Show simple item record

The use of exhibition grounds as a marketing tool for agricultural products.

Dublin Core metadata

dc.creatorΤαβλαδάκη, Γεωργίαel
dc.creatorTavladaki, Georgiaen
dc.date.accessioned2019-05-17T09:00:59Z
dc.date.available2019-05-17T09:00:59Z
dc.date.issued2019-05-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9110
dc.description.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία, εξετάζεται ο ρόλος των αγροτικών εκθέσεων στην προβολή και προώθηση την αγροτικών προϊόντων. Αναλύεται o ρόλος του αγροτικού τομέα στη Ελλάδα και λόγο της τεράστιας δυνατότητας παραγωγής, κατέχει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων που θα αναφερθούν στη συνέχεια αλλά και των εξαγωγών αυτών. Στην πορεία της πτυχιακής εργασίας, θα δούμε έννοιες και ορισμούς του Μάρκετινγκ γενικά και θα ακολουθήσει ανάπτυξη του αγροτικού μάρκετινγκ. Ακολουθούν οι αναλύσεις ,στόχοι και η σημασία μιας εμπορικής έκθεσης καθώς και τα χαρακτηριστικά τους. Τέλος παρουσιάζεται η ερεύνα με ερωτηματολόγια που μοιραστήκαν σε εκθέτες της 2ης αγροτικής έκθεσης Ιεράπετρας 2017 και αναλύονται τα συμπέρασμα της πρωτογενής έρευνας και δίνονται προτάσεις.el
dc.description.abstractIn this draft work, the role of agricultural exhibitions towards the promotion and promotion of agricultural products. The role of agricultural sector in Greece about the promotion possible large range of products to be discussed in the following and the exporters. In the subsequently of work we will give terms and definitions of marketing in general and will follow the development of the rural marketing. Follow up analyzes objectives and significance of a commercial exhibition and their characteristics. Ended the investigation with questionnaire related to exhibititors of the 2rd rural exhibition in Ierapetra city and analysis the conclusions of the prior research and proposals.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ χρήση των εκθεσιακών χώρων σαν εργαλείο μάρκετινγκ των αγροτικών προϊόντων.el
dc.titleThe use of exhibition grounds as a marketing tool for agricultural products.en

healMeta

heal.creatorNameΤαβλαδάκη, Γεωργίαel
heal.creatorNameTavladaki, Georgiaen
heal.publicationDate2019-05-17
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9110
heal.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία, εξετάζεται ο ρόλος των αγροτικών εκθέσεων στην προβολή και προώθηση την αγροτικών προϊόντων. Αναλύεται o ρόλος του αγροτικού τομέα στη Ελλάδα και λόγο της τεράστιας δυνατότητας παραγωγής, κατέχει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων που θα αναφερθούν στη συνέχεια αλλά και των εξαγωγών αυτών. Στην πορεία της πτυχιακής εργασίας, θα δούμε έννοιες και ορισμούς του Μάρκετινγκ γενικά και θα ακολουθήσει ανάπτυξη του αγροτικού μάρκετινγκ. Ακολουθούν οι αναλύσεις ,στόχοι και η σημασία μιας εμπορικής έκθεσης καθώς και τα χαρακτηριστικά τους. Τέλος παρουσιάζεται η ερεύνα με ερωτηματολόγια που μοιραστήκαν σε εκθέτες της 2ης αγροτικής έκθεσης Ιεράπετρας 2017 και αναλύονται τα συμπέρασμα της πρωτογενής έρευνας και δίνονται προτάσεις.el
heal.abstractIn this draft work, the role of agricultural exhibitions towards the promotion and promotion of agricultural products. The role of agricultural sector in Greece about the promotion possible large range of products to be discussed in the following and the exporters. In the subsequently of work we will give terms and definitions of marketing in general and will follow the development of the rural marketing. Follow up analyzes objectives and significance of a commercial exhibition and their characteristics. Ended the investigation with questionnaire related to exhibititors of the 2rd rural exhibition in Ierapetra city and analysis the conclusions of the prior research and proposals.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
heal.titleΗ χρήση των εκθεσιακών χώρων σαν εργαλείο μάρκετινγκ των αγροτικών προϊόντων.el
heal.titleThe use of exhibition grounds as a marketing tool for agricultural products.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordαγροτικός τομέας, αγροτικό μάρκετινγκ, εμπορικές εκθέσεις, εκθέσεις, προβολή προϊόντωνel
heal.keywordfarming sector, rural marketing, trade fairs, exhibitions, product projectionsen
heal.advisorNameΚοκκινάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNameKokkinakis, Emmanouilen
heal.advisorID.emailmanoskokkinakis@yahoo.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States