οι οποίες έλαβαν χώρα στην Κρήτη, ως κομμάτι της παραγωγής ενός Εθνογραφικού - Μουσικού Ντοκιμαντέρ που αφορά την κρητική μουσική κουλτούρα και παράδοση. Θα αναλυθούν τρεις διαφορετικές τεχνικές ηχογράφησης για καθένα από τα τρία παραδείγματα – συναυλίες και στο τέλος θα εξαχθεί ένα συμπέρασμα για καθεμία από αυτές. Αναλυτικότερα: Στο 1ο κεφάλαιο: «Βασικά Στοιχεία Θεωρίας», θα γίνει μια μικρή εισαγωγή στο Ντοκιμαντέρ, τα είδη του, καθώς και την ιστορική του εξέλιξη. Στην συνέχεια θα παρουσιαστούν οι τεχνικές ηχογράφησης και τα μικρόφωνα που χρησιμοποιούνται, στο μουσικό – συναυλιακό Ντοκιμαντέρ (Concert Film), καθώς και κάποια μικρόφωνα που χρησιμοποιούνται στο Ντοκιμαντέρ γενικότερα. Στο 2ο Κεφάλαιο που αποτελεί το «Πρακτικό Μέρος», θα αναλυθεί η διαδικασία που ακολουθήθηκε κατά την ηχογράφηση του υλικού, οι λόγοι που οδήγησαν στην επιλογή του συγκεκριμένου υλικού, καθώς και η λογική – πρακτική που ακολουθήθηκε κατά την φάση της παραγωγής (μίξη – mastering), διαδικασία η οποία έπρεπε να «παράγει» ένα συγκεκριμένο, “industry standard”, αποτέλεσμα. Εν κατακλείδι θα εξαχθεί ένα συμπέρασμα για τα πλεονεκτήματα – μειονεκτήματα καθεμίας από τις τεχνικές ηχογράφησης που χρησιμοποιήθηκαν, τους λόγους για τους οποίους επιλέχθηκαν καθώς και αν τελικά το αποτέλεσμα ήταν το αναμενόμενο ή όχι, και γιατί.el
heal.abstractΤhe purpose of this final paper is the evaluation of the recording techniques used to the cinematic form called “Music Documentary” (or “Concert Film”), through comparison between each other. This task will be accomplished through the comparison of audio material of three different concerts, which took place in Crete, as part of the production of an Ethnographical – Music Documentary about Cretan musical culture and tradition. Three different recording techniques will be analyzed – discussed, for each one of the three concerts – examples. Finally a conclusion is going to be reached, for each one of the three techniques. In detail: In the 1st Chapter: “Basic Theory”, the discussion begins with a small introduction to the cinematic form called “Documentary”, its subgenres and also its historical course. After that, the discussion goes on presenting the various recording techniques, both “multi” and stereo, along with the microphones being used in “Concert Film” subgenre at first, and secondly in Documentary, in general. In the 2nd Chapter which includes the “Practical Analysis” of this final paper, the discussion analyses the recording process, the reasons led to the selection of this particular recordings among others, along with the reasoning behind the choices being made during the production (mixing - mastering) phase, which had to produce a specific “industry standard” outcome. Finally, a conclusion will be reached as to which are the pros and cons in each of the techniques and if the outcome was, indeed, what was expected.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΑξιολόγηση τεχνικών ηχογράφησης μουσικού ντοκιμαντέρ.el
heal.titleEvaluation of music documentary film's sound recording techniques.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordντοκυμαντέρ, ηχογράφησηel
heal.keyworddocumentary film, sound recordingen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚεφαλογιάννης, Νικόλαοςel
heal.advisorNameΠασχαλίδου, Παναγιώτα-Στυλιανήel
heal.advisorNameKefalogiannis, Nikolaosen
heal.advisorNamePaschalidou, Panagiota-Stylianien
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States