Εμφάνιση απλής εγγραφής

Video recording and multi-channel music mix of the performance in the Erofili theater.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚούκου, Χριστίναel
dc.creatorKoukou, Christinaen
dc.date.accessioned2018-10-29T12:21:48Z
dc.date.available2018-10-29T12:21:48Z
dc.date.issued2018-10-29
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8923
dc.description.abstractΗ ζωντανή εκτέλεση της μουσικής στο κοινό πάντα βρίσκεται στο επίκεντρο της μουσικής τέχνης και δημιουργίας. Η έννοια της «μουσικής συναυλίας» έχει περάσει από πολλά στάδια εξέλιξης ενώ μπορεί να έχει διάφορες μορφές. Ενδέχεται να απευθύνεται σε μικρό ή μεγάλο κοινό, μπορεί να λαμβάνει μέρος σε κλειστό ή ανοιχτό χώρο, μπορεί να είναι καθαρά ακουστική η να συμπεριλαμβάνει τη χρήση συστήματος public address, κ.α. Η «συναυλία» βέβαια δεν θα μπορούσε να μην επηρεαστεί από την τεχνολογία της εικόνας και συνεπώς της κινηματογραφίας. Η κινηματογράφηση των συναυλιών ήταν φυσική εξέλιξη από τη στιγμή που αυτό έγινε τεχνητά εφικτό. Όμως για την πετυχημένη μεταφορά και πιστή απόδοση μίας συναυλίας σε μορφή κινούμενης εικόνας και ήχου πολλές τεχνικές αλλά και καλλιτεχνικές παράμετροι πρέπει να λαμβάνονται υπόψη. Στα πλαίσια την εργασίας αυτής, πραγματοποιήθηκε βιντεοσκόπηση κατά τη διάρκεια μουσικής παράστασης δύο περίπου ωρών στο ανοιχτό θέατρο Ερωφίλη της Φορτέζας Ρεθύμνου με τη χρήση τριών καμερών, και στην συνέχεια μίξη της ζωντανής πολυκάναλης ηχογράφησης, καθώς και περεταίρω επεξεργασία του υλικού. Η συναυλία περιλάμβανε πληθώρα οργάνων και φωνών. Σκοπός ήταν η παρουσίαση της συναυλίας σε μία ολοκληρωμένη μορφή εικόνας και ήχου. Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν και με τη χρήση φωτογραφικών καμερών DSLR, μία τεχνολογία η οποία αναλύεται διεξοδικά μέσα στα πλαίσια αυτού του γραπτού μέρους.el
dc.description.abstractLive performance of music for an audience is always at the heart of the art and creation of music. The concept of the “live concert” has had many evolving stages through the years and it may take various forms. It may target a small or large audience, it can take place in a closed or open space, it can be purely acoustic, or include the use of a public address system, etc. The “live concert” of course was inevitably influenced by the technology of moving picture, consequently video. The filming of concerts was a natural evolution from the moment it became technically possible. However, for the successful transference and accurate representation of a concert in the form of moving picture and sound, many technical and artistic parameters must be taken into account. In the context of this work, a video recording of a live concert of about 2 hours in length, at Erofili open theater in Forteza Rethymnon, was carried out using three cameras, followed by mixing of the live multichannel audio recording and further processing of the material. The concert consisted of a plethora of instruments and voices. The objective was to present the concert in a complete picture and sound format. The video filming was also carried out with the aid of DSLR photographic cameras, a technology with is analyzed thoroughly within this essay.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΒιντεοσκόπηση και πολυκάναλη μίξη ήχου μουσικής παράστασης στο θέατρο Ερωφίλη.el
dc.titleVideo recording and multi-channel music mix of the performance in the Erofili theater.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚούκου, Χριστίναel
heal.creatorNameKoukou, Christinaen
heal.publicationDate2018-10-29
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8923
heal.abstractΗ ζωντανή εκτέλεση της μουσικής στο κοινό πάντα βρίσκεται στο επίκεντρο της μουσικής τέχνης και δημιουργίας. Η έννοια της «μουσικής συναυλίας» έχει περάσει από πολλά στάδια εξέλιξης ενώ μπορεί να έχει διάφορες μορφές. Ενδέχεται να απευθύνεται σε μικρό ή μεγάλο κοινό, μπορεί να λαμβάνει μέρος σε κλειστό ή ανοιχτό χώρο, μπορεί να είναι καθαρά ακουστική η να συμπεριλαμβάνει τη χρήση συστήματος public address, κ.α. Η «συναυλία» βέβαια δεν θα μπορούσε να μην επηρεαστεί από την τεχνολογία της εικόνας και συνεπώς της κινηματογραφίας. Η κινηματογράφηση των συναυλιών ήταν φυσική εξέλιξη από τη στιγμή που αυτό έγινε τεχνητά εφικτό. Όμως για την πετυχημένη μεταφορά και πιστή απόδοση μίας συναυλίας σε μορφή κινούμενης εικόνας και ήχου πολλές τεχνικές αλλά και καλλιτεχνικές παράμετροι πρέπει να λαμβάνονται υπόψη. Στα πλαίσια την εργασίας αυτής, πραγματοποιήθηκε βιντεοσκόπηση κατά τη διάρκεια μουσικής παράστασης δύο περίπου ωρών στο ανοιχτό θέατρο Ερωφίλη της Φορτέζας Ρεθύμνου με τη χρήση τριών καμερών, και στην συνέχεια μίξη της ζωντανής πολυκάναλης ηχογράφησης, καθώς και περεταίρω επεξεργασία του υλικού. Η συναυλία περιλάμβανε πληθώρα οργάνων και φωνών. Σκοπός ήταν η παρουσίαση της συναυλίας σε μία ολοκληρωμένη μορφή εικόνας και ήχου. Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν και με τη χρήση φωτογραφικών καμερών DSLR, μία τεχνολογία η οποία αναλύεται διεξοδικά μέσα στα πλαίσια αυτού του γραπτού μέρους.el
heal.abstractLive performance of music for an audience is always at the heart of the art and creation of music. The concept of the “live concert” has had many evolving stages through the years and it may take various forms. It may target a small or large audience, it can take place in a closed or open space, it can be purely acoustic, or include the use of a public address system, etc. The “live concert” of course was inevitably influenced by the technology of moving picture, consequently video. The filming of concerts was a natural evolution from the moment it became technically possible. However, for the successful transference and accurate representation of a concert in the form of moving picture and sound, many technical and artistic parameters must be taken into account. In the context of this work, a video recording of a live concert of about 2 hours in length, at Erofili open theater in Forteza Rethymnon, was carried out using three cameras, followed by mixing of the live multichannel audio recording and further processing of the material. The concert consisted of a plethora of instruments and voices. The objective was to present the concert in a complete picture and sound format. The video filming was also carried out with the aid of DSLR photographic cameras, a technology with is analyzed thoroughly within this essay.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΒιντεοσκόπηση και πολυκάναλη μίξη ήχου μουσικής παράστασης στο θέατρο Ερωφίλη.el
heal.titleVideo recording and multi-channel music mix of the performance in the Erofili theater.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordβιντεοσκόπηση, μίξη, συναυλία, θέατρο, ηχογράφησηel
heal.keywordvideo recording, mixing, concert, theater, sound recordingen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΦιτσανάκης, Μίνωςel
heal.advisorNameFitsanakis, Minosen
heal.advisorID.emailmfits@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States