Πλοήγηση EΛ.ΜΕ.ΠΑ. / HMU ανά Συγγραφέα "Σαρρή, Κλητεμνίστρα"
-
Ο αντίκτυπος του influencer marketing στις πωλήσεις.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς: Σαρρή, Κλητεμνίστρα
Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-06-05Το Influencer Marketing στοχεύει στην σχέση εμπιστοσύνης που κτίζει ο influencer με το κοινό του. Με αποτέλεσμα η καμπανιά να έχει πιο άμεσο αποτέλεσμα και αυτό επιτυγχάνεται με το σταθερό αγοραστικό κοινό που τους ...
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες