Show simple item record

Tourist’s satisfaction in Platanias.

Dublin Core metadata

dc.creatorΣκαραντωνάκη, Αργυρώel
dc.creatorSkarantonaki, Argyroen
dc.date.accessioned2019-09-17T11:07:12Z
dc.date.available2019-09-17T11:07:12Z
dc.date.issued2019-09-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9212
dc.description.abstractΗ παρούσα ερευνητική εργασία αποτελεί μια καταγραφή της ικανοποίησης των τουριστών στον Πλατανιά, Χανίων, κατά την τουριστική περίοδο 2018 και ειδικότερα τους μήνες Αύγουστο και Σεπτέμβριο. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για μία έρευνα που έλαβε χώρα στα πλαίσια συνεργασίας της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων, ΤΕΙ Κρήτης και του Δήμου Πλατανιά, με σκοπό την διεξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με την κλίμακα ικανοποίησης των επισκεπτών του Δήμου Πλατανιά, αλλά και την τμηματοποίηση τους βάσει των δημογραφικών χαρακτηριστικών και προτιμήσεων τους. Εύλογα διαπιστώνεται ότι οι επισκέπτες που συμμετείχαν στην έρευνα στο μεγαλύτερο ποσοστό τους σημείωσαν υψηλές βαθμολογικές κλίμακες ικανοποίησης. Ακόμη, από το δείγμα που αναλύθηκε προκύπτει ως βασικό συμπέρασμα ότι οι επισκέπτες όχι μόνο πρόκειται να επισκεφτούν την περιοχή ξανά, αλλά ότι ταυτόχρονα πρόκειται να την προτείνουν στους οικείους τους.el
dc.description.abstractThis research project is a record of tourist’s satisfaction in Platanias, Chania during the season of 2018 and especially during the months of August and September. More specifically, it is a research carried out in a collaboration between the Technical Educational Institute of Crete and the Municipality of Platanias, aiming to draw conclusions about the scale of Platanias visitor’s satisfaction, as well as their segmentation based on the demographic characteristics and their preferences. It is reasonable to note that the visitors who participated in the survey had the highest scores of satisfaction. Moreover, the sample analyzed reveals as a basic conclusion that visitors are not only going to visit the area again, furthermore they are going to suggest it to their relatives.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ ικανοποίηση των τουριστών στον Πλατανιά.el
dc.titleTourist’s satisfaction in Platanias.en

healMeta

heal.creatorNameΣκαραντωνάκη, Αργυρώel
heal.creatorNameSkarantonaki, Argyroen
heal.publicationDate2019-09-17
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9212
heal.abstractΗ παρούσα ερευνητική εργασία αποτελεί μια καταγραφή της ικανοποίησης των τουριστών στον Πλατανιά, Χανίων, κατά την τουριστική περίοδο 2018 και ειδικότερα τους μήνες Αύγουστο και Σεπτέμβριο. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για μία έρευνα που έλαβε χώρα στα πλαίσια συνεργασίας της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων, ΤΕΙ Κρήτης και του Δήμου Πλατανιά, με σκοπό την διεξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με την κλίμακα ικανοποίησης των επισκεπτών του Δήμου Πλατανιά, αλλά και την τμηματοποίηση τους βάσει των δημογραφικών χαρακτηριστικών και προτιμήσεων τους. Εύλογα διαπιστώνεται ότι οι επισκέπτες που συμμετείχαν στην έρευνα στο μεγαλύτερο ποσοστό τους σημείωσαν υψηλές βαθμολογικές κλίμακες ικανοποίησης. Ακόμη, από το δείγμα που αναλύθηκε προκύπτει ως βασικό συμπέρασμα ότι οι επισκέπτες όχι μόνο πρόκειται να επισκεφτούν την περιοχή ξανά, αλλά ότι ταυτόχρονα πρόκειται να την προτείνουν στους οικείους τους.el
heal.abstractThis research project is a record of tourist’s satisfaction in Platanias, Chania during the season of 2018 and especially during the months of August and September. More specifically, it is a research carried out in a collaboration between the Technical Educational Institute of Crete and the Municipality of Platanias, aiming to draw conclusions about the scale of Platanias visitor’s satisfaction, as well as their segmentation based on the demographic characteristics and their preferences. It is reasonable to note that the visitors who participated in the survey had the highest scores of satisfaction. Moreover, the sample analyzed reveals as a basic conclusion that visitors are not only going to visit the area again, furthermore they are going to suggest it to their relatives.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ ικανοποίηση των τουριστών στον Πλατανιά.el
heal.titleTourist’s satisfaction in Platanias.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordτουρισμός, ικανοποίηση, τουρίστας, έρευνα, Χανιάel
heal.keywordtourism, satisfaction, tourist, research, Chaniaen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.advisorID.emailmkourg@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States