Show simple item record

Social media as communication tools of Greek F.C.

Dublin Core metadata

dc.creatorΔιαμαντόπουλος, Τιμολέωνel
dc.creatorDiamantopoulos, Timoleonen
dc.creatorΠαπαμμανουήλ, Αθανάσιοςel
dc.creatorPapammanouil, Athanasiosen
dc.date.accessioned2019-06-27T07:36:12Z
dc.date.available2019-06-27T07:36:12Z
dc.date.issued2019-06-27
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9147
dc.description.abstractΣε αυτή την πτυχιακή εργασία, μελετάμε το social media marketing, και πώς οι Ελληνικές Ποδοσφαιρικές Ανώνυμες Εταιρίες, το αξιοποιούν για την προβολή της ομάδας τους και την αύξηση των εσόδων τους. Αναφερόμαστε στην αθλητική δημοσιογραφία και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς επίσης και σε συγκεκριμένους χορηγούς ομάδων στον Ελλαδικό χώρο. Τέλος, αναφερόμαστε και σε παραδείγματα ποδοσφαιρικών ομάδων από το εξωτερικό.el
dc.description.abstractIn this dissertation, we study social media marketing, and how Greek Football Clubs use it to promote their team and increase their revenue. We refer to sports journalism and social media as well as to specific sponsors of football clubs in Greece. Finally, we also refer to examples of football clubs from abroad.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία επικοινωνίας των ελληνικών Π.Α.Ε.el
dc.titleSocial media as communication tools of Greek F.C.en

healMeta

heal.creatorNameΔιαμαντόπουλος, Τιμολέωνel
heal.creatorNameDiamantopoulos, Timoleonen
heal.creatorNameΠαπαμμανουήλ, Αθανάσιοςel
heal.creatorNamePapammanouil, Athanasiosen
heal.publicationDate2019-06-27
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9147
heal.abstractΣε αυτή την πτυχιακή εργασία, μελετάμε το social media marketing, και πώς οι Ελληνικές Ποδοσφαιρικές Ανώνυμες Εταιρίες, το αξιοποιούν για την προβολή της ομάδας τους και την αύξηση των εσόδων τους. Αναφερόμαστε στην αθλητική δημοσιογραφία και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς επίσης και σε συγκεκριμένους χορηγούς ομάδων στον Ελλαδικό χώρο. Τέλος, αναφερόμαστε και σε παραδείγματα ποδοσφαιρικών ομάδων από το εξωτερικό.el
heal.abstractIn this dissertation, we study social media marketing, and how Greek Football Clubs use it to promote their team and increase their revenue. We refer to sports journalism and social media as well as to specific sponsors of football clubs in Greece. Finally, we also refer to examples of football clubs from abroad.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
heal.titleΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία επικοινωνίας των ελληνικών Π.Α.Ε.el
heal.titleSocial media as communication tools of Greek F.C.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμέσα κοινωνικής δικτύωσης, μάρκετινγκ, ποδοσφαιρικές ανώνυμες εταιρίεςel
heal.keywordsocial media, marketing, Greek F.C.en
heal.advisorNameΤριχάς, Νικόλαοςel
heal.advisorNameTrichas, Nikolaosen
heal.advisorID.emailntrihas@staff.hmu.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States